Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2022-2023
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2022 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

Mobilitatea personalului didactic 2022-2023

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2022-02-21 08:22
File Metodologia-cadru privind mobilitatea cadrelor didactice pentru anul școlar 2022-2023 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-11-18 11:13
File Cerere de întregire a a normei didactice by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-05-24 20:18
File FIȘA DE EVALUARE în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2022-2023, anexă a ordinului ministrului educației şi cercetării nr. 5578/2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-14 14:41
File Centralizatorul privind disciplinele, domeniile și specializările absolvenților, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-20 08:40
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE IN ANUL SCOLAR 2022-2023 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-28 13:58
Eventualele contestatii se depun la registratura ISJ Bacau, luni 31.01.2022, intre orele 9.00-15.00
Depunerea dosarelor pentru completarea normei didactice si pentru restrângere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-21 09:58
În zilele de 21, 22 și 23 februarie, se vor depune la ISJ Bacau, la registratură, în intervalul orar 9.00-16.00, dosarele cadrelor didactice pentru completarea normei/restrangere de activitate.
File Lista cadrelor didactice aflate in restrangere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-21 08:25
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul scolar 2022-2023, pentru sedinta din 09.03.2022 pentru completarea normei titularilor si pentru restrangere by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-21 15:36
Detalii privind sedinta de repartizare din 09.03.2022, vor fi postat pe site-ul ISJ. Aceasta sedinta este pentru anul scolar 2022-2023, pentru completarea normei și rezolvarea restrangerilor de activitate a cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactce care au fost repartizate pe posturi vacante publicate pentru angajare pe perioada nedeterminata care nu au luat definitivatul și a cadrelor didactice care beneficiază de modificarea duratei contractului individual de munca din determinata în perioada de viabilitate a postului care sunt în situația de compleatre norma.
File Calendarul etapelor de mobilitate pentru anul scolar 2022-2023 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-02-21 13:27
File Reactualizarea listei posturilor 14.03.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-14 13:32
File Reactualizarea listei posturilor vacante/rezervate 22.03.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-22 11:24
File Revenire la reactualizarea listei posturilor din 22.03.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-03-22 16:00
File 06.05.2022- Reactualizarea listei posturilor/catedrelor pentru anul scolar 2022-2023 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-05-06 14:03
File Accept participare etape de mobilitate și examen definitivat 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-05-26 14:48
File Susținere probe practice - 17.08.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-10 18:15
În atenția candidaților ce solicită susținerea probelor practice în vederea ocupării unui post în cadrul ședințelor publice care se vor desfășura conform calendarului prevăzut de Metodologie pentru anul școlar 2022-2023, începând cu data de 18.08.2022 ! Candidații vor solicita susținerea probelor practice în profilul postului prin cerere scrisă conform modelului atașat, depusă la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în zilele de : Joi,11.08.2022,într orele 9.00- 15.00 Vineri, 12.08.2022, între orele 9.00 – 13.00 Cererea va fi însoțită de copie după cartea de identitate.
File ANUNȚ PROBE PRACTICE 17.08.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-16 16:08
CANDIDAȚII CARE AU SOLICITAT SUSȚINEREA PROBELOR PRACTICE SE VOR PREZENTA CONFORM PLANIFICĂRII.
File GRAFIC PENTRU SEDINTA DIN 18.08.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-17 15:51
CANDIDATII SE VOR PREZENTA LA SEDINTA CONFORM GRAFICULUI. SEDINTA ARE LOC IN SALA DE SEDINTE DE LA ETAJUL I DE LA ISJ BACAU
File GRAFIC PENTRU SEDINTA DIN 19.08.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-17 15:52
CANDIDATII SE VOR PREZENTA LA SEDINTA CONFORM GRAFICULUI AFISAT. SEDINTA ARE LOC IN SALA DE SEDINTE DE LA ETAJUL I DE LA ISJ BACAU
File LISTA POSTURILOR PENTRU SEDINTELE DIN 18-19 AUGUST 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-17 19:08
File Programare pentru ședința din 22.08.2022-detașare la cerere prin concurs specific by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-19 16:14
Repartizarea cadrelor didactice titulare care au solicitat detașare la cerere prin concurs specific (cadre didactice titulare anterior anului 2022) în ordinea descrescătoare a punctajelor are loc in sala de sedinte din ISJ Bacau, etaj I începând cu ora 10.00.
File REACTUALIZARE LISTA POSTURI 19 AUGUST 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-19 16:37
File PROGRAMARE REPARTIZARE 23 AUGUST 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-22 16:10
Candidatii se vor prezenta pentru sedinta conform programarii în sala de sedinte de la ISJ Bacau.
File PROGRAMARE SEDINTA DE REPARTIZARE 24 AUGUST 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-22 17:07
Sedinta are loc in sala de sedinte de la ISJ Bacau conform graficului.
File REACTUALIZARE LISTA 22 AUGUST 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-22 18:21
File GRAFIC SEDINTA DE REPARTIZARE 01.09.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-31 15:07
Candidatii se vor prezenta la ISJ Bacau în sala de sedinte de la etajul I, conform graficului
File GRAFIC SEDINTA DE REPARTIZARE 02.09.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-31 18:42
REPARTIZAREA ARE LOC IN SALA DE SEDINTE DE LA ISJ BACAU CONFORM GRAFICULUI
File LISTA POSRTURILOR PENTRU SEDINTELE DIN 1 SI 2 SEPTEMBRIE 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-08-31 20:46
File LISTA POSTURILOR RAMASE NEOCUPATE DUPA SEDINTELE DE REPARTIZARE DIN 1 SI 2 SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-09-05 09:09
Aceste posturi pot fi solicitate la unitatile scolare.
File LISTA POSTURILOR RAMASE NEOCUPATE DUPA SEDINTELE DE REPARTIZARE DIN 1 SI 2 SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-09-05 09:09
Aceste posturi pot fi solicitate la unitatile scolare.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta din 07.09.2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-09-07 17:47
Aceste posturi pot fi solicitate la unitatile de invatamant