Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÎNT
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2017 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÎNT

by Informatizare Ultima modificare 2015-10-22 15:39
Filed under: ,
Pentru a preîntâmpina preluarea (recepţia) unor pachete de rechizite şcolare livrate de SC LIDANA COM SRL Suceava, in cadrul contractului „Furnizare rechizite şcolare pentru unităţile de învăţământ preuniversitar din judeţul Bacău pentru anul şcolar 2015-2016”, vă rugăm să procedaţi la verificarea tuturor pachetelor cu rechizite şcolare, prin comparaţie cu caracteristicile calitative şi cantitative prezentate de către societatea sus-amintită la licitaţie, urmând ca neconformităţile să fie consemnate în procesul verbal de recepţie şi comunicate la ISJ Bacău. Ataşăm documentul cu toate carcteristicile rechizitelor ce trebuiesc livrate in cadrul acestui contract.

Lista caracteristici.doc — Microsoft Word Document, 503 kB (515584 bytes)