Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare INFORMATIZARE ANUNT IMPORTANT !!!! Pentru: Autorităţi contractante/ Beneficiari, ale proiectelor de investiţii de la unităţile de învaţamânt preuniversitar în perioada 2006 -2012.
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2019 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

ANUNT IMPORTANT !!!! Pentru: Autorităţi contractante/ Beneficiari, ale proiectelor de investiţii de la unităţile de învaţamânt preuniversitar în perioada 2006 -2012.

by Informatizare Ultima modificare 2012-11-16 10:48
Filed under:
ANUNT IMPORTANT !!!! Pentru: Autorităţi contractante/ Beneficiari, ale proiectelor de investiţii de la unităţile de învaţamânt preuniversitar în perioada 2006 -2012. (Actualizare baza de date –arierate si fonduri necesare rest de executat pentru finalizarea obiectivelor de investiţie la unităţile de învaţamânt preuniversitar derulate în perioada 2006 -2012) Vă rugăm să completaţi macheta anexată, conform modelului, ( Calibri 8) şi să o trimiteţi prin email, la adresa : investitii_isjbacau@yahoo.ro, până la data 15.12.2012, ora 12.00. Vor completa macheta toate unităţile de învăţământ preuniversitar (impreuna cu fostele Centrele bugetare, Municipiile, Oraşele, Comunele) ale fiecărui obiectiv la care, in perioada 2006-2012 s-au derulat proiecte de investiţii. Anexăm macheta „ TABEL SINTETIZATOR privind CHELTUIELILE DE CAPITAL” la unităţile de învaţamânt preuniversitar în perioada 2006 -2012. NOTA : Precizăm ca, macheta completată si vizată cu semnăturile originale si ştampilele persoanelor responsabile cu derularea proiectelor (Autorităţi contractante/ Beneficiari, Diriginţi de şantier, Executanţi,etc ), va fi transmisă si pe suport de hartie la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău. ( Beneficiarii, vor completa : sumele aferente execuţiei lucrării, plăţii proiectelor tehnice, a asistenţei tehnice pe şantier-diriginţi de şantier, sau al altor cheltuieli referitoare la obiectivele de investiţii, a caror finanţare a fost realizată prin Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului si Sportului). Responsabilitatea privind corectitudinea si legalitatea datelor transmise este în sarcina persoanelor semnatare.

MACHETA TABEL SINTETIZATOR PRIVIND CHELTUIELILE DE CAPITAL.xls — Excel spreadsheet, 1165 kB (1192960 bytes)