Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Aprilie 2015 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

Informatizare

by admin Ultima modificare 2012-11-26 12:04
File În atenția tututor unităților de învățământ- Necesar formulare acte studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-17 11:30
File În atenția unităților de învățământ-Măsuri de prevenire a incendiilor by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-24 13:16
Adresa prin care transmiteţi faptul că aţi recepţionat informaţia acestui comunicat şi că veţi pune în aplicare prevederile OMEN 3946/1.06.2001 va fi comunicată prin fax: 0234.571038 sau direct la registratura ISJ Bacau , semnata si stampilată.
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal/gimnazial/primar!Preluare certificate SSL noi by Informatizare — Ultima modificare 2017-03-29 13:03
În perioada 30-31 martie 2017, Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău va distribui noile certificate SSL necesare transferului/preluării de subiecte pentru examenele naţionale valabile în perioada 01.04.2017-20.02.2020. Certificatele SSL se preiau de la Biroul Informatizare , de la Ingrid ARMAŞU, după cum urmează: •JOI, 30.03.2017, între orele 8.00-16.00, unităţile de învăţământ din mediul rural, jud. Bacău; •VINERI, 31.03.2017, între orele 8.00-14.00, unităţile de învăţământ din mediul urban, jud. Bacău. Documente obligatorii: carte de identitate directori si persoane de contact; Prezenta obligatorie: director si persoană de contact unitate de învăţământ, respectand datele din macheta INSPECT referitoare la certificatele SSL.
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-03 12:55
Proiect de Hotărâre de Guvern privind aprobarea conţinutului şi formatului actelor de studii care vor fi eliberate absolvenţilor şi personalului didactic din învăţământul preuniversitar
File În atenţia unităţilor de învăţământ-Programul "EURO 200" - 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-06 11:48
Conform adresei M.E.N. Nr. 27414 din 2 martie 2017, Programul „EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2017. Beneficiarii acestui program sunt elevii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată în cadrul unei familii. Depunerea cererilor privind acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziţionării unui calculator prin programul "EURO 200" se va face până la data de 21 aprilie 2017. CALENDARUL DE ANUL TRECUT ESTE VALABIL ȘI ANUL ACESTA.
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal-Urgent revizuire comandă diplome bacalaureat pentru promoţia 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-05-09 12:02
File Anunţ competiţie selecţie şcoli gimnaziale din mediul rural -proiect Digitaliada by Informatizare — Ultima modificare 2017-05-23 10:49
În 17 mai 2017, Fundaţia Orange a lansat Competiţia deschisă de selecție a 20 de școli gimnaziale din mediul rural, în care se va derula proiectul Digitaliada pe parcursul anului școlar 2017-2018. Proiectul Digitaliada se desfășoară cu acordul Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice. El are drept scop promovarea educației digitale și ȋmbunătăţirea performanţei școlare a elevilor prin folosirea tehnologiei digitale în completarea metodelor tradiționale la orele de Matematică și TIC. Se vor pune la dispoziția celor 20 de școli selectate materiale didactice digitale pentru disciplínele Matematică și TIC (pentru clasele V-VIII), echipamente electronice și IT pentru uzul elevilor și al profesorilor (tablete, laptopuri și videoproiectoare), training specializat pentru aplicarea metodologiilor și folosirea echipamentelor, dar și asistență de specialitate pe întreg parcursul proiectului. Competiția pentru selectarea școlilor gimnaziale din mediul rural care vor fi beneficiarele proiectului se va desfășura în intervalul 17 mai – 31 iulie 2017: Etapa 1. Înregistrarea dosarelor de aplicație: 17 mai – 02 iunie 2017 Etapa a 2-a. Evaluarea dosarelor de aplicație: 03 iunie – 12 iunie 2017 Etapa a 3-a. Interviuri și vizite în teren: 13 iunie – 15 iulie 2017 Etapa a 4-a. Evaluarea finală: 16 iulie - 31 iulie 2017 Competiția este reglementată printr-o Metodologie de selecție, care pune la dispoziția celor interesați toate detaliile necesare. Metodologia poate fi descărcată de aici: http://www.digitaliada.ro/scolile-digitaliada; o puteți găsi de asemenea în fișierul atașat. Proiectul este finanțat de Fundația Orange.
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal-Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-06-08 11:19
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Beneficiari program EURO 200 by Informatizare — Ultima modificare 2017-06-14 16:45
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal-Diplome bacalaureat 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-06-20 11:44
File Către colegii și licee- Diplome de bacalaureat 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-07-04 11:58
File Foarte important ! Completare diplome bacalaureat 2017! by Informatizare — Ultima modificare 2017-07-06 13:14
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Distribuire bonuri Euro 200 by Informatizare — Ultima modificare 2017-07-26 14:42
Începând cu data de 31.07.2017 până la data 4.08.2017 se vor distribui bonurile EURO 200 de la casieria ISJ Bacău, către unităţile de învăţământ care au beneficiari ai programului EURO 200. Distribuirea bonurilor se va face pe baza delegaţiei din partea şcolii, însoţită de o copie a cărţii de identitate a delegatului. Lista beneficiarilor programului EURO 200 pentru anul 2017 o aveţi ataşată mai jos.
File În atenţia unităţilor de învăţământ -selecţie manuale clasa a V-a by Informatizare — Ultima modificare 2017-07-28 11:26
În vederea respectării prevederilor legale, vă solicităm să asiguraţi completarea datelor în aplicaţia web dedicată, în perioada 7.08-11.08.2017, ora 16.00, referitoare la comenzile de manual, clasa a V-a, pentru disciplinele din documentul ataşat.
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Modele tipizate pentru documentele de corespondenţă valabile începând cu anul şcolar 2017-2018 by Informatizare — Ultima modificare 2017-08-21 15:21
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Program eliberare acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-08-21 11:20
File În atenţia unităţilor de învăţământ-modele tipizate document corecpondenta(carnet de elev) by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-01 10:28
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Sume necesare pentru plata hotărârilor judecătoreşti şi plata dobânzilor by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-01 11:47
File FOARTE IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Clarificari Legea 153 by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-06 15:52
File Foarte urgent ! Actualizare date SIIIR pentru proiect WI-FI Campus by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-07 10:36
Termen: 7.09.2017, ora 14.
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ - Asigurarea manualelor şcolare pentru clasa a V-a by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-08 14:09
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal- Programul de protecţie socială-Bani de liceu, anul şcolar 2017-2018 by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-12 12:36
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ - Selecţia şi comanda manualelor şcolare pentru disciplina Limba modernă 1-Limba engleză-studiu intensiv by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-12 13:18
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal-Programul de schimb de experienţă FLEX by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-12 15:31
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal- Informare cu privire la Programul de burse pentru Liceu acordate de Asociaţia Dedeman Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-12 15:54
File În atenţia unităţilor de învăţământ -Notă pentru aprobarea tematicii de control privind procesul de gestionare a actelor de studii, a documentelor şcolare şi a matriţelor sigilare by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-20 09:05
În atenţia unităţilor de învăţământ - Declaraţii de avere şi declaraţii de interese by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-20 16:05
În atenţia doamnelor/domnilor directori! Vă facem cunoscut că aveţi obligaţia, conform art.1, pct 31 al Legii nr. 176/2010 ca în termen de 30 de zile de la numirea în funcţie să depuneţi la Agenţia Naţională de Integritate declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese. Formularele ce urmează să le completaţi pot fi descărcate de pe site-ul A.N.I (https://integritate.eu/). Completaţi şi registrele de evidenţă şi trimiteţi la ANI o copie certificată. Respectaţi întocmai dispoziţiile Legii 176/2010. Consilier juridic, Băncilă Liliana
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal- Acte de studii 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-21 10:01
File În atenţia unităţilor de învăţământ -Adresă întocmire state de plată şi state de personal by Informatizare — Ultima modificare 2017-09-25 10:51
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ gimnazial din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-02 12:52
Program eliberare diplome absolvire învăţământ gimnazial
Autoritatea Electorală Permanentă by admin — Ultima modificare 2017-10-06 11:43
Recrutare oficiali electorali si operatori calculator
În atenţia unităţilor de învăţământ - temele orientative privind desfășurarea manifestărilor specifice zilei de 5 Octombrie by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-04 13:28
Având în vedere temele orientative privind desfășurarea manifestărilor specifice zilei de 5 Octombrie, în baza cărora unitățile de învățământ băcăuane au realizat un grafic popriu al activităților, ținând cont și de nota M. E. N. nr. 10315/02.10.2017, în care se precizează faptul că ar fi indicat ca, în școli, să se organizeze dezbateri privind ,,problematica actuală și de viitor a sistemului educațional din România”, vă solicităm să evidențiați cinci puncte tari, cinci puncte slabe și cinci priorități/direcții de dezvoltare. Una dintre problematicile abordate poate fi ,,caracterul unic sau alternativ al manualelor școlare”. Vă rugăm să transmiteți punctul de vedere al instituției dumneavoastră până luni, 09.10.2017, ora 15.00, prin adresă, pe fax-ul ISJ Bacău: 0234 571038. Inspector Scolar General Adjunct, Prof. Egarmin Ana Maria
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ beneficiare ale proiectului ”Internet în şcoala ta, Conectarea la Internet broadband a unităţilor şcolare din zona rurală şi mic urbană” by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-06 11:30
Termen limită: 9 octombrie 2017.
File În atenţia unităţilor de învăţământ - Asigurare manuale şcolare clasa a V-a by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-06 12:13
În atenţia unităţilor de învăţământ - În atenţia contabililor sefi by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-17 15:06
Va reamintim sa aduceti la sediul ISJ, compartiment Contabilitate, situatiile financiare la data de 30.09.2017 si dosarele EURO 200 . Anuntul se refera în exclusivitate la unităţile de învăţământ care nu au adus nici pana la aceasta data situaţiile financiare mai sus menţionate. Compartimentul Contabilitate
Manuale școlare » Auxiliare didactice by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-25 12:59
IMPORTANT! Pe site-ul Centrului Național de Evaluare și Examinare (www.rocnee.eu) a fost publicată miercuri, 11 octombrie 2017, lista auxiliarelor didactice care au obținut acordul MEN pentru utilizare extinsă la clasă.
File În atenţia unităţilor de învăţământ -Necesar drepturi salariale - trimestrul IV, 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-25 15:49
Vă rugăm să răspundeţi solicitării ataşate, la termenul solicitat, cu maxima responsabilitate.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-25 15:51
File În atenţia unităţilor de învăţământ-Precizări privind organizarea activităţii în anul şcolar 2017-2018 by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-27 12:47
Cadrele didactice sunt invitate să voteze logo-ul Președinției României la Consiliul Uniunii Europene by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-30 08:28
Juriul concursului de creaţie a logo-ului Preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene, pe care țara noastră și-o va asuma timp de șase luni, începând cu 1 ianuarie 2019, a ales cele 19 propuneri de identitate vizuală pe care publicul are posibilitatea de a le vota până luni, 30 octombrie, inclusiv. „Romania’s EU Council Presidency Logo Competition“, competiția dedicată exclusiv elevilor din învățământul liceal și studenților din sistemul de învățământ superior, programul de studii de licență, de cetățenie română, este organizată de Ministerul Educației Naționale și Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul ministrului delegat pentru Afaceri Europene. Concurenții și-au putut înscrie proiectele până la 17 octombrie, ora 23:59, iar în urma validării dosarelor de înscriere, juriul a evaluat, conform criteriilor stabilite, toate propunerile primite, alegând cele 19 lucrări finaliste. A doua etapă de selecție, care se va încheia luni, 30 octombrie, ora 23:59, implică votarea de către public a celor 19 logo-uri finaliste, pe pagina de Facebook CONCURS LOGO PRES RO 2019, creată de Ministerul Educației Naționale. Pentru punctare vor fi luate în calcul următoarele reacții: like, love, și wow. Votul publicului va avea o pondere de 50%, aceeași cu cea a deciziei juriului, conform prevederilor din regulamentul de concurs. Pe baza punctajului cumulat obţinut vor fi premiate locul I - 3.000 euro, locul II - 2.000 euro și locul al III-lea - 1.500 euro, urmând a fi acordate și două premii speciale. De asemenea, câștigătorii vor avea posibilitatea de a vizita sediile instituțiilor europene de la Bruxelles. Link-ul aici: http://www.edu.ro/rom%C3%A2nii-invita%C8%9Bi-s%C4%83-voteze-logo-ul-pre%C8%99edin%C8%9Biei-rom%C3%A2niei-la-consiliul-uniunii-europene
File IMPORTANT!!! INFORMARE DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-06 12:23
File În atenţia unităţilor de învăţământ_Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-17 10:44
File Diseminare concurs de programare software adresat tuturor tinerilor din Municipiul Bacau si din judetul Bacau by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-22 10:25
Va rugam afisati anuntul din atasament la intrarea in unitatile de invatamint
In atentia unitatilor de invatamant din Municipiul Bacau - situatie SPAS by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-22 11:42
Va aducem la cunostinta ca Anexa 2-SPAS postata pe siteul ISJ Bacau in data de 09.11.2017 va fi transmisa pe adresa Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Bacau - Biroul de Protectia Copilului cu sediul in Bacau, str. Stefan cel Mare, nr. 17A sau pe adresa de e-mail contact@dasbacau.ro conform intructiunilor trimise pe e-mail-ul unitatilor scolare.
File În atenţia contabililor şefi din unităţile de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-06 13:03
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-08 09:24
File IMPORTANT! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ de stat si particulare by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-12 11:25
Vă informăm, că JOI, 14.12.2017, ora 12, va avea loc o şedinţă cu toţi directorii unităţilor de învăţământ de stat şi particular, la Colegiul Tehnic ”Anghel Saligny” Bacău, în sala de şedinţe (cantina) a colegiului. Prezenţa este obligatorie! Tematica şedinţei este următoarea: 1. Mobilitatea personalului didactic pentru anul şcolar 2018-2019; 2. Proiectul planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2018-2019; 3. Progresul/etape ale completării datelor în aplicaţia informatică SIIIR; 4. Diverse. Ataşat veţi găsi materiale necesare documentării până la şedinţă.
File F. URGENT! În atenţia unităţilor de învăţământ - Necesar salarii si hotarari judecatoresti by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-19 13:45
Adresa face referire la platile hotararilor judecatoresti, plati care se vor face pana la data de 31 decembrie 2017. Termen limita de transmitere 19.12.2017, ora 14.
File IMPORTANT ! În atenţia unităţilor de învăţământ - Modificări EDUSAL aplicabile de la 1 ianuarie 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-28 10:16
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Precizari privind tipul si completarea actelor de studii promotia 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-08 13:17
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-09 14:08
In atentia unitatilor de invatamant vizate de catre APIA si Consiliul Judetean!!! Va solicitam sa consultati documentul atasat si sa confirmati in scris prin adresa oficiala catre Consiliul Judetean Bacau, ca ati luat la cunostiinta despre reverificare si confirmati recorelarea datelor.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Predare dosar plan de scolarizare pt anul scolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-10 12:17
Se vor respecta instructiunile din arhiva atasata.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant-Comandă formulare acte de studii pt promotia 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-11 15:58
File În atenţia unităţilor de învăţământ (PJ+ structuri arondate) care au în anul şcolar 2017-2018 formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a !!! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-17 13:32
Vă comunicăm faptul că toate unităţile de învăţământ care au formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a, trebuie să completeze în aplicaţia SIIIR atributul Unitate de admitere (Managementul elevului →adăugare rapidă atribut elevi→ se selectează elevul→ dreapta sus -atribut→se selectează unitate admitere→ se selectzează din listă unitatea de invatamant→salveză) ce permite adăugarea la fiecare elev de clasa a-VIII-a a opţiunii privind unitatea de învăţământ la care ar dori să se înscrie la Admiterea 2018. Unitaţile de învăţământ care şcolarizează elevi în clasa a VIII a au obligaţia de a opera în SIIIR şi opţiunile elevilor care intenţionează să urmeze cursurile clasei a IX a la o unitate de învăţământ din alt judeţ. Proiectul planului de şcolarizare la clasa a IX-a liceu/învăţământ profesional se va realiza în funcţie de numărul elevilor care optează să plece în alt judeţ, respectiv numărul elevilor care vin în judeţ. Termen limită de completare : 18.01.2018, ora 15.00 Consilier reţea şcolară, plan de şcolarizare Burcă Petronela Elena
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-18 15:03
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-19 13:09
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 ! Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-22 12:22
IMPORTANT!!! REF: Asigurarea manualelor scolare, prin retipariri, pentru clasele a VII-XII, anul scolar 2018-2019
URGENT !! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-23 10:37
În perioada 23-26 ianuarie 2018, comisiile SIIIR din toate unităţile de învăţământ din judeţul Bacău vor verifica cu maximă atenţie şi responsabilitate datele pentru fiecare elev din aplicaţia informatică SIIIR. Verificarea se va face dupa: CNP, Nume, Prenume, Număr matricol, Asocierea la formaţiunile de studiu, Limba de predare, Limbile moderne studiate, Religia studiată, Procesarea cererilor de transfer elevi. La nivelul unităţile de învăţământ se va realiza şi corectarea datelor unde este cazul. Vă atenţionăm că aveti responsabilitatea asumării corectitudinii datelor din SIIIR, acestea trebuind să coincidă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole. O adresă semnată si stampilată de către directorul şi presedintele comisiei SIIIR din unitatea de învăţământ prin care de confirmă corectitudinea datelor din SIIIR privind elevii şi că acestea sunt în concordanţă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole, vor fi transmise la ISJ Bacau, pe adresa de e-mail: confirmari.isjbc@gmail.com, până cel tarziu 26.01.2018, ora 16.
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu/clase VII-XII ! Verificare comenzi completare stocuri manuale pentru anul 2018-2019, conform OMEN 3057/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-26 20:51
Pentru comenzile de manuale din fisierul ataşat pentru care s-a depăşit numărul maxim de manuale se vor face obligatoriu corecturi . Termen limită de efectuare a modificărilor în aplicaţia informatică dedicată comenzilor de manuale este: 29.01.2018, ora 9.
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-29 11:46
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018, ora 16.
În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-01 15:04
Urgent! Având în vedere că termenul limită de completare a datelor în aplicaţia SIIIR privind CNP, NUME, PRENUME, NUMĂR MATRICOL, ASOCIEREA LA FORMAŢIUNI DE STUDIU, LIMBA DE PREDARE, LIMBILE MODERNE STUDIATE, RELIGIA STUDIATA SI PROCESAREA CERERILOR DE TRANSFER ELEVI, este astăzi, 1.02.2018, ora 16, vă rugăm, ca înainte de a transmite adresele de confirmare catre ISJ BC, să verificaţi dacă următoarele rapoarte(Managementul elevului -Rapoarte) sunt complete: 1. Raportul 371-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele AO si AP sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele privind limbile moderne studiate in SIIIR; 2. Raportul 383-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele N si W sunt completate cu ADMIS sau RESPINS, daca aveti celule necompletate, se proceseaza transferurile in SIIIR; 3. Raportul 453-se exporta fisierul in excel si se verifica dacă toate celulele din coloanele Y si AH sunt completate, daca nu sunt, se completeaza datele referitoare la limba de predare si nr. matricol in SIIIR; 4. Raportul 448-se exporta fisierul in excel si se verifica existenta elevilor neasociati la formatiuni de studiu, corect este ca raportul sa fie gol; 5. Raportul 381-se exporta fisierul in excel si se verifica coloana R.
File Anunt pentru ocuparea postului contractual vacant de consilier grad 1 A by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-06 10:12
In atentia unitatilor de invatamant! Kit EDUSAL 2.10.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-09 10:15
http://personal-salarizare.blogspot.ro/p/info-siveco.html
Important ! In atentia unitatilor de invatamant--Kit EDUSAL 2.10.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-09 10:18
Kit EDUSAL 2.10.2--- http://personal-salarizare.blogspot.ro/p/info-siveco.html
Important ! In atentia tuturor unitatilor de invatamant-Completare/verificare/finalizare modul Date statistice-SC3 cap1 si SC3 cap2 in SIIIR by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-16 11:37
Avand in vedere finalizarea incheierii situatiilor scolare ale elevilor la sfarsitul semestrului I al anului scolar 2017-2018, va rugam sa verificati/corectati datele introduse in modulul DATE STATISTICE-SC3 Cap1 si SC3 Cap2. Datele se completeaza pentru fiecare unitate de invatamant si fiecare structura si trebuie sa fie reale si corecte. Dupa verificarea/corectarea datelor de catre responsabilii SIIIR de la nivelul unitatilor de invatamant, acestia confirma terminarea prin ”Finalizeaza scoala”(finalizarea se va face pt PJ si fiecare strucura in parte). Termen de verificare si finalizare in SIIIR a celor doua capitole ale SC3, luni, 19.02.2018, ora 16.00
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-20 15:27
Pana pe data de 20.02.2018, ora 16, toate unitatile de invatamant care au elevi cu peste 9 absente NEMOTIVATE, beneficiari ai alocatiei de sprijin(alocatie complementara)completeaza date in aplicatia informatica INSPECT, in sectiunea Alocatii de sprijin sem I conform instructiunilor din lucrare.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant-Adresa DSP Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-22 14:19
File Anunţ privind rezultatele selecţiei dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuţie consilier, grad profesional I A by Informatizare — Ultima modificare 2018-02-22 16:19
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant_Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-01 10:06
File Rezultatul obţinut la proba scrisă la concursul în vederea ocupării funcţiei contactuale de execuţie vacante de consilier by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-02 12:34
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal- Acte de studii_certificate de competente by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-07 10:56
File Lansare EduSAL vs 2.11.0 by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-30 09:04
Modificările aduse la versiunea 2.11.0 faţă de versiunea 2.10.5 constau în: 1. Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar conform Legii cadru nr. 153/2017, cu excepţia personalului din Casa Corpului Didactic şi Inspectoratele Scolare Judeţene. Atenţie! Se majorează drepturile salariale doar personalului didactic din Anexa I – „ÎNVĂŢĂMȂNT” şi Ordinului comun (ataşat). 2. Încadrarea personalului medical pe grila din 2022 conform reglementărilor specifice Familiei ocupaţionale - „SĂNĂTATE” Observație: În situațiile în care NU aveți Salariu grilă L153 afișat verificați dacă în Legea 153 există acea funcție și dacă nu ați omis în iulie 2017 să-l reîncadrați. Legea 153 precizează și cum se face reîncadrarea în situația în care o funcție NU se mai regăsește în noile Anexe. 3. Actualizarea algoritmului de calcul pentru salariul de bază aferent încadrărilor setate pe coeficient de salarizare conform răspunsului primit de la Ministerul Muncii (adresa ataşată) astfel:  De la 1 ianuarie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25  De la 1 martie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25*1,2 4. Modificarea algoritmului conform O.U.G. nr. 3/2018 începând cu luna martie 2018 pentru salariaţii pentru care se aplică art. 146, alin. (5^1) - (5^3) şi art. 168, alin. (5^1), respectiv:  Impozitul nu va mai fi influenţat de diferenţele de contribuţii.  Impozitul final reţinut de la salariat va fi cel calculat conform venitului brut realizat şi contribuţiilor neplafonate. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11). Numai bine, Echipa EduSAL
File Versiunea EduSAL 2.11.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 10:30
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11 sunt valabile şi la versiunea 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11.1 faţă de versiunea 2.11 constau în rezolvarea următoarelor probleme: 1. Adăugarea grilelor pentru Analist programator I, II, IA, debutant cu studii S 2. Generare de stat de plată 3. Adăugarea grilelor la 2022 pentru Asistent medical cu studii PL şi M, Asistent medical principal cu studii PL, M, SSD 4. Plafonarea drepturilor salariale la nivelul lui 2022 pentru încadrări sub o normă 5. Calcularea altor sporuri la normă întreagă pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă 6. Calcularea în stat de plată a drepturilor pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă După instalarea versiunii 2.11.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru! Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11.1).
File Solicitare stoc acte de studii 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 12:19
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-03 10:18
Vă informăm că s-a publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naşionale, Metodologia de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului Şcolilor Europene, aprobată prin OMEN nr. 3475/23.03.2018.
File REÎNSCRIEREA ŞI ÎNSCRIEREA LA GRĂDINIŢĂ, AN ŞCOLAR 2018-2019 !! by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-02 14:56
In atentia unitatilor de invatamant cu personalitate juridica, de stat si particulare !
IMPORTANT! In atenția unităților de învățământ care au formatiuni de studiu-CLASA PREGATITOARE, an scolar 2017-2018! by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-03 11:06
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-08 13:25
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel liceal by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-08 13:37
Actualizare informaţii aplicaţie EN 0_2_4_6 by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-14 16:37
In vederea optimizării activităţilor corespunzătoare încărcării datelor rezultate din completarea Raportului de la finalul clasei pregătitoare şi din administrarea Evaluărilor de la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a 2018, noua adresă a aplicaţiei este: https://en0246.rocnee.eu
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ -Program EURO 200 by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-16 10:05
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel liceal ! Eliberare acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-24 13:50
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ ! Proiect INTESPO by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-24 13:59
Informare asupra înregistrării tinerilor în evidenţele serviciului public de ocupare
IMPORTANT!! În atenţia unităţilor de învăţământ care au cereri pentru programul EURO 200, an 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-25 09:37
INFORMATIILE PRIVIND INSCRIEREA CERERILOR ÎN APLICAŢIA INFORMATICĂ DEDICATĂ EURO 200 SUNT POSTATE ÎN INSPECT IN SECTIUNEA LEGISLATIE SI DOCUMENTE. Termenul de finalizare a introducerii cererilor in aplicatie este 29.05.2017, ora 16.00
FOARTE IMPORTANT!! PROGRAM EURO 200!!!! by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-30 10:56
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-05-31 15:46
Nota MEN 31783/30.05.2018 cu privire la perioadele de desfăşurare a examenelor de corigenţă în anul şcolar 2017-2018
File IMPORTANT!Referitor inscriere candidati clasa a VIII-a la Evaluare Nationala 2018! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-05 15:31
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-07 09:31
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ -ACTE DE STUDII by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-12 11:57
File FOARTE IMPORTANT!! In atenţia unităţilor de învăţământ! Cuantum sume necesare hotarari judecatoresti by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-19 13:14
Sumele necesare pt plata hotararilor judecatoresti si plata diferentelor salariale cuvenite personalului didactic din invatamant pentru perioada octombrie 2008-13 mai 2011, cf. Legii 85/2016 vor fi actualizate cu indicele de inflatie si nu vor cuprinde contributiile datorate de angajator.
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu beneficiari EURO 200 ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-20 13:43
Referitor EURO 200 ! Vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor Legii 269/20014 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru anul 2018, la adresa : http://www.edu.ro/euro-200. Vă rugăm să verificaţi datele existente în listă şi să afişaţi lista beneficiarilor în unitatea de învăţământ. Şcolile care nu au solicitări EURO 200 nu afişează nimic. Totodată, vă solicităm să respectaţi următorul grafic al activităţilor: - 20-25 iunie 2018- depunerea eventualelor contestaţii - 25 iunie- 4 iulie 2018- rezolvarea contestaţiilor la nivelul unităţilor de învăţământ şi centralizarea acestora de către ISJ Bacău - 9 iulie 2018- afişarea rezultatelor contestatiilor pe site-ul MEN
IN ATENTIA COLEGIILOR SI LICEELOR! REFERITOR COMPLETARE DATE SIIIR ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-21 10:46
Având în vedere că a fost repornită alicația SIIIR, unitățile de învățământ liceale (colegii si licee) trebuie să completeze in SIIIR în meniul Managementul elevului –Promovare elevi ,statusul pentru elevii din clasele terminale ale învățământului liceal (promovat, exmatriculat, repetent, situatie scolara neincheiata). IMPORTANT!!! ELEVII CORIGENTI vor avea statusul SITUATIE SCOLARA DESCHISA!! Dupa completarea datelor va rugam sa verificati corelarea lor cu lucrarea postata in INSPECT- SITUATIE STATISTICA A ELEVILOR DIN CLASELE TERMINALE DE NIVEL LICEAL, AN SCOLAR 2017-2018. Termen limita de completare: 22.06.2018, ora 10
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ cu clase gimnaziale-Referitor comenzi manuale clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-02 09:32
Termen 5.07.2018, ora 14.
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Eliberare diplome Bacalaureat by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-03 10:53
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel grădiniţe by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 08:52
Procedura pentru înregistrarea prezenţei la grădinită în unităţile de învăţământ care se supun prevederilor Legii 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate.
File EduSAL versiunea 2.13.3 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 15:09
După instalarea versiunii 2.13.3, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida. Modificările aduse la versiunea 2.13.3 constau în: - Optimizări ale bazei de date - Actualizarea D112 cu modificările aduse pe structura de date din 22 mai 2018 - Rezolvarea problemelor privind înregistrarea voucherelor - Actualizarea Anexelor 4/5 din D112 - Actualizarea nomenclatorului de bănci prin adăugarea Patria Bank
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Ordin 4005/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-05 10:06
Modificare Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor ;colare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a, an scolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-12 11:16
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, Limba si literatura romana pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a, an scolar 2018-2019. Termen 13.07.2018, ora 12.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-19 12:02
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, FIZICĂ pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a şi coreland aceste comenzi cu datele din SIIIR, an scolar 2018-2019. Termen 20.07.2018, ora 16.
File EduSAL versiunea 2.14 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-20 14:01
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL