Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente Informatizare
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Informatizare

by admin Ultima modificare 2012-11-26 12:04
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-30 13:57
Va atasam adresa privind asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, coreland aceste comenzi cu datele din SIIIR, an scolar 2018-2019. Termen 02.08.2018, ora 14.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ - anunţ din partea DELGAZ by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-31 14:35
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ - anunţ din partea DELGAZ-completare by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-31 16:09
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor transport feroviar intern pentru elevi by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-08 09:33
Important ! In atentia tuturor unitatilor de invatamant-Completare/verificare/finalizare modul Date statistice-SC3b cap1 si SC3b cap2 in SIIIR by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-09 09:57
File Kit-ul de instalare pentru versiunea EduSAL 2.16 by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-31 09:53
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.16 După instalarea versiunii 2.16, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna august 2018 se vor invalida DOAR pentru unităţile de tip CJRAE / CMBRAE. Modificările aduse la versiunea 2.16 constau în: • Implementarea funcţionalităţii de acordare a sporului de învăţământ special pentru funcţiile de “Infirmiere” sub formă de “Compensaţii tranzitorii”. Fluxul de acordare este următorul: - Se accesează încadrările persoanelor cu funcţia de “Infirmiere” din stat de personal - Se deschide forma de “Drepturi lunare” şi în dreptul câmpului “Compensaţii învăţământ special” se bifează câmpul “Pentru infirmiere conf. OUG 41” - Automat aplicaţia va returna o valoare egală cu valoarea sporului de învăţământ special calculat conform legislatiei în vigoare • Implementarea următoarelor modificări la nivelul unităţilor de tip CJRAE / CMBRAE: 1. Setarea câmpului Categorie unitate cu valoarea = unităţi conexe şi blocarea lui spre editare cu o altă valoare 2. Blocarea acordării sporului de învăţământ special personalului didactic auxiliar. La luna august 2018 pentru cei care au deţinut sporul, valoarea lui se va face zero. • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei la pensie pentru cei care au concedii medicale de tip 08, 09 şi 15 în continuare. NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii curente, le vor şterge şi le vor reopera • Rezolvarea problemei de generare a D112 pe lunile anterioare lunii ianuarie 2018 • Corectarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii SSD, gradaţiile 4 şi 5 • Corectarea salariilor grilă de pe coloana Legea 250 pentru funcţia de Profesor pentru instruire practică, grad didactic Definitiv, studii S, tranşa de vechime 1-6 ani, Gradaţiile 0,1,2 şi 3. • Rezolvarea problemei de deschidere detalii stat de personal din luna decembrie 2015. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.16, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.16).
File SITUAȚIA LOCURILOR LIBERE LA DATA DE 07.09.2018, PENTRU COLEGIILE/LICEELE DIN JUDEȚUL BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-07 16:03
File Consultare dedicată raportului Global Education Monitoring(GEM) by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-10 10:49
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-21 10:26
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Completare şi eliberare carnete elev by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-25 14:03
File Edusal 2.17.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 10:00
După instalarea versiunii 2.17.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna octombrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.17.2 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.17.2 constau în: 1. Actualizarea plafonului maxim admis la plata cu ora în luna octombrie 2018 2. Implementarea Sporului de handicap conform H.G. nr.751/2018 3. Implementarea bifei “Stat diferenţe” pe rapoartele “Sume legea 85”, “Dobândă”, “Indemnizaţie de examen” a cărui activare va duce la afişarea diferentelor pe statele de plată rectificative 4. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna octombrie 2018 conform OUG nr. 8/2018 NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii 2.17.2 la luna octombrie 2018, le vor şterge şi le vor reopera. 5. Actualizarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii Superioare, gradaţiile 2,3,4 şi 5. 6. Blocarea încadrării pe coeficient salarizare Legea 153 pentru personalul didactic de predare şi didactic-auxiliar conform OUG nr. 91/2017 7. Validarea promovării pe tranşele de vechime de pe Legea 153, respectiv blocarea promovării pe tranşele de vechime de pe OUG 20 şi Legea 250 atât pe luna septembrie, cât şi pe octombrie dacă tranşa de vechime pe legea 153 nu s-a modificat. 8. Rezolvarea problemei de afişare a drepturilor totale pentru personalul încadrat pe coeficient 9. Actualizare denumire unitate “Gradiniţe cu program prelungit/săptămânal între 150 - 200 de preşcolari” conform HG nr. 598/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.17.2, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.17.2).
File Anunţ concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuţie-consilier reţea şcolară şi plan şcolarizare by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 10:07
File Anunţul de selecţie pentru regiunea NE-Proiect ”Curriculum Relevant, Educaţie deschisă pentru toţi-CRED” by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 13:29
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Centralizare stocuri acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:01
În atenţia unităţilor de învăţământ(colegii/licee) cu solicitanţi ai programului ”BANI DE LICEU”, an şcolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:11
Prin prezenta, vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor HG nr.1488/2004 privind aprobarea criteriilor şi cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială ”Bani de liceu” modificată prin HG nr.72/2018 pentru modificare art.2 din HG nr. 1488/2004, pentru anul şcolar 2018-2019, la adresa http://www.edu.ro/bani-de-liceu. Lista beneficiarilor a fost aprobată prin Nota de aprobare nr. 1161/IFL/31.10.2018.
File Urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ de stat ! Plăţi diferenţe salariale! by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-08 13:15
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Necesar formulare acte de studii, absolvenţi 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-12 11:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File Anunţ privind rezultatele selecţiei dosarelor la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie vacante organizate la nivelul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-05 14:39
File Anunt privind comunicarea amanarii interviului organizat pentru concursul de ocupare a posturilor vacante by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 11:22
File Rezultat proba scrisa Normare-salarizare by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 14:28
File Rezultat interviu Depozit de carte by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-17 15:06
File Rezultat interviu normare salarizare by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-17 15:07
File Rezultat interviu financiar contabilitate by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-17 15:08
File Rezultat final al concursului de ocupare a funcţiei contractuale de execuţie vacante de consilier activităţi financiar contabile by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-18 14:04
File Rezultat final al concursului de ocupare a funcţiei contractuale de execuţie vacante de consilier normare salarizare by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-18 14:05
File Rezultat final al concursului de ocupare a funcţiei contractuale de execuţie vacante de administrator by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-18 14:06
FOARTE IMPORTANT! Edusal-acordare indemnizaţie de hrană by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-04 12:28
File IMPORTANT! În atenţia unităţilor de învăţământ, inclusiv învăţământ special şi unităţile conexe by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-10 15:12
File IMPORTANT! În atenţia unităţilor de învăţământ-Reconfirmări comenzi acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-16 14:23
File EduSAL versiunea 2.20, Lichidarea lunii ianuarie 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-25 11:21
După instalarea versiunii 2.20: - vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării; - statele de personal şi plată de la luna ianuarie 2019 se vor invalida; - vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: -- Drepturile personalului de conducere ( mai ales Salariul grilă OUG 20) -- Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 Atenţie! Nu trimiteţi spre aprobare statele de plată până la versiunea următoare pentru că acestea vor fi invalidate!! Vă reamintim că pe perioada vacanţelor întregul personal didactic, inclusiv personalul de conducere, se află în concediu de odihnă fapt pentru care aceste informaţii trebuie să existe şi în Pontajele din aplicaţia EduSAL. În acest sens regăsiţi adresa ataşată. Modificările aduse la versiunea 2.20 constau în: 1. Aplicarea art. 34 alin. 1 din OUG nr. 114/2018 respectiv: “Prin derogare de la prevederile art. 38 alin. (4) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, începând cu 1 ianuarie 2019, salariile de bază, soldele de funcție/salariile de funcție, indemnizațiile de încadrare se majorează cu 1/4 din diferența dintre salariul de bază, solda de funcție/salariul de funcție, indemnizația de încadrare prevăzute de lege pentru anul 2022 și cel/cea din luna decembrie 2018.” cu următoarele menţiuni: - Diferenţa calculată se va afişa în forma de Drepturi lunare - Vă recomandăm să verificaţi fiecare salariat în parte pentru a valida corectitudinea sumei afişate. - Formula de calcul aplicată la calculul diferenţei este: a) Pentru categoria de personal Didactic: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul Legea 250 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit – Compensaţii zone izolate OUG 20) b.) Pentru categoria de personal Didactic-Auxiliar: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul legea 250 majorat cu 2,8% daca persoana este scutită de impozit – Compensaţii CFP OUG 20 - Compensaţii Audit OUG 20 - Compensaţii Invăţământ special OUG 20) c) Pentru categoria de personal Nedidactic: Diferenţă ¼ = ¼ * [ Salariul tarifar normat 2022 - maxim( Salariul OUG 17 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit; Salariul 31.01.2017] d) Pentru categoria de personal Nedidactic ISJ: Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - Salariul de bază 31.07.2016) NOTĂ! După instalarea versiunii 2.20 vă rugăm să faceţi verificări de calculul diferenţei la salariul de bază pentru toate categoriile de personal conform formulelor mai sus detaliate. 2. Aplicarea art. 34 alin. 2 din OUG nr. 114/2018 respectiv plafonarea sporurilor la nivelul lunii decembrie 2018: “Începând cu 1 ianuarie 2019, cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor, primelor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul brut lunar, solda lunară de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice, se menține cel mult la nivelul cuantumului acordat pentru luna decembrie 2018, în măsura în care personalul ocupă aceeași funcție și își desfășoară activitatea în aceleași condiții.” 3. Implementarea elementulului “Indemnizaţie de hrană” în Statul de personal, forma Drepturi lunare cu următoarele menţiuni: - La instalarea versiunii 2.20 noul element se va adăuga în forma de Drepturi lunare pe fiecare încadrare a fiecărui salariat cu excepţia celor aflate DOAR la plata cu ora - Valoarea maximă acordată pe fiecare încadrare va fi: 2* 2.080/12* Norma de calcul - Suma calculată se va putea edita în fiecare lună în Stat de personal în sensul diminuării - Va avea valoarea zero la nivelul funcţiilor declarate că Nu sunt funcţii de bază şi / sau au Normă de cumul - Se va plăti de la articolul bugetar 10.01.17 - In Stat de plată se va calcul în funcţie de zilele lucrate NOTĂ! Pentru personalul didactic pensionar angajat la plata cu ora (având următoarele setări în Stat de personal: Norma plata cu ora > 0, Norma calcul = 0, Este functie de bază = Da) care ar trebui să primească indemnizaţia de hrană în limita la maxim 1 normă, se va calcula manual şi se va opera în Stat de plată / Alte drepturi / Indemnizaţia de hrană 4. Implementarea salariilor grilă aferente anului 2022 pentru personalul nedidactic 5. Implementarea salariilor grilă aferente anului 2022 pentru personalul didactic - Antrenori 6. Marcarea cu culoarea roşie în lista de Stat de personal a persoanelor care nu au salariul grilă 2022 completat NOTĂ!Vă rugăm să semnalaţi cazurile în care salariul grilă pe 2022 nu apare setat în aplicaţia locală. 7. Implementarea parametrilor de calcul pentru anul 2019 8. Actualizarea nomenclatorului de bănci cu First Bank NOTĂ!Nu au fost actualizate toate rapoartele! În următoarele versiuni vor fi implementate: - Declaraţia 205; - Sporul de complexitatea muncii acordat personalului nedidactic din Inspectoratele Şcolare Judeţene / ISMB; - Finalizare actualizare rapoarte. - Alte eventuale probleme semnalate Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.20, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.20).
File EduSAL versiunea 2.20.1, Implemetare D205 pentru anul 2018 by Informatizare — Ultima modificare 2019-01-30 08:39
După instalarea versiunii 2.20.1 vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! Vă reamintim că pe perioada vacanţelor întregul personal didactic, inclusiv personalul de conducere, se află în concediu de odihnă fapt pentru care aceste informaţii trebuie să existe şi în Pontajele din aplicaţia EduSAL. În acest sens regăsiţi adresa ataşată. Atenţie! Nu trimiteţi spre aprobare statele de plată până la versiunea următoare pentru că acestea vor fi invalidate!! Modificările aduse prin versiunea 2.20 sunt valabile şi la versiunea 2.20.1. Modificările aduse la versiunea 2.20.1 constau în: 1. Implementarea structurii D205 aferentă anul 2018 pentru declararea sumelor plătite în anul 2018 pe bază de convenţii civile: Dobânzi, Sume examene naţionale şi Inspecţii pentru grad  Funcţionalitatea este disponibilă în meniul Managementul salarizării / Utilitare / D205  Sumele ca si in D100 se vor declara pe tipul de Venit din alte surse.  Pentru verificarea sumelor preluate în D205 aveţi butonul “Verificare sume” care va genera toate sumele de plată pe fiecare salariat în parte din anul 2018 2. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul didactic si didactic-auxiliar în cazul persoanelor scutite de impozit. NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor scutite de impozit în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor reverifica drepturile şi apoi Salvează. 3. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul nedidactic ale căror salariul grilă OUG 20 este mai mic decât Salariul minim pe economie – 2.080 lei. Diferenţă ¼ = ¼ * [ Salariul tarifar normat 2022 - maxim( Salariul OUG 17 majorat cu 2,8% dacă persoana este scutită de impozit; Salariul 31.01.2017] NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor cu Salariul Grilă OUG 17 mai mic decât Salariul minim pe economie – 2.080 lei în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor reverifica drepturile şi apoi Salvează. 4. Revizuirea formulei de calcul a diferenţei ¼ pentru personalul nedidactic ISJ care în detalii stat de personal au bifa la OI POSDRU Diferenţă ¼= ¼ * ( Salariul tarifar normat 2022 - (Salariul de bază 31.07.2016 - Spor de doctor) - Spor legea 490/2004) NOTA! Pentru a se recalcula diferenţa se vor deschide detaliile persoanelor marcate OI POSDRU în Stat de personal şi se va reselecta funcţia deţinută. Se vor verifica drepturile şi apoi Salvează. 5. Au fost implementate salariile griă aferente anul 2022 pentru următoarele funcţii: 1. Didactic auxiliar: Bibliotecar I A-PL Coregraf Căpitan - M Infirmiera invatamant special Mediator şcolar grad IA - S Mediator şcolar grad I - S Mediator şcolar grad II - S Mediator şcolar grad debutant - S Ofițer de punte - M Ofiţer mecanic - M Sef echipaj - M 2. Nedidactic : Infirmieră - G Magaziner II - G Sef mecanic M Referent I A -M Referent I -M Referent II-M Bucătăreasă - M Bucătăreasă - G Tehnician I A -M NOTĂ! Vă rugăm să semnalaţi cazurile în care salariul grilă pe 2022 nu apare setat în aplicaţia locală la adresa edusal@portal.edu.ro. NOTĂ! NU au fost actualizate Rapoartele! În următoarele versiuni vor fi implementate: - Sporul de complexitatea muncii acordat personalului nedidactic din Inspectoratele Şcolare Judeţene / ISMB; - Finalizare actualizare rapoarte. - Alte eventuale probleme semnalate Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.20.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.20.1).
File FOARTE IMPORTANT ! Document valabil pentru toate unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi particular din judeţul Bacău. În atenţia doamnei/domnului director by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-11 12:02
File IMPORTANT! În atenția unităților de învățământ cu nivel de învățământ clasele I-VI ! by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-14 11:53
În perioada 15.02-22.02.2019 se vor efectua comenzi manuale conform adresei atașate.
File IMPORTANT! In atenţia unităţilor de învăţământ de stat! by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-18 12:40
Cuantum sume necesare plata hotărîri judecătoreşti
File IMPORTANT! În atenţia directorilor unităţilor de învăţământ care au elevi aparţinând minorităţilor naţionale by Informatizare — Ultima modificare 2019-02-19 10:48
REVENIRE PRIVIND ETAPA JUDEŢEANĂ A OLIMPIADEI DE LIMBA RROMANI MATERNĂ by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-04 22:02
În conformitate cu noile precizări ale Ministerului Educaţiei Naţionale, etapa judeţeană a Olimpiadei de limba rromani maternă se va desfăşura în data de 30.III.2019 (nu în data de 23.III.2019) la Şcoala Gimnazială „Domniţa Maria”.
Etapa judeteana a Olimpiadei Nationale de Istoria si Traditiile Minoritatii Maghiare din Romania by Informatizare — Ultima modificare 2019-03-07 10:07
Sambata, 9 martie, intre orele 10 si 12 se va desfasura, la Scoala Gimnaziala Dany Gergely Ghimes, etapa judeteana a Olimpiadei Nationale de Istoria si Traditiile Minoritatii Maghiare din Romania, adresata elevilor din clasele a VI-a - a VII-a. Inscrierile se fac pana vineri, 8 marie, ora 12, pe e-mailul scolii-gazda. Tabelul de inscriere va contine numele copilului, clasa, scoala de provenienta si numele profesorului sau. E-mail pentru inscriere: scoaladanigergely@yahoo.com
File Eveniment Editura Publishing House by Informatizare — Ultima modificare 2019-03-29 14:02
File Lansare program "Euro 200" -2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-04-11 11:24
Programul "Euro 200" pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2019. Beneficiarii acestui program sunt elevii şi studenţii învăţământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu venituri brute lunare de maximum 250 lei pe membru de familie, conform HG 297/03.05.2018 pentru modificarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, aprobată prin HG nr. 1294/2004, publicată în Monitorul Oficial nr. 408/14.05.2018. Stabilirea numărului de beneficiari se va face în limita sumei alocate acestui program, sumă cuprinsă în bugetul Ministerului Educaţiei Naționale, conform legislaţiei în vigoare. Legislaţia în vigoare este: Legea 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare; Hotărârea de Guvern 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, cu modificările şi completările ulterioare. Calendarul pentru 2019 este următorul: - depunerea cererilor - până la 19 aprilie - evaluarea cererilor de către comisiile din unităţile şi instituţiile de învăţământ împreună cu comisiile de anchetă socială - 22 aprilie - 13 mai - centralizarea cererilor la Comisia centrală, prin intermediul portalului dedicat - 14 mai - 24 mai - afişarea pe portalul Ministerului Educaţiei Naționale a listei de cereri eligibile - 31 mai - afişarea în fiecare unitate de învăţământ a listei beneficiarilor - 5 iunie - depunerea contestaţiilor - 6 iunie - afișarea rezultatului contestațiilor pe portalul dedicat și în fiecare unitate de învățământ - 21 iunie - afişarea pe portalul Ministerului Educaţiei Naționale a listei de beneficiari aprobată prin ordin de ministru - 4 iulie Portalul dedicat acestui program este http://euro200.edu.ro/
File Documente Evaluare Nationala 246_2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-04-19 12:40
File In atenția unităților de învățământ! Hotărâri judecătorești by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-07 09:26
IMPORTANT ! In atentia unitatilor de invatamant cu cereri EURO 200! by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-14 11:55
In INSPECT, in Legislatie si documente aveti o arhiva ce contine datele de acces in aplicatia informatica EURO 200, an 2019. Termen limita de introducere a cererilor in aplicatie: 22 mai 2019, ora 12.00
File În atenția absolvenților promoției 2019 din cadrul unităților de învățământ din județul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-15 13:01
Diseminarea informațiilor privind măsurile active de care pot beneficia tinerii absolvenți potrivit Legii 76/2002, actualizată.
File Cerere_inscriere_prescolar_2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-15 13:02
File Inscriere gradinita 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-15 13:05
File În atenția unităților de învățământ! by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-16 13:16
Va rugam sa preluati adresa si tabelul atasate referitoare la necesarul sumelor pentru plata in anul 2019 a dobanzilor.
File În atenția unităților de învățământ- Declarații de avere by Informatizare — Ultima modificare 2019-05-30 09:31
File GRĂDINIȚE DE VARĂ 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-06-11 13:20
File ÎN ATENȚIA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT BENEFICIARE PROGRAM ”EURO 200”-an 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-06-19 12:07
Vă rugăm preluați adresa atașată.
File IMPORTANT ! In atentia comisiei BANI DE LICEU din COLEGIILE/LICEELE beneficiare program ”BANI DE LICEU” , an scolar 2018-2019! by Informatizare — Ultima modificare 2019-06-19 15:29
Conform cerintelor MEN este necesar sa incepem colectarea tuturor documentelor care atesta plata ajutorului financiar in programul „Bani de liceu” pentru ELEVII DIN CLASELE A IX-A SI A X-A din anul scolar 2018-2019. Avand in vedere experientele anterioare, va rugam mult sa respectati intocmai algoritmul de denumire al documentelor si categoriile respective (I, II, III) . Toate documentele vor fi scanate in format PDF (atasez detalii de completare a arhivei) Va rugam sa va asigurati ca in arhivele transmise se regasesc toate documentele justificative necesare si ca acestea sunt lizibile, corecte si complete ! Arhiva cu documente se va denumi sub forma denumire unitate de invatamant_2018-2019.rar, apoi se va transmite electronic pe adresa de email : banideliceu@isjbc.ro, in subiectul emailulul va fi trecuta denumirea unitatii de invatamant. Fiecare elev beneficiar al programului pentru care se transmit documente incomplete sau informatii incorecte va fi declarant neeligibil . Termen de transmitere a arhivelor: 5 iulie 2019, ora 10.00
File Eliberare/completare diplome de bacalaureat by Informatizare — Ultima modificare 2019-07-01 15:02
File Lista locuri libere inscriere invatamant prescolar-gradinite by Informatizare — Ultima modificare 2019-07-09 11:15
File Anunț ocupare 2 posturi contractuale de execuție, vacante, ISJ Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-08-30 09:46
File IMPORTANT! Notă cu privire la completarea perioadelor de desfășurare a examenelor de corigență, an școlar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-02 11:14
File Calendar program BANI DE LICEU-an scolar 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-12 14:11
File Precizări privind organizarea activității în anul școlar 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-13 12:43
File Anunț privind selecția dosarelor de înscriere la concursul organizat în vederea ocupării funcției AUDITOR PUBLIC INTERN by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-16 15:21
File Rezultate proba scrisă a concursului pentru funcția auditor public intern by Informatizare — Ultima modificare 2019-09-23 12:26
File IMPORTANT! State de funcții by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-04 10:05
File În atenția unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-09 10:31
Vă rugăm să preluați adresa atașată. Termen 11 octombrie 2019
File FOARTE IMPORTANT! În atenția unităților de învățământ by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-10 14:08
Vă rugăm să preluați documentul atașat.
File PROIECTE RETROSPECTIVE POSDRU by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-14 13:04
Vă rugăm sa preluati documentul atasat si unitatile de invatamant enumerate trebuie să completeze chestionarul până la data de 11 octombrie 2019, ora 16.00.
File IMPORTANT! Adresa solicitare stoc acte studii by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-18 11:10
File Anunț ocupare posturi vacante by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-23 15:18
File FOARTE IMPORTANT! Referitor EDUSAL by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-29 16:06
Vă rugăm să preluați adresa și tabelul excel atașat. Termen 30.10.2019, ora 14.00
File Raport privind starea învățământului an școlar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2019-10-30 15:00
File Selecția membrilor consiliului consultativ pe discipline/domenii pentru anul școlar 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-06 14:46
File Rezultate selecție dosare de înscriere concurs șofer by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-07 14:47
File Rezultate selecție dosare de înscriere concurs informatician by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-07 14:48
File Rezultate concurs consilier financiar contabilitate by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-08 07:42
File Erată-Selecția membrilor consiliului consultativ pe discipline/domenii pentru anul școlar 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-12 09:24
File Anunț privind hotărîrea consiliului de administrație al ISJ Bacău privind anularea concursurilor pentru ocuparea posturilor: informatician 0,5 normă și șofer 0,5 normă by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-13 18:21
File REZULTATELE INIŢIALE ALE EVALUĂRII DOSARELOR PENTRU OCUPAREA LOCURILOR ÎN CONSILIUL CONSULTATIV PE DISCIPLINĂ/DOMENIU AN ŞCOLAR 2019-2020 by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-22 22:49
File ANUNT CONCURS POST SOFER.pdf by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-20 10:51
File Rezultate finale Consiliu consultativ pe discipline/domeniu by Informatizare — Ultima modificare 2019-11-27 16:47
Rezultate finale ale evaluarii dosarelor pentru ocuparea locurilor in Consiliul consultativ pe disciplina/domeniu pentru anul scolar 2019-2020
File Rezultate selecție dosare 0,5 post vacant șofer ISJ Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-12-05 15:28
File Rezultate concurs 0.5 post șofer ISJ Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-12-12 16:46
File Rezultate interviu concurs 0.5 post șofer ISJ Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-12-16 16:27
File Rezultat final concurs 0.5 post șofer ISJ Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2019-12-16 16:39
Starea învățământului by admin — Ultima modificare 2020-02-07 13:27
File Informare Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Mr. Constantin Ene” Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2020-03-02 16:49
File Sprijinirea studenţilor în vederea susţinerii examenelor on-line de către unităţile de învăţământ din jud. Bacău conform adresei MEC 1151/19 mai 2020 by Informatizare — Ultima modificare 2020-05-27 15:40
File Videoconferință- ”Împreună pentru dezvoltare durabilă- noi suntem generația viitoare” by Informatizare — Ultima modificare 2020-06-03 10:33
File Norme metod. de aplicare a OMEC nr4341/27.05.2020 privind aprobarea Metodologiei pentru echivalarea/recunoasterea nivelurilor de competenta by Informatizare — Ultima modificare 2020-06-05 10:16
File Precizări completări acte de studii_licee și colegii by Informatizare — Ultima modificare 2020-06-19 12:31
File Eliberare diplome Bacalaureat 2020 by Informatizare — Ultima modificare 2020-06-29 14:22
File TICHETE SOCIALE PE SUPORT ELECTRONIC PENTRU SPRIJIN EDUCAȚIONAL by Informatizare — Ultima modificare 2020-09-08 12:03
File Programul naţional de protecţie socială „Bani de liceu”, prin care se acordă un sprijin financiar pentru elevii din învățământul liceal by Informatizare — Ultima modificare 2020-09-15 12:54
Comunicat de presă-23.09.2020 by Informatizare — Ultima modificare 2020-09-23 18:17
În perioada 25 - 29 septembrie, activitatea didactică în unitățile de învățământ desemnate secții de votare se va desfășura exclusiv online
Comunicat de presa_premierea celor de nota 10 by Informatizare — Ultima modificare 2020-09-24 09:42
Ieri, 23.09.2020, ora 15, a avut loc , în sala de ședințe a Inspectoratului Școlar Județean Bacău, premierea absolvenților de liceu și cei ai clasei a VIII-a care au obținut media 10 la examenul de bacalaureat, sesiunea iunie- iulie 2020 și, respectiv, la evaluarea națională pentru clasa a VIII-a 2020, în conformitate cu prevederile HG nr.714/ 27.08.2020. Cei 30 de premianți, însoțiți de părinți, au fost felicitați de reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean, care l-au avut alături pe domnul Sorin Ailenei, Prefectul județului Bacău. Ne mândrim să avem astfel de elevi și, pe cei mai mici dintre ei, îi așteptăm, peste patru ani, cu aceleași rezultate! Felicităm absolvenții și adresăm mii de mulțumiri dascălilor care le-au fost alături în drumul spre Victorie!
File Anunț concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție de consilier-personal care desfășoară activități la compartimentul tehnic-administrativ by Informatizare — Ultima modificare 2020-10-13 16:10
Alocatii de stat by admin — Ultima modificare 2020-10-21 11:18
#ROVACCINARE Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19 by Informatizare — Ultima modificare 2021-01-11 12:49
Precizări comune (Ministerul Educației - Ministerul Sănătății) privind exceptarea de la portul măștii de protecție în cadrul unităților de învățământ preuniversitar by Informatizare — Ultima modificare 2021-02-08 10:47
Formular de exprimare a consimțământului privind testarea (versiune finală) by Informatizare — Ultima modificare 2021-02-08 10:48
File Anunt rezultat examen promovare pe postul de secretar SSD by Informatizare — Ultima modificare 2021-04-23 12:49
Referitor BANI DE LICEU-an școlar 2021-2022! by Informatizare — Ultima modificare 2021-09-13 15:36
În atenția colegiilor/liceelor cu solicitanți Program național de protecție socială ”Bani de liceu”
File Necesar formulare acte de studii promoția 2022 by Informatizare — Ultima modificare 2021-12-07 11:11
File Anunț rezultat selecție dosare concurs ocupare post contabil șef by Informatizare — Ultima modificare 2022-04-08 14:26