Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Aprilie 2019 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL CU DURATA DE 3 ANI - ADMITERE 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-31 11:26
DISTRIBUȚIA PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT A LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A III-A DE ÎNSCRIERE, admiterea în învățământul profesional cu durata de 3 ani, Anul şcolar 2015-2016
File Actualizata la ora 20.00_Lista catedrelor/posturilor vacante/rezervate din 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 20:15
Au fost introduse codurile 3990 si 3991 si modificate codurile 1657 si 1664
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:39
31.08.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidaților conform art. 94 alin. (4) din Metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:23
In intervalul orar 9-12 vor fi repartizati candidatii ce se regasesc la art. 94 alin 4 de la litera a) la litera e). Repartizarea pentru plata cu ora literele f)-i) se va realiza începând cu ora 12 (titulari/specialisti si pensionari)
File ORDIN4265- MODIFICAREA CALENDARULUI EXAMENULUI DE BACALAUREAT by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-29 11:49
Deciziile de repartizare ale candidatilor participanti la sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:24
Directorii vor ridica de la inspectorii scolari pentru managementul institutional (teritoriali) dupa 1.09.2015 adresele de comunicare a deciziilor candidatilor repartizati in sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015.
File Reactualizare lista (27.08.2015 ora 19.00) - posturi vacante/rezervate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:08
Pe 28 august 2015 deciziile pentru titularii repartizați în ședința publică din 27-28 iulie 2015 vor fi ridicate de la registratura ISJ BACĂU. by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 15:33
Programul de ridicare a deciziilor va fi 9.00-13.00.
File Lista reactualizata a posturilor/catedrelor vacante/rezervate din 27.08.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 14:18
File Posturi ramase neocupate dupa sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 08:55
In cursul zilei de 27 august 2015 va fi reactualizata si afisata lista posturilor pe baza adreselor primite de la unitatile scolare.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta din 25 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-25 22:33
Programare pentru sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-25 20:36
Locatia: ISJ Bacau - sala de sedinte (toate disciplinele). Intre 9.00-11.00 se vor prezenta numai candidatii care solicita prelungirea duratei contractului individual de munca (continuitate la suplinire). La ora 11 va incepe repartizarea candidatilor conform art. 90 alin (1) de la litera c) la litera r) pentru toate disciplinele.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta publica din 24 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-24 20:39
File Important pentru directori- referitor la candidatii care au promovat definitivatul- ses. 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-08-24 11:09
Informam directorii unitatilor de invatamant asupra faptului ca, au fost validate,prin OMECS nr. 4597/20.07.2015, rezultatele examenului de definitivat- sesiunea 2015, urmand ca in termen de 12 luni cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) sa primeasca certificate de acordare a definitivarii in invatamant, conform Procedurii MECS nr. 47164/29.07.2015. Eliberarea certificatelor se va face dupa primirea tipizatelor si completarea acestora, la o data care va fi anuntata candidatilor prin postare pe site- ul ISJ Bacau- Perfectionare. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care certifica dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, repostam atasat exportul preluat din aplicatia nationala a examenului de definitivat-2015, pentru a putea fi utilizat de catre directori in stabilirea incadrarii cadrelor didactice pentru anul scolar 2015-2016.
File Informare cu privire la sedintele publice din 25 si 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-24 08:08
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 21.08.2015 - corectată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-23 21:02
Ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar cu personal didactic calificat în regim de plata cu ora by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-23 18:09
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 21.08.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-21 21:27
File ADRESĂ ARACIP - privind susţinerea activităţii instituţiei în anul şcolar 2015 - 2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-21 11:50
Facilitarea activității ARACIP în anul școlar 2015 - 2016 prin dispunerea măsurilor necesare pentru ca experţii externi ARACIP, din judeţul Bacău, să poată îndeplini atât obligațiile din fişa postului, cât şi solicitările ARACIP.
File Lista actualizata la fisele 1014 si 2355 a punctajelor obtinute de candidatii care au depus dosare pentru completarea normei didactice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-20 18:21
Eventualele contestatii pot fi depuse pe 20 august 2015 la registratura ISJ in intervalul orar 9.00-13.00.
Actiuni document