Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Iunie 2019 »
Iunie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File ADMITERE_ETAPA II by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-07-15 17:41
Lista locurilor ramase libere in judetul Bacau pentru etapa II, admitere computerizata. Perioada de completare a fisei de optiuni de catre candidati este 15-20 iulie 2015
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-07-15 16:39
Referitor la lucrarea din INSPECT privind analiza cheltuielilor de personal si a cheltuielilor cu bunuri si servicii,va facem urmatoarele precizari : 1) Situatia se refera doar la BUGETUL LOCAL SI NU CUPRINDE VENITURILE PROPRII ALE UNITATII SCOLARE. 2) Situatia se completeaza in LEI. 3) Executia cheltuielilor de personal si a cheltuielilor materiale trebuie sa corespunda cu platile din trezorerie (sectiune A si nu cuprinde si sectiunea E ) 4) Coloana privind modificarile bugetului initial aprobat +/- va cuprinde sume doar daca aveti rectificare de buget(atat la cheltuieli de personal cat si la cheltuieli materiale) 5) Coloana buget alocat ptr.cheltuieli de personal si coloana ptr cheltuieli materiale din venituri proprii ale bugetelor locale nu cuprinde veniturile proprii ale unitatii scolare.In aceasta coloana se vor trece sumele alocate de BUGETUL LOCAL din venituri proprii ale acestora ,respectiv finantarea complementara si finantarea suplimentara. Lucrarea se va bloca la data de 20.07.2015 ora 14.00.In situatia in care nu compleatti corect macheta,se va diminua bugetul alocat.
File DISTRIBUȚIA PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT A LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A II-A DE ÎNSCRIERE pentru admitere în învățământul profesional cu durata de 3 ani - Anul şcolar 2015-2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-07-15 13:12
admitere invatamant profesional de 3 ani, situatie la data de 13.07.2015
File Lista candidatilor admisi la proba scrisa (titularizare 2015) - centrul de concurs nr. 2-Colegiul Tehnic de Comunicatii "N.V. Karpen" Bacau by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-14 13:33
File Lista candidaților admiși la proba scrisă (TITULARIZARE 2015)- Centrul nr. 1, Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-14 12:45
File Rezultate initiale(inainte de contestatii) definitivat, sesiunea 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-07-14 11:06
Contestatiile se depun la ISJ Bacau(Sala de sedinte, etaj 1) numai de catre candidati pe baza actului de identitate(in situatii speciale contestatiile pot fi depuse de catre persoane imputernicite de catre candidati, pe baza de procura notariala insotita de copiile actelor de identitate ale candidatului si persoanei imputernicite). Perioada de depunere a contestatiilor: marti 14 iulie pana la ora 21.00 si miercuri 15 iulie in intervalul orar 8.00-15.00. Afisarea rezultatelor finale se va face pe data de 18 iulie 2015( la centrul de examen, avizierul ISJ Bacau si site-ul ISJ Bacau- Perfectionare.
ÎN ATENŢIA CANDIDAŢILOR CARE AU SUSŢINUT PROBA SCRISĂ A EXAMENULUI NAŢIONAL DE DEFINITIVAT- SESIUNEA 2015! 2015-07-13 08:00 by Inspector scolar
Având în vedere faptul că, în centrul de examen unde s-a desfăşurat proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015(Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău), în zilele de 14 şi 15 iulie 2015 se vor desfăşura activităţi specifice examenului naţional de titularizare în învăţământ, iar accesul în centrul de examen menţionat( Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău) pentru alte persoane decât cele implicate în organizarea şi desfăşurarea examenului de titularizare este strict interzis, depunerea cererilor de contestaţii de către candidaţii care au susţinut proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015, se va face la Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău- Biroul Perfecţionare(Parter), în perioada stabilită prin procedura MECS( în zilele de 14 iulie – după afişarea rezultatelor şi până la ora 21.00, respectiv 15 iulie- în intervalul orar 8.00- 15.00). Rezultatele iniţiale obţinute de candidaţii care au susţinut proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ- sesiunea 2015 vor fi afişate atât la centrul de examen unde s-a desfăşurat proba scrisă( Colegiul Tehnic de Comunicaţii “N. V. Karpen “ Bacău), cât şi la avizierul ISJ Bacău, respectiv pe site-ul ISJ Bacău- Perfecţionare.
File Arondarea disciplinelor la centrele de concurs pentru proba scrisa-titularizare 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-11 12:33
Lucrarea scrisă se desfăşoară în 15.07.2015, începând cu orele 10.00 la centrul de concurs la care este arondată disciplina conform documentului atașat prezentului anunț. Candidaţii vor fi prezenţi în sala de concurs, cel mai devreme la orele 8.00 şi cel mai târziu la orele 9.00. Accesul în centrul de concurs se face după predarea la camera de bagaje a tuturor obiectelor/materialelor nepermise de procedura transmisă prin adresa MECS nr. 42306/2015.
File Adresa MECS nr. 42306/2015 privind desfasurarea probei scrise din cadrul concursului national de titularizare sesiune 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-11 12:12
File COMPLETARE DIPLOME BACALAUREAT 2015 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-07-10 17:33
VALIDAREA FISELOR DE INCSRIERE PENTRU ABSOLVENTII 2015 (LA CONCURSUL NATIONAL DE TITULARIZARE) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-09 08:53
Validarea fiselor se va realiza in urmatorul interval: - joi, 09.07.2015, orele 9.00-15.00 - vineri, 10.07.2015, orele 09.00-14.00 - luni, 13.07.2015, orele 09.00-15.00
File FOARTE, FOARTE URGENT și IMPORTANT!!! SOLICITĂRI MICROBUZE/AUTOBUZE ȘCOLARE ETAPA a III-a by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-07-07 23:06
Directorii unităților de învățământ care au solicitat microbuz/autobuz școlar, care se regăsesc în macheta anexată, sunt rugați să completeze această machetă și să o transmită pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până miercuri 08.07.2015, ora 12.00!!! Precizăm că informațiile vor fi completate numai pentru UAT-urile care care au solicitat microbuze/autobuze scolare și nu au primit în etapele anterioare ( în 2014 și 2015 ). Inspectorii scolari pentru implementarea descentralizarii institutionale. Vă mulțumim pentru înțelegere și promptitudine.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-07-07 16:09
Urmatoarelor Centre de evaluare li se vor deschide credite la titlul 57,saptamana viitoare : Colegiul M.Eminescu Bacau L.P.S.BACAU C.N.G.APOSTU BACAU Sc.Gimnaziala L.Rebreanu Col.Sportiv.N.Comaneci
File BURSA LOCURILOR DE MUNCA - BACAU, 9 - 10 iulie 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-07-06 14:24
Camera de Comert şi Industrie Bacău în parteneriat cu I.S.J. Bacău şi alte instituţii publice din judeţ, organizează "Bursa locurilor de muncă", în perioada 9 - 10 iulie 2015, între orele 11 - 17, la Sala de Sport a Universităţii "Vasile Alecsandri" din Bacău. Evenimentul doreşte să ofere o şansă de integrare pe piaţa muncii tinerilor absolvenţi, fiind organizate conferinţe şi work-shop-uri specifice.
File Grafic desfasurare examen grad II- august 2015, Universitatea " Babes Bolyai", Cluj -Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-07-06 14:14
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-07-03 15:18
Termen de depunere "Executia conturilor bugetare si de disponibilitati" pe care le primiti de la trezoreriile de care apartineti : 06.07.2015 Termen de depunere situatii financiare trim. II 2015 : 13.07.2015.Se vor folosi acelasi formulare,ca la situatiile precedente.
ADMITEREA CANDIDATILOR PE LOCURILE SPECIALE (RROMI) /liceu , invatamant profesional by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-07-03 14:26
Repartizarea, pe locurile speciale pentru rromi va avea loc pe 8 iulie 2015, ora 11, in sala de sedinte a ISJ. Candidatii care au dosarul depus trebuie sa aduca, pana luni,6 iulie 2015, ora 14 fisa de inscriere ( edidata din ADLIC) din care reiese media de admitere la camera 15 la inspectorul pentru minoritati nationale. Candidatii vor fi insositi, obligatoriu, de reprezentantul legal.
File IERARHIA JUDET BACĂU by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-07-03 11:07
OPERATORI_ADLIC by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-07-02 20:48
Introducerea operatorilor pe aplicatia ADLIC s-a incheiat. Daca aveti probleme in ceea ce priveste aplicatia ADLIC va rugam sa il contactati telefonic sau mail ( florin@ctnvk.ro) pe domnul FLORIN IORDACHE. Va multumim!
File Precizari privind desfasurarea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-07-02 15:13
Actiuni document