Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2021 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Funcționarea consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar aprobat prin OMECS nr. 4621 / 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-09-15 14:13
Atenție!!! Pentru constituirea consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar se va ține cont de prevederile O.M.E.C.S. 4621 / 2015 - privind modificarea și completarea Metodologiei-cadru de organizare și funcționare a consiliului de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul M.E.N. nr. 4619/2014
File POSTURI DIDACTICE/CATEDRE VACANTE/REZERVATE RAMASE NEREPARTIZATE IN ȘEDINȚA PUBLICĂ DIN 14.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-14 15:53
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-09-14 09:51
Pina pe data de 17.09.2015,va rugam sa trimiteti necesarul la titlul 10 si titlul 20 pentru examenele de toamna.De asemenea pe adresa va rugam sa treceti trezoreria de care apartineti si codul fiscal.Fax contabilitate 0234518089
File Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-13 12:56
Ședința are loc luni, 14.09.2015, ora 14:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău. Repartizarea se realizează conform prevederilor art. 103 alin. (2) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2015-2016 aprobată prin OMEN nr. 4895/2014
File Amanare grade didactice, an scolar 2015- 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-09-11 14:22
Documentul atasat contine toate informatiile referitoare la modul de solicitare a amanarii sustinerii gradelor didactice, modul de reinscriere la gradul II pentru candidatii care nu au promovat examenul in sesiunea 2015, precum si machetele cererilor de amanare pentru gradul II(anexa 1) si gradul I(anexa 2). Cererile de amanare corespunzatoare gradului didactic pentru care se solicita amanarea, avizate si de catre directorul unitatii de invatamant si numai insotite de toate documentele justificative mentionate in atasament, vor fi depuse la Registratura ISJ Bacau, in perioada 14 septembrie- 16 octombrie 2015. Solicitarile cadrelor didactice care nu respecta toate precizarile din documentul atasat nu vor fi supuse aprobarii CA al ISJ Bacau. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa printeze si sa afiseze la loc vizibil documentul atasat anuntului.
File Posturi/catedre ramase neocupate dupa sedinta publica din 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 19:25
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru sedinta publica din 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 00:16
URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-10 00:04
Va rugam sa completati pana la ora 14.00. Macheta poarta denumirea URGENT! MACHETA CU TERMEN 10.09.2015 si este postata in aplicatia INSPECT(alegeti anul 2015). Atentie! Nu este vorba de macheta cu termen 11.09.2015.
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate reactualizata 08.09.2015 ora 19.05 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 19:09
10.09.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidatilor participanti la concursul judetean de ocupare a posturilor didactice vacante/rezervate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:48
Ora 9.00 - se vor prezenta candidatii calificati. Ora 13.00 - se vor prezenta candidatii necalificati. Locatia: sala de sedinte ISJ.
Concursul pentru ocuparea posturilor/catedrelor rămase vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pentru personalul didactic calificat și testarea personalului fără studii corespunzătoare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:47
File Note finale dupa contestatii - presonal didactic calificat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:44
File Note finale dupa contestatii obtinute la testarea personalului didactic fara studii corespunzatoare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:43
ȘEDINȚA PUBLICĂ DE REPARTIZARE A POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE DIN 09.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:21
9.00-12.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele a,b,c,d și e. 12.00-13.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 94, alin (4) literele f,g,h,i (plata cu ora). 13.00-14.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) litera a (completare norma conform art. 8 alin(3)) si litera c (art. 84 alin 13). 14.00-15.00 se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. d (note din 2012) 15.00- se vor prezenta candidații ce pot fi repartizați conform art. 96 alin (2) lit. e (note >=7din 2011-2009) Ședința are loc în sala de ședințe a inspectoratului școlar
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate actualizata in 08.09.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:20
CONSFĂTUIRE - DISCIPLINE TEHNICE by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-09-08 09:49
Miercuri, 16.09.2015, ora 15, in sala de sedinte a ISJ Bacau
CONSFĂTUIRE - Educaţie tehnologică by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-09-08 09:48
Marti, 15.09.2015, ora 15, in sala de sedinte a ISJ Bacau
File LISTA ELEVILOR DIN REPUBLICA MOLDOVA by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-09-07 22:16
ELEVII ADMISI IN CLASA A IX-A, AN SCOLAR 2015-2016
File ETAPA a III-a ADMITERE INVATAMANT PROFESIONAL CU DURATA DE 3 ANI by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-09-07 11:19
REPARTIZARE ADMITERE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL CU DURATA DE 3 ANI, ETAPA A III-A
File Note inainte de contestatii obtinute de personalul didactic calificat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-07 08:14
Eventualele contestatii se vor depune la ISJ Bacau la registratura in zilele 7-8.09.2015 interval orar 09.00-14.00.
Actiuni document