Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Octombrie 2017 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-05 14:43
Având în vedere condiţiile meteorologice planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se modifică conform ataşamentului. Conducerile unităţilor de învăţământ, din afara municipiului Bacău, vor trimite machetele în format electronic pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com. Observaţiile asupra completării machetelor vor fi trimise pe adresa de e-mail a unităţii de învăţământ. Formatul scris va fi adus ulterior.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 07.02.2012, ora 13,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-05 08:56
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.02.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 13:49
PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL NR.87/03.02.2012 A OMECTS NR.3157/31.01.2012.
Instalati unitatile cu personalitate juridica Anunt by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 09:47
Descarcati versiunea EDUSAL 1.14.1 Datele nu se pierd la descarcarea noii versiuni.
File IMPORTANT!Catre toate unitatile cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 00:08
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat si sa trimiteti pe data de 3.02.2012 pana la ora 12, pe fax la nr.0234/510675 adresa de confirmare a corectitudinii datelor sau eventualele modificari. Va reamintesc ca in coloana "MEDICAL" cifra 1 este pentru abandon pe motiv medical iar cifra 0 -abandon din oricare alt motiv.Verificati si daca, elevii cu abandon in unitatea dumneavoastra, nu sunt inscrisi in alte unitati scolare. Sortarea tabelului s-a facut dupa Localitate, Unitate scolara si Cod SIRUTA.
MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-02 20:11
File Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-02 19:39
DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
File IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-02-02 11:08
PRECIZARI TREZORERII PENTRU UNITATILE SCOLARE
File Lista unităţilor de învăţământ care nu au prezentat în termenul prevăzut machetele privind încadrarea titularilor, restrângerea de activitate, completarea de normă şi vacantarea posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-01 17:57
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 31.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-01 08:13
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru celelalte neocupate,conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU - INCLUSIV AI UNITATILOR CONEXE ISJ BACAU by Contencios — Ultima modificare 2012-01-30 14:22
TERMEN: 31.01.2011, ORA 14.00. VA RUGAM UTILIZATI MACHETA DIN FISIERUL EXCEL ATASAT.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE NIVEL LICEAL DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-26 10:02
PRECIZARI PLATI BURSE "BANI DE LICEU".
Catre unitatile de invatamant cu PJ, anunt referitor la EDUSAL. 2012-01-25 20:25 by Inspector scolar de specialitate
Pe portalul EDUSAL în secțiunea "Informații și fișiere utile" sunt disponibile pentru descărcare : 1) manualul de utilizare EDUSAL v1.14 2) flux de lucru pentru statul de plată rectificativ
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 24.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-24 22:01
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 24.01.2012, ora 12,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 16:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Catre unitatile de stat cu PJ si unitatile particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:15
In tabelul din atasament sunt unitatile care nu au trimis situatia pentru "Lapte si corn" cu termen 17.01.2012. Urgent, trimiteti astazi 18.01.2012, pana la ora 13 pe adresa de email: lapte_corn_bc@yahoo.com
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:12
EDUSAL, Versiunea 1.14 a aplicatiei desktop (varianta exe si zip)
Actiuni document