Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Ordinul nr. 5108/2014 privind modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2015-2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-01-16 08:23
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - SITUATIA PRIVIND EXECUTIA CONTURILOR DE LA TREZORERIE by Contabilitate — Ultima modificare 2015-01-13 11:14
Scolile care a nu au trimis executia conturilor de la trezorerii,va rugam urgent de trimis.Nu putem face monitorizarea fara aceste situatii
Perfectionare- Modificare program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 by Inspector scolar
Incepand cu data de 12.01.2015, urmare a demararii vizitelor de evaluare externa periodica, de catre ARACIP si a statutului meu de observator ISJ in cadrul comisiilor de evaluare externa periodica a unitatilor de invatamant, PROGRAMUL DE RELATII CU PUBLICUL se va desfasura NUMAI IN ZIUA DE MIERCURI, in intervalul orar 8.00- 16.00. Pentru probleme, referitoare la examenele de definitivat si grade didactice, care nu necesita deplasarea la ISJ Bacau, directorii unitatilor de invatamant si cadrele didactice interesate pot utiliza datele mele de contact: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa posteze la loc vizibil acest mesaj.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-01-07 14:58
Incepand cu data de 01.01.2015 contul "Alte venituri" deschis la Trezoreria Bacau in numele I.S.J.Bacau este : RO43TREZ06120E365000XXXX,cod fiscal I.S.J.Bacau : 4278736.In acest cont unitatile scolare vor vira : c/v taxa bacalaureat,c/v stampile.c/v diplome scolare cat si alte taxe care trebuiesc virate in contul I.S.J.Bacau.Va rugam sa folositi acest cont,pentru ca vechiul cont este inchis,iar banii care ajung in vechiul cont raman blocati la Trezoreria Bacau.
In atentia candidatilor inscrisi la gradul I- sesiunea 2017, Universitatea din Bucuresti 2015-01-07 12:50 by Inspector scolar
Toti candidatii inscrisi in acest centru universitar trebuie sa completeze pana la data de 15 ianuarie 2015 fisa de inscriere la colocviul de admitere pentru obtinerea gradului didactic I. Completarea fisei de inscriere se realizeaza direct la Universitatea Bucuresti, biroul- Perfectionare. Universitatea din Bucuresti nu admite inscrieri on-line. Candidatii care nu completeaza fisa de inscriere la colocviu nu vor fi trecuti in catalogul de examen. Pentru detalii referitoare la colocviu si completarea fisei de inscriere, candidatii se vor adresa direct Universitatii din Bucuresti, biroul- Perfectionare.
File Precizări privind proiectul sistemic POSDRU1741.3S149155 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-01-06 11:33
În atașemente veți găsi clarificări cu privire la proiectul sistemic POSDRU1741.3S149155 și document cu antet / subsol. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
File Export candidati aplicatie nationala definitivat- sesiunea 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-12-30 08:50
Validarea fiselor de inscriere se va realiza in zilele de miercuri 7 ianuarie si joi 8 ianuarie 2015, in intervalul orar 8.00- 14.00, numai de catre candidati. Candidatii vor avea asupra lor cartea de identitate.
O R D I N nr. 5144/15.12.2014 privind organizarea şi desfăşurarea simulării Evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a și a simulării probelor scrise ale examenului de bacalaureat național, în anul școlar 2014 – 2015 by Informatizare — Ultima modificare 2014-12-29 11:54
In atentia cadrelor didactice inscrise la examenul national de definitivat- sesiunea 2015! 2014-12-17 09:40 by Inspector scolar
Validarea fiselor de inscriere la definitivat va avea loc in zilele de miercuri 7 ianuarie si joi 8 ianuarie 2015, in intervalul orar 8.00-14.00. Exportul cu datele candidatilor, generat de aplicatia nationala, va fi postat pe aceasta pagina, in perioada imediat urmatoare. Cadrele didactice sunt rugate sa verifice toate datele introduse in aplicatie si sa sesizeze eventualele neconcordante, atunci cand vor veni la validarea fiselor de inscriere. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa informeze cadrele didactice inscrise la definitivat- sesiunea 2015, privind perioada validarii fiselor de inscriere.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2014-12-16 17:59
Va rugam ca in perioada ce a mai ramas pina la incheierea anului financiar sa faceti corectiile necesare la conturi in trezorerii.Dupa cum s-a discutat la sendinta,va rugam in mod insistent sa faceti aceste corecturi atat in contabilitatea proprie cat si la trezoreria de care apartineti.Pentru monitorizarea lunii decembrie 2014 cu termen de predare 07.01.2015 o sa transmiteti la Bir.Contabilitate monitorizarea pe formularul clasic(de cateva luni nu l-am mai solicitat) cat si Situatia conturilor de la Trezorerie pentru a putea confrunta si verifica monitorizarea.Monitorizarea predata pe data de 07.01.2015 trebuie sa fie identica cu cea pe care o sa o predati la bilantul anului 2014,cand va fi termenul stabilit pentru acesta. Va multumim pentru colaborare si speram intr-o buna colaborare si in anul ce urmeaza care se anunta un an complicat din punct de vedere al activitatii financiare.Sarbatori cu bine.
File Repartizare metodisti discipline tehnice_ 2014_2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-12-16 16:34
In fisierul atasat se regaseste repartitia metodistilor pentru gradele didactice II si I, fara definitivat. Exista cateva situatii speciale pentru care se va face solicitare la alte ISJ-uri. In momentul nomializari metodistilor, vor fi adaugati. Va rog sa verificati, au mai fost facute modificari! Atentie la unitatile scolare de la care provin candidații și metodiști. In cazul unor necorelatii, va rog sa anuntati!
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - DESCHIDERE CREDITE BUGETARE by Contabilitate — Ultima modificare 2014-12-11 11:43
Azi 11.12.2014,s-au deschis credite bugetare la titlul 10-conexe si titlul 59.Scolile care primesc credite se gasesc in anexa.Va rugam sa luati masurile necesare pentru a se cheltui acesti bani pina la sfarsitul anului respectiv 30.12.2014.Sumele ramase neplatite se vor scadea din necesarul lunii viitoare.
File F.IMPORTANT_COMUNICAT ARACIP LEGAT DE EVALUAREA EXTERNA A SCOLILOR DIN MEDIUL RURAL PROPUSA PRIN PROIECT POSDRU IANUARIE - MARTIE 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-12-09 16:44
Directorii si CEAC din cadrul scolilor propuse spre evaluare externa - MEDIUL RURAL - trebuie sa studieze cu atentie documentele din arhiva si sa respecte termenul precizat de 16 decembrie, pentru a trimite informatiile din anexa 2 la ISJ Bacau, e-mail: mciuchi@yahoo.com. MENTIONAM NUMAI CEI CARE INTENTIONEAZA SA DECLANSEZE PROCEDURA DE AUTORIZARE PROVIZORIE. Pentru toate scolile intreaga documentatie pentru vizita de evaluare externa se afla la adresa precizata in comunicat.
File Tabel nominal cadre didactice inscrise la gradul I- sesiunea 2017! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-12-09 08:45
Cadrele didactice, mentionate in tabelul atasat, vor sustine in anul scolar 2014- 2015 numai colocviul de admitere la grad, in centrele universitare pentru care au optat( precizate in tabel), in vacanta intersemestriala. Pentru detalii referitoare la modul de organizare si desfasurare a colocviului de admitere, candidatii vor consulta metodologia examenului(postata pe site in arhiva- Legislatie formare), iar pentru informatii referitoare la data exacta a desfasurarii colocviului de admitere ;i conditiile sustinerii colocviului, candidatii vor accesa site-urile centrelor universitare, pagina-DPPD sau se vor informa telefonic, direct in centrele universitare- DPPD, pentru care au optat. ISJ Bacau NU primeste detalii referitoare la data si conditiile desfasurarii colocviului de admitere in fiecare centru universitar.
File Tabel nominal cadre didactice care au solicitat efectuarea preinspectiei pentru inscrierea la gradul II- sesiunea 2017! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-12-09 08:44
File Tabel nominal cadre didactice care au solicitat efectuarea preinspectiei pentru inscrierea la gradul I- sesiunea 2018! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-12-09 08:43
File Tabel nominal cadre didactice inscrise la gradul II- sesiunea 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-12-09 08:38
File Adresa M.E.N. primită din partea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-12-08 22:07
În atașament veți găsi informații cu privire la menținerea în funcțiune a camerelor de supraveghere video în sălile de curs, în afara perioadelor de desfășurare a examenelor naționale.
File Comunicat de presă - Agenția de Credite și Burse de Studii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-12-08 22:03
În atașament veți găsi informații cu privire la lansarea concursurilor naționale pentru acordarea burselor de studii sau cercetare în străinătate, oferite de alte state, pentru anul universitar 2015 - 2016
File Comunicat de presă - burse Bulgaria by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-12-08 21:59
În atașament veți găsi informații cu privire la bursele acordate în baza documentului de colaborare cu Republica Bulgaria
Actiuni document