Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Situaţia înscrierilor şi a locurilor rămase libere la învăţământul profesional 3 ani by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-07-16 09:15
După prima etapă de înscriere
În atenția candidaților înscriși la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate - sesiunea 2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-07-15 12:57
Proba scrisă la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate - sesiunea 2014 se va susține în centrul de concurs la care candidații s-au înscris. Lista candidaților admiși pentru susținerea lucrării scrise, precum și repartizarea pe săli a candidaților se va afișa la avizierul centrului de concurs până la data de 19 iulie 2014. Pentru detalii privind desfășurarea probei scrise studiați procedura postată la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2014-2015/concursul-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor-vacante-rezervate-titularizare-sesiunea-2014/adresa-48312-27.06.2014-procedura-privind-desfasurarea-probei-scrise-la-concursul-de-ocupare-a-posturilor-didactice-catedrelor/view
File LISTA LOCURILOR LIBERE LA LICEU DUPA PRIMA REPARTIZARE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-15 10:16
File LISTA LOCURILOR LIBERE LA LICEU DUPA PRIMA REPARTIZARE -CE CONTINE CODUL SPECIALIZARII by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-15 10:15
Publicare rezultate selectie proiecte ErasmusPlus toate domeniile by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-15 09:33
Au fost publicate rezultatele propunerilor proiecte de mobilități (acțiunea cheie 1) pentru toate domeniile depuse la 17 martie (termen prelungit de către Comisia Europeană la 24 martie). Pentru proiecte de mobilitate școlară au fost aprobate 58 proiecte, se află pe lista de rezervă 34 proiecte, 432 au fost respinse și 10 sunt ineligibile. Acestea sunt disponibile http://www.anpcdefp.ro/userfiles/Rezultate_scolar_R1_2014.pdf Pentru rezultatele din domeniul universitar sunt disponibile http://www.anpcdefp.ro/userfiles/rezultate_selectie_proiecte_de_mobilitate_in_domeniul_universitar_2014_2015.pdf Pentru proiecte de mobilitate în domeniul educației adulților au fost aprobate 15 proiecte, se află pe lista de rezervă 12 proiecte, 125 au fost respinse și 4 sunt ineligibile. http://www.anpcdefp.ro/userfiles/Rezultate_educatia_adultilor_R1_2014.pdf Pentru proiecte de mobilitate în domeniul formării profesionale (VET) au fost aprobate 102 proiecte, se află pe lista de rezervă 53 proiecte, 71 au fost respinse și 8 sunt ineligibile. Acestea sunt disponibile http://www.anpcdefp.ro/userfiles/Rezultate_formare_profesionala_R1_2014.pdf Pentru proiecte de mobilitate de tineret au fost aprobate 87 proiecte (din care 4 cu finanțare parțială și unul cu condiția verificării capacității financiare), se află pe lista de rezervă 18 proiecte, 144 au fost respinse și 10 sunt ineligibile. Rezultatele pentru proiecte de mobilitate de tineret și cele pentru parteneriate strategice (acțiunea cheie 2) depuse la termneul de 30 aprilie vor fi publicate după 15 august. Știrea originală este disponibilă pe site-ul www.erasmusplus.ro http://www.erasmusplus.ro/stiri-articole-testimoniale/stiri/rezultatele-proiecte-erasmusplus-runda-martie-2014-toate-domeniile Noutati Erasmus +
Graficul privind validarea înscrierii la concursul de ocupare a posturilor didactice-Centrul nr. 1-Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-07-11 11:07
În perioada 14-16 iulie 2014, în intervalul orar 9:00-17:00, candidații sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, absolvenți ai promoției 2014, validează înscrierea la concursul de ocupare a posturilor didactice, prin semnătură. Neprezentarea la validare atrage după sine anularea înscrierii la concurs.
File Graficul privind validarea înscrierii la concursul de ocupare a posturilor didactice-Centrul nr. 2-Colegiul Tehnic "Anghel Saligny" Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-07-11 11:04
În perioada 14-16 iulie 2014, candidații sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, absolvenți ai promoției 2014, validează înscrierea la concursul de ocupare a posturilor didactice, prin semnătură, conform graficului atașat. Neprezentarea la validare atrage după sine anularea înscrierii la concurs.
File În atenția directorilor unităților școlare: situație privind existența avizelor sanitare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-07-10 21:58
Vă rugăm să deschideți macheta din atașament, să o citiți, să o completați cu atenție, conform cerințelor din tabel, folosind Times New Roman 12, fără a modifica structura machetei și, după salvarea ei, să o trimiteți pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com. În cazul în care unitatea nu are aviz sanitar, la rubrica observații se va completa motivul. Termen: 15.07.2014, ora 14.00! Vă rugăm să respectați cu strictețe termenul!
File URGENT! Dosare incomplete grad II, sesiunea 2014- Universitatea din Bucuresti by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-08 16:21
Candidatii din tabelul atasat anuntului, inscrisi pentru a sustine examenul de gradul II- sesiunea 2014, la aceasta universitate, sunt rugati sa transmita actele mentionate(în coloana Observatii) la Biroul Perfectionare- Universitatea din Bucuresti, pana la data de 15 iulie 2014. Dupa aceasta data nu se vor mai accepta completari ale dosarelor incomplete, iar candidatii nu vor fi inscrisi in catalogul de examen. Telefoane-Biroul Perfectionare- Universitatea din Bucuresti: 0 21 307 73 37, 0 21 307 73 38
File Lista elevilor romi admisi in clasa a IX-a by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-08 13:30
File Lista elevilor admisi in invatamantul profesional de 3 ani - 8.07.2014 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-08 12:10
File Grafic examen gradul II, sesiunea 2014- UBB Cluj Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-07 15:36
File Precizari desfasurarea probei scrise a examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2014! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-07 14:35
In atentia cadrelor didactice inscrise la definitivat- ses. 2014! 2014-07-07 14:20 by Inspector scolar
Mai exista inca, cadre didactice ale caror acte de identitate au expirat si nu au depus la dosar copia actului de identitate reinoit. Cadrele didactice inscrise la definitivat sunt rugate sa verifice valabilitatea cartilor de identitate, intrucat in situatia in care un cadru didactic inscris la definitivat, are cartea de identitate expirata, la data sustinerii probei scrise a examenului, acesta nu va putea sustine proba scrisa. Cadrele didactice aflate in aceasta situatie, sunt rugate sa depuna la dosarul de inscriere, inainte de sustinerea probei scrise, copia cartii de identitate schimbata.
File Adresa CNEE- abordare subiecte proba scrisa, pentru reprezentanti minoritati- definitivat 2014 by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-07-07 14:17
File Lista elevilor admisi la liceele vocationale by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-07 09:22
File URGENT! Admitere in invatamantul profesional cu durata de 3 ani. Macheta. Termen 7 iulie 2014. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-07 08:20
Rog directorii liceelor tehnologice sa trimita pe 7 iulie 2014 pe adresa de e-mail daniela.tarasa@yahoo.com, lista candidatilor inmatriculati in invatamantul profesional dupa retragerea celor care opteaza pentru participarea la admiterea computerizata la liceu, completând macheta atasata. In macheta nu se vor regasi elevi corigenti/repetenti/cu abnadon scolar sau elevi care opteaza pentru admiterea computerizata la liceu.
File Admitere clasa a IX-a. Ierarhia pe judet. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-04 10:48
In atentia directorilor unitatilor scolare cu clase de gimnaziu by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-04 07:30
Atentie! Nu se va elibera fisa de inscriere la liceu (admitere computerizata) elevilor care s-au inscris la liceele tehnologice, la clase din invatamantul profesional, decat daca acesti elevi fac dovada renuntarii la locul ocupat. Acesti elevi se vor prezenta in zilele de 5-6 iulie 2014 la secretariatele liceelor tehnologice si vor ridica fisa daca doresc sa renunte la locul ocupat. Elevii care au depus fisa de admitere in invatamantul proesional de 3 ani si care au fost declarati respinsi vor primi fisa de admitere in invatamantul liceal numai dupa ce vor ridica fisa depusa la liceele tehnologice.
In atentia directorilor unitatilor scolare cu clase de invatamant profesional de 3 ani by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-07-04 07:24
Lista finala a elevilor admisi la invatamantul profesional de 3 ani va fi transmisa pe data de 7 iulie 2014, la adresa de e-mail daniela.tarasa@yahoo.com. In lista se vor regasi numai candidatii admisi conform metodologiei. In zilele de 5-6 iulie secretariatele liceelor tehnologice vor lucra pentru a permite elevilor care doresc sa isi retraga fisa si sa renunte la locul ocupat sa poata ridica aceasta fisa.
Actiuni document