Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Octombrie 2018 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File EduSal-precizari calcul salarii nedidactic by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 18:55
In atasament aveti exlicatii cf legii si un exemplu de calcul excel
Reprogramare - data platii salariilor la Trezorerie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 12:44
Catre unitatile scolare cu personalitate juridica
File EduSal-Instructiuni by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 11:31
Va rog preluati arhiva
File EduSal-instructiuni by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-02 10:09
Foarte urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat cu personalitate juridică. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-01 18:25
In atentia directorilor
IMPORTANT! PLANIFICAREA PREZENTARII LA VERIFICARE A FISEI DE INCADRARE 2011-2012 IN FORMAT ELECTRONIC (DIGITAL) - NU IN FORMAT PRINTAT by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-01 13:32
LA COMPARTIMENTUL MRU / ISJ BACAU - CONFORM DATELOR SI ORELOR DIN FISIERELE ANEXATE. LA VERIFICARE VA VETI PREZENTA CU FISA DE INCADRARE IN FORMAT ELECTRONIC (DIGITAL) - FARA FORMAT PRINTAT. DESPRE AVIZAREA FORMATULUI PRINTAT VETI PRIMI INFORMATII LA COMPARTIMENTUL MRU IN MOMENTUL VERIFICARII.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 31.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-31 15:30
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File IMPORTANT! IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR - NOTA ARACIP by Informatizare — Ultima modificare 2011-10-28 16:18
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 28.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-28 15:42
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.10.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-28 14:58
Situatie elevi straini -Termen 02.11.2011
File Bani de liceu 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-27 18:09
Va atasam raportul solicitantilor eligibili pentru programul ,,Bani de liceu" 2011/2012, dupa corectarea erorilor.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 25.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-27 11:47
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 25.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Urgent! Bani de liceu 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-26 17:49
Ref. Bani de liceu Vă rugăm să verificati raportul atasat să transmiteti FAX de confirmare privind corectitudinea datelor conform modelului atasat, la nr fax 0234510675, pana pe data de 27 octombrie a.c., ora 10.
Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 15:53
EduSal - Termen 26.10.2011 ora 11 Activitatea din EduSal se considera finalizata dupa ce se incheie si completarea Situatiei comparative a statelor de plata pe luna septembrie 2011.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 13:46
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 26.10.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
Catre unitatile scolare cu personalitate juridica din judetul Bacau by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 12:12
In atentia secretarelor si a operatorilor DCC din BDNE.
File Important! In atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-24 16:15
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Rezultate sedinta publica din 24.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-24 16:11
posturi repartizate
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 21.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-21 22:21
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.10.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File O R D I N M.E.C.T.S. NR. 5218/29.08.2011 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat – 2012 by Informatizare — Ultima modificare 2011-10-21 18:41
O.M.E.C.T.S. nr.4799/2010 il puteti gasi la adresa: http://www.isjbacau.ro/examene-nationale/bacalaureat sau pe site-ul www.edu.ro.
Actiuni document