Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Ianuarie 2019 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-02 19:39
DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
File IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-02-02 11:08
PRECIZARI TREZORERII PENTRU UNITATILE SCOLARE
File Lista unităţilor de învăţământ care nu au prezentat în termenul prevăzut machetele privind încadrarea titularilor, restrângerea de activitate, completarea de normă şi vacantarea posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-01 17:57
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 31.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-01 08:13
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru celelalte neocupate,conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU - INCLUSIV AI UNITATILOR CONEXE ISJ BACAU by Contencios — Ultima modificare 2012-01-30 14:22
TERMEN: 31.01.2011, ORA 14.00. VA RUGAM UTILIZATI MACHETA DIN FISIERUL EXCEL ATASAT.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE NIVEL LICEAL DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-26 10:02
PRECIZARI PLATI BURSE "BANI DE LICEU".
Catre unitatile de invatamant cu PJ, anunt referitor la EDUSAL. 2012-01-25 20:25 by Inspector scolar de specialitate
Pe portalul EDUSAL în secțiunea "Informații și fișiere utile" sunt disponibile pentru descărcare : 1) manualul de utilizare EDUSAL v1.14 2) flux de lucru pentru statul de plată rectificativ
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 24.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-24 22:01
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 24.01.2012, ora 12,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 16:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Catre unitatile de stat cu PJ si unitatile particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:15
In tabelul din atasament sunt unitatile care nu au trimis situatia pentru "Lapte si corn" cu termen 17.01.2012. Urgent, trimiteti astazi 18.01.2012, pana la ora 13 pe adresa de email: lapte_corn_bc@yahoo.com
Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:12
EDUSAL, Versiunea 1.14 a aplicatiei desktop (varianta exe si zip)
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-20 13:02
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit o catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.01.2012, ora 12,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-19 21:22
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! SELECTIE CANDIDATI PENTRU CORPUL DE CONTROL AL M.E.C.T.S. by Informatizare — Ultima modificare 2012-01-19 10:48
PERIOADA DE DEPUNERE A SCRISORII DE INTENTIE SI A PORTOFOLIULUI PERSONAL: 23.01 - 03.02.2012
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-17 13:33
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File URGENT! CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT - Referitor la -Alocatia de sprijin familial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-17 01:17
Unitatile care nu au trimis tabelele cu elevii care au efectuat mai mult de 9 absente nemotivate pe sem I al anului scolar 2011-2012, sunt rugate ca pana pe data de 18.01.2012 sa le trimita pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com iar listele la ISJ Bacau, compartimentul Retea scolara-normare. In atasament, aveti 2 fisiere cu CNP-uri eronate sau dublate .Va rugam sa verificati si sa trimiteti pe aceeasi adresa de email, CNP-urile corecte.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 16.01.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-16 17:50
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 17.01.2011, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
Actiuni document