Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizată la 10.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-10 20:01
Lista este în curs de actualizare.
In atentia cadrelor didactice inscrise la gradul didactic II-sesiunea 2013! 2013-09-10 13:15 by Inspector scolar
Cadrele didactice inscrise la gradul didactic II- sesiunea 2013 care, din motive obiective, nu au participat la examenul pentru obţinerea gradului didactic din luna august , vor putea solicita amanarea finalizarii gradului II in sesiunea 2014. Perioada depunerii documentelor necesare amanarii va fi anuntata pe site-ul ISJ- Perfectionare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor neocupate după ședințele publice din 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-09 18:32
Listă în curs de actualizare.
File O.M.E.N. 4959/2013 anexa METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZĂ PE PARCURSUL ANULUI ȘCOLAR ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-09 18:25
Consfătuirea judeţeană a profesorilor din aria curriculară ARTE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-09 13:32
Consfătuirea judeţeană a profesorilor din aria curriculară ARTE va avea loc joi, 12.09.2013, ora 10.00, la Colegiul Naţional de Artă "George Apostu" Bacău.
Consfătuirea judeţeană a profesorilor de geografie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-08 11:14
File Completare repartizare la clasa a IX-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 14:22
File Repartizarea elevilor la clasa a IX-a. Admitere etapa a III-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 12:45
REPARTIZAREA DIN ȘEDINȚA PUBLICĂ 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-06 08:38
Ședința de repartizare din 06.09.2013 va avea loc în sala de ședințe a ISJ Bacău, după cum urmează: - detașări la cerere ale titularilor din anii anteriori, care au depus dosare în perioada 16-20 august 2013 și nu au fost soluționați în ședințele anterioare; - ora 9.00 candidații nerepartizați sau repartizați pe catedră incompletă, care au obținut note peste 5,00 la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor în anii 2013, 2012, 2011, neanulate de concursuri ulterioare; - ora 12.00 personal didactic care solicită plata cu ora, ce nu au obținut aviz de la o unitate de învățământ.
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizata 05.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-05 23:51
File În atenția directorilor unităților de învățământ preuniversitar - fișa individuală a școlii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-04 15:54
Vă rugăm să completați macheta din atașament, conform modelului, și să o trimiteți pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până vineri, 06.09.2013, ora 12.00. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
URGENT! In atentia directorilor si cadrelor didactice(care au ocupat posturi de invatatori si educatoare in anul scolar 2011-2012) care au depus dosare pentru echivalare studii, conform OMECTS 5553/2011, sesiunea 2012! 2013-09-04 10:00 by Inspector scolar
Au fost postate pe site-ul Univ. "Al. I. Cuza "-Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD),Str. Toma Cozma Nr. 3, tel: 0232-201290, Iasi(http://www.psih.uaic.ro/activ/DPPD/echivalari.htm) rezultatele iniţiale ale evaluarii dosarelor de echivalare studii universitare de scurta durata. Cadrele didactice in cauza sunt rugate sa acceseze site-ul DPPD- ului pentru a afla rezultatul evaluarii si in functie de situatie sa se adreseze Univ." Al. I. Cuza"Iasi- DPPD pentru reevaluarea dosarului depus. Cadrele didactice cu dosar incomplet vor solicita universitatii informatii legate de documentele care trebuie depuse la dosar pentru reevaluare. Potrivit anuntului postat pe site-ul DPPD-ului de la Univ. " Al. I. Cuza"Iasi, eventualele solicitări de reevaluare a dosarelor se pot depune la secretariatul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic până la data de 13 septembrie 2013. Cadrele didactice cărora li s-au echivalat studiile pot primi o adeverinţă în acest sens, la cerere, după data de 1 octombrie 2013. Menţionăm că procedura de echivalare şi eliberarea actelor aferente se va face pe baza unei taxe. Valoarea acestei taxe va fi stabilită de către conducerea universităţii. Directorii unitatilor de invatamant vor informa cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor- sesiunea 2012, privind informatiile din acest anunt, inclusiv data limita si locatia de depunere a contestatiilor la evaluarea dosarelor de echivalare.
File Adresa MEN privind mobilitatea în perioada 1-13 septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-02 16:55
File Calendarul de mobilitate septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-30 19:25
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete rămase după ședințele publice din 28-29.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 20:58
Lista este în curs de actualizare.
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR REPARTIZAȚI ÎN ȘEDINȚELE PUBLICE DIN 9-12.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 19:26
Deciziile de repartizare prin concurs, cu statut de cadru titular în învăţământul preuniversitar, se ridică de la registratura inspectoratului școlar în 30.08.2013, în intervalul orar 11:00-14:30.
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR REPARTIZAȚI ÎN ȘEDINȚELE PUBLICE DIN 14.08.2013 ȘI 28-29.08.2013! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 19:20
Deciziile de repartizare se comunică prin adrese ce vor fi trimise la unitățile de învățământ, în consecință nu trebuie să vă prezentați la inspectoratul școlar în 30.08.2013, ci vă prezentați la unitățile de învățământ unde ați fost repartizați pentru încheierea contractului de muncă pentru perioadă determinată.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizată după ședința publică din 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 20:48
File Lista cadrelor didactice detașate în interesul învățământului în anul școlar 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 19:26
File Programarea candidaților nerepartizați sau repartizați pe catedre incomplete, cu concurs de 2013, 2012, 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 19:26
Sedința va avea loc între 28 și 29 august 2013, conform programării din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacau. Ea se adresează candidaților care au obținut medie de repartizare peste 5,00 la concursul din iulie 2013 și nu au fost repartizați sau au fost repartizați pe catedre incomplete în etapele anterioare. De asemenea se pot prezenta candidați cu medii de repartizare/note peste 5,00, obținute la concursurile de ocupare din 2012 și 2011, neanulate de medii de repartizare sub 5,00 obținute la concursuri ulterioare, nerepartizați sau care au ocupat prin continuitate catedre incomplete.
Actiuni document