Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2018 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:55
Bugetul va fi completat in LEI si nu in MII LEI. Va rugam sa urmariti cu regularitate site-ul ISJ BACAU,aceasta fiind o modalitate rapida de comunicare intre Bir.Conatabiliatate al ISJ Bacau si contabilii sefi din unitatile de invatamant.Va multumim pentru colaborare.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:46
Bugetul va fi completat in LEI si nu in MII LEI.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI-INVATAMANT DE MASA,INVATAMNAT SPECIAL SI UNITATI CONEXE ISJ by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-29 10:07
In atasament gasiti mesajul de la Siveco Romania privind incadrarea in buget a concediilor medicale atat din fondul de salarii cat si cele din FNUASS.In aplicatia Inspect,gasiti macheta buget pe total si pe trimestre.Bugetul cu care veniti la aprobat sa corespunda cu cel transmis pe total si il desfasurati apoi pe forme asa cum aveti nevoie in Forexeug si la trezoreria de care apartineti.Deocamdata bugetul se refeara la cheltuieli de personal.Vom reveni pentru unitatile care au sume la 57 si 59.Pentru cei care au intrebat de vouchere de vacanta ii atentionam de faptul ca bugetul transmis se refera strict la costul standard per elev/prescolar in care trebuie sa va incadrati.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- INVATAMANT SPECIAL by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 13:45
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal pe anul 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI - UNITATI CONEXE ISJ BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 13:44
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal pe anul 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 12:52
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal conform Cost standard per elev/prescolar 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu/clase VII-XII ! Verificare comenzi completare stocuri manuale pentru anul 2018-2019, conform OMEN 3057/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-26 20:51
Pentru comenzile de manuale din fisierul ataşat pentru care s-a depăşit numărul maxim de manuale se vor face obligatoriu corecturi . Termen limită de efectuare a modificărilor în aplicaţia informatică dedicată comenzilor de manuale este: 29.01.2018, ora 9.
File POSTURI VACANTE ŞI TEMPORAR VACANTE ÎN ANUL 2018; POSTURI OCUPATE PRIN CUMUL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-26 13:13
Referitor la ocuparea posturilor vacante şi temporar vacante în anul 2018 şi posturile ocupate prin cumul, aveţi obligaţia de a transmite către ISJ Bacău, până la data de 30.01.2018 documentele precizate în adresa anexată. Inspectorii şcolari pentru management instituţional
File Modificare -Programare pentru sustinerea probei practice - discipline tehnice by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-26 08:44
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 26.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 17:08
Sedinta va avea loc la ISJ, camera 4, biroul management si resurse umane, ora 13.00
File Proba practica - Informatica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 16:19
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:50
Pe data de 03.02.2018 ora : 10 la Colegiul Tehnic Karpen , se va sustine examenul scris pentru cursurile facute in anul 2017.Prezenta obligatorie.
File Programe CDS - Adresa nr. 116/DGISSEP by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:27
URGENT !! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-23 10:37
În perioada 23-26 ianuarie 2018, comisiile SIIIR din toate unităţile de învăţământ din judeţul Bacău vor verifica cu maximă atenţie şi responsabilitate datele pentru fiecare elev din aplicaţia informatică SIIIR. Verificarea se va face dupa: CNP, Nume, Prenume, Număr matricol, Asocierea la formaţiunile de studiu, Limba de predare, Limbile moderne studiate, Religia studiată, Procesarea cererilor de transfer elevi. La nivelul unităţile de învăţământ se va realiza şi corectarea datelor unde este cazul. Vă atenţionăm că aveti responsabilitatea asumării corectitudinii datelor din SIIIR, acestea trebuind să coincidă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole. O adresă semnată si stampilată de către directorul şi presedintele comisiei SIIIR din unitatea de învăţământ prin care de confirmă corectitudinea datelor din SIIIR privind elevii şi că acestea sunt în concordanţă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole, vor fi transmise la ISJ Bacau, pe adresa de e-mail: confirmari.isjbc@gmail.com, până cel tarziu 26.01.2018, ora 16.
File FIȘA DE EVALUARE ÎN CONFORMITATE CU ANEXA NR. 2 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2018-2019, ANEXĂ A OMEN NR. 5485/13.11.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 19:18
File Modificarea Calendarului mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2018-2019 conform OMEN 3017/08.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 17:42
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-22 12:22
IMPORTANT!!! REF: Asigurarea manualelor scolare, prin retipariri, pentru clasele a VII-XII, anul scolar 2018-2019
File OMEN 3017/08.01.2017 PRIVIND MODIFICAREA METODOLOGIEI-CADRU SI A CALENDARULUI MOBILITATII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 08:56
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-19 13:09
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 ! Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-18 15:03
Actiuni document