Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Mai 2018 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File OLIMPIADA NAȚIONALĂ DE FIZICĂ-REZULTATE FINALE_BREAZA 2018 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2018-04-08 21:21
Felicitări elevilor și profesorilor coordonatori pentru rezultatele obținute !
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-04-04 09:27
In fisierul atastat gasiti formularele pentru raportarea pe Trim I 2018.Termen de raportare 18.04.2018.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-03 10:18
Vă informăm că s-a publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naşionale, Metodologia de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului Şcolilor Europene, aprobată prin OMEN nr. 3475/23.03.2018.
File Solicitare stoc acte de studii 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 12:19
File Versiunea EduSAL 2.11.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 10:30
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11 sunt valabile şi la versiunea 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11.1 faţă de versiunea 2.11 constau în rezolvarea următoarelor probleme: 1. Adăugarea grilelor pentru Analist programator I, II, IA, debutant cu studii S 2. Generare de stat de plată 3. Adăugarea grilelor la 2022 pentru Asistent medical cu studii PL şi M, Asistent medical principal cu studii PL, M, SSD 4. Plafonarea drepturilor salariale la nivelul lui 2022 pentru încadrări sub o normă 5. Calcularea altor sporuri la normă întreagă pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă 6. Calcularea în stat de plată a drepturilor pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă După instalarea versiunii 2.11.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru! Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11.1).
File Program de preluare a dosarelor de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-04-02 08:24
File Copii admişi în clasa pregătitoare 2018-2019;Cereri nesolutionate; Locuri ramase libere by Inspector scolar de specialitate - prof. înv. primar — Ultima modificare 2018-03-30 18:57
File PROIECT TAXEDU by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:28
File PROIECTE INTERNATIONALE by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:26
File SIMULARE - FACULTATEA DE MEDICINA, UMF Caral Davila by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:24
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-30 14:55
File Lista conditiilor specifice aprobate in comisia judeteana pentru etapa de pretransfer consimtit intre unitati by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-30 14:41
File Lansare EduSAL vs 2.11.0 by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-30 09:04
Modificările aduse la versiunea 2.11.0 faţă de versiunea 2.10.5 constau în: 1. Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar conform Legii cadru nr. 153/2017, cu excepţia personalului din Casa Corpului Didactic şi Inspectoratele Scolare Judeţene. Atenţie! Se majorează drepturile salariale doar personalului didactic din Anexa I – „ÎNVĂŢĂMȂNT” şi Ordinului comun (ataşat). 2. Încadrarea personalului medical pe grila din 2022 conform reglementărilor specifice Familiei ocupaţionale - „SĂNĂTATE” Observație: În situațiile în care NU aveți Salariu grilă L153 afișat verificați dacă în Legea 153 există acea funcție și dacă nu ați omis în iulie 2017 să-l reîncadrați. Legea 153 precizează și cum se face reîncadrarea în situația în care o funcție NU se mai regăsește în noile Anexe. 3. Actualizarea algoritmului de calcul pentru salariul de bază aferent încadrărilor setate pe coeficient de salarizare conform răspunsului primit de la Ministerul Muncii (adresa ataşată) astfel:  De la 1 ianuarie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25  De la 1 martie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25*1,2 4. Modificarea algoritmului conform O.U.G. nr. 3/2018 începând cu luna martie 2018 pentru salariaţii pentru care se aplică art. 146, alin. (5^1) - (5^3) şi art. 168, alin. (5^1), respectiv:  Impozitul nu va mai fi influenţat de diferenţele de contribuţii.  Impozitul final reţinut de la salariat va fi cel calculat conform venitului brut realizat şi contribuţiilor neplafonate. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11). Numai bine, Echipa EduSAL
File Reactualizare - Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 30.03.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-29 12:21
Sedinta va avea loc la ora 13.00, la sediul ISJ Bacau, in biroul inspectorilor de managementul resurselor umane, etaj I, camera 4. Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018.
File Echivalare ECTS/SECT- 2017-2018 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2018-03-23 14:14
Potrivit OMEN nr. 3344/16.03.2018, în anul scolar 2017-2018 se organizeaza o nouă sesiune de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Cadrele didactice interesate și care îndeplinesc cumulativ conditiile pentru echivalare depun dosarul de echivalare la Registratura ISJ Bacau, luni, 26 martie 2018, în intervalul orar 10.00-16.00.
File Ședința de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-23 12:03
Sedinta va avea loc pe 27.03.2018, ora 16.00, la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, in sala de sedinte, etajul 1.
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 23.03.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-22 09:51
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, biroul MRU, ora 13.00, in data de 23.03.2018. Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018.
File ZIUA PORŢILOR DESCHISE - SOCIETATEA AEROSTAR S.A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-03-22 09:48
Ca urmare a adresei nr. 20601/14.03.2018 din partea Societăţii AEROSTAR SA Bacău cu număr de intrare IŞJ Bacău 2595/14.03.2018, vă comunicăm că în data de 13 aprilie 2018, în intervalul 9.00-15.00, la sediul Societăţii AEROSTAR SA Bacău se organizează Ziua Porţilor Deschise, eveniment dedicat elevilor. În vederea participării elevilor de clasa a VII-a, a XI-a şi a XII-a însoţiţi de cadre didactice, preferabil în grupuri de 25-30 de elevi maximum, rugăm înscrierea la adresa de e-mail ziuaportilordeschise@aerostar.ro, până la data de 04.04.2018, deplasarea elevilor şi a cadrelor didactice însoţitoare efectuându-se în afara orarului şcolar sau în timpul orelor de dirigenţie/consiliere şi orientare sau în cadrul programului Şcoala altfel. Cadrele didactice şi elevii vor prezenta cartea de identitate şi un tabel nominal al participanţilor cu nume şi prenume, seria şi numărul cărţii de identitate.
File În atenţia directorilor şi a responsabililor ISU din unităţile de învăţământ a judeţului Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-21 20:53
Am ataşat adresa solicitată de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Mr. Constantin Ene” al județului Bacău. Termen de completare si transmitere catre ISU Bacău 29 martie 2018, ora 16,00. După ce este avizat de către ISU Bacău, trimiteți documentul scanat pe adresa de e-mail vrinceanuiulian@yahoo.com
File Burse pentru participarea la FORUMUL ,,DIVERSITY AND RESILIENCE” - Austria by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-21 14:32
Actiuni document