Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante

logo310.png

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Mai 2019 »
Mai
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2019-04-04 14:37
BUGET COST STANDARD 2019
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI- RAPORTARI FINANCIARE LA DATA DE 31.03.2019 by Contabilitate — Ultima modificare 2019-04-04 14:18
In fisierul atasat gasiti Manualul privind utilizarea platformei pentru raportarea darii de seama ,pus la dispozitie de MEN,finantare.org
Concurs ”Cu viața mea apăr viața” - faza pe localitate 2019-04-02 21:15 by Inspector scolar de specialitate
În atenţia directorilor şi responsabilor cu protecţia civilă în unitățile de învățământ din municipiul Bacău. Vă anunţăm că în perioada 10-11 aprilie 2019 se va desfăşura faza pe municipiul Bacău a concursului şcolar cu tematică de protecţie civilă ”Cu viaţa mea apăr viaţa”. Consursul se desfăşoară începând cu ora 9,00 la Şcoala Gimnazială ”Constantin Platon” Bacău după următorul program: în data de 10 aprilie participă elevii claselor V-VIII, iar în data de 11 aprilie elevii claselor IX-XII. Tabelul cu elevii nominalizaţi să reprezinte unitatea şcolară vă rog sa-l trimiteți pe adresa de e-mail vrinceanuiulian@yahoo.com, pâna la data de 9 aprilie 2019.
File Olimpiada de lingvistica - rezultate faza judeteana by admin — Ultima modificare 2019-04-02 16:19
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-04-02 10:54
prof. Nicoleta-Laura Olaru (tel. 0742451925;0754033705), prof. Daniela Tarasă (0754033704); adrese de e-mail: tarasa.daniela@isjbc.ro si olaru.nicoleta@isjbc.ro. Program de audiente: LUNI - 9-12, VINERI orele 9-10.
File Reactualizare -Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 01.04.2019 - posturi valabile pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-29 14:04
Sedinta va avea loc luni, 01.04.2019, ora 14.00, in sala de sedinte a ISJ, etajul I.
File Eveniment Editura Publishing House by Informatizare — Ultima modificare 2019-03-29 14:02
File ETAPA JUDEŢEANĂ CONCURS "ŞTIU ŞI APLIC", APRILIE 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-03-26 13:45
Către colegiile/liceele din judeţul Bacău. În atenţia direcţiunii. Având în vedere Protocolul de parteneriat încheiat între Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău (nr. 635/16.02.2016) şi Inspectoratul Teritorial de Muncă şi Metodologia pentru Campania naţională „Valenţele culturale ale securităţii şi sănătăţii în muncă pentru formarea unei culturi de prevenire în rândul tinerilor din licee şi şcoli profesionale, vă informăm că, pe 12.04.2019, va avea loc la Colegiul Tehnic „Dumitru Mangeron” Bacău, faza judeţeană a Concursului naţional „Ştiu şi aplic”. Înscrierea participanţilor se va realiza până la data de 5 aprilie 2019, completând formularul de înscriere anexat prezentei şi transmis la adresa: mangeron2002@yahoo.com, subiectul e-mail-ului: concurs „Ştiu şi aplic”.
Sedinta de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrangere de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-26 11:23
Sedinta va avea loc in ziua de miercuri (27.03.2019), ora 13.00, la ISJ Bacau, etajul I, in sala de sedinte. Sunt asteptate la ora 13.00 toate cadrele didactice care au depus dosar de transfer. Fiecare cadru didactic va avea asupra lui cartea de identitate. Cadrul didactic care nu poate participa la şedinţa de repartizare pentru soluţionarea cererilor de transfer are dreptul să desemneze, prin procură notarială în original, un împuternicit care să îi reprezinte interesele. În cazul în care cadrul didactic nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţa de repartizare, comisia îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră din lista afişată, conform punctajului.
File Refacerea dosarelor pentru grad II- sesiunea 2019 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2019-03-22 09:01
Fisierul contine precizari pentru candidatii care au translatat dosarul de inscriere la gradul didactic II, 25-29 martie 2019
File Precizări încărcare date SIIIR, afișare note etc - simulare EVALUARE NAȚIONALĂ 2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2019-03-21 15:05
Precizări încărcare date SIIIR, afișare note etc - simulare EVALUARE NAȚIONALĂ 2019
File În atenția directorilor și a profesorilor de educație muzicală by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-20 15:23
File In atentia directorilor unitatilor de invatamant preuniversitar care au cantina scolara by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-19 12:33
File Lista finala cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-18 10:32
File Rezultatele obtinute la inspectiile speciale la clasa/probe practice - etapa de transfer pentru solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-15 15:32
File Actualizare lista posturi pentru sedinta din 18.03.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-15 13:37
Sedinta de reaprtizare va avea loc luni 18.03.2019, ora 14.00, la sediul ISJ, in sala de sedinte de la etajul I.
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 18.03.2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-14 10:11
Aceasta lista va fi reactualizata pana maine (15.03.2019) ora 13.00 in cazul in care vom primi adrese de la unitatile de invatamant. Sedinta de reaprtizare va avea loc luni 18.03.2019, ora 14.00, la sediul ISJ, in sala de sedinte de la etajul I.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2019-03-14 09:27
Eventualele contestatii vor fi depuse la registratura ISJ pe data de 14.03.2019 pana la ora 16.00 sau pe data de 15.03.2019 in intervalul orar 9.00-14.00.
File GRAFICUL DESFĂŞURĂRII PROBELOR PRACTICE PENTRU DISCIPLINELE DIN ARIA CURRICULARĂ TEHNOLOGII by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2019-03-12 16:28
GRAFICUL DESFĂŞURĂRII PROBELOR PRACTICE PENTRU DISCIPLINELE DIN ARIA CURRICULARĂ TEHNOLOGII, ETAPA TRANSFER PENTRU SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE PENTRU ANUL SCOLAR 2019-2020
În atenţia candidaţilor înscrişi la definitivat, sesiunea 2019, învăţământ primar by Inspector scolar de specialitate - prof. înv. primar — Ultima modificare 2019-03-12 15:18
Joi, 4 aprilie 2019, ora 15:00, la Colegiul Naţional Pedagogic "Ştefan Cel Mare" Bacău, va debuta programul de pregătire destinat candidaţilor din invăţământul primar, care vor susţine în acest an examenul naţional de definitivare în învăţământ. Candidaţii sunt rugaţi sa confirme înscrierea la cursuri, până vineri, 29 martie 2019, telefonic la numarul 0742090710 sau pe mail la adresa:ciotlos.mandita@isjbc.ro
Actiuni document