Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File CATRE UNITATILE SCOLARE CARE PIERD PERSONALITATEA JURIDICA INCEPIND CU DATA DE 01.09.2012 by admin — Ultima modificare 2012-08-30 14:05
File Programul repartizării suplinitorilor în sedința publică din 30-31 august 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-29 22:36
Ședința publică va avea loc pe 30-31 august, de la ora 9.00, la Colegiul Tehnic ANGHEL SALIGNY Bacău
In atentia institutiilor scolare particulare by invparticular — Ultima modificare 2012-08-29 13:18
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate prin detaşare în interesul învăţământului by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-29 09:27
File Planificarea pe discipline pentru şedinţa publică din 29.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-28 17:05
În şedinţa publică, din sala de ședințe a ISJ Bacău, se soluţionează conform planificării atașate: 1. cererile cadrelor didactice titulare, a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată prin transfer sau repartizare, prin detaşare în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate; 2. cererile de continuitate pentru detaşare la cerere; 3. detaşarea la cerere în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar; 4. detaşare la cerere în ordinea descrescătoare a punctajelor.
File In atentia unitatilor de invatamant cu personalitate juridica -EduSal- by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-08-28 00:51
Modificarea normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant, aprobate prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr 5559/2011 publicat in Monitorul Oficial
File Ocuparea posturilor/catedrelor vacante prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-24 18:12
Lista cadrelor didactice transferate prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, în ședința publică din 24.08.2012.
File CATRE UNITATILE CARE SCOLARIZEAZA ELEVI LA INVATAMANTUL PRIMAR by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-08-24 16:56
Va rugam sa ne transmiteti realizarea planului de scolarizare la invatamantul primar, dupa modelul din macheta atasata pana luni 27.08.2012 ora 10, prin fax la numerele: 0234/510675 sau 0234/518089 sau 0234/571038.
File Catre unitatile scolare care detin si/sau solicita microbuze by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-08-24 10:39
Vă rugăm să transmiteţi, până luni, 27.08.2012, ora 14.00, situaţia microbuzelor existente, precum şi necesarul de microbuze destinate transportului elevilor între diferite unităţi şcolare din învământul preuniversitar. În tabel se completează, mai întâi situaţia microbuzelor existente, după care necesarul de microbuze pentru transportul elevilor. Documentul se completeză în format excel şi va fi transmis pe adresele de e-mail: gabi_tanase_bc@yahoo.com. În momentul transmiterii situaţiei pe e-mail, în format electronic, se va transmite aceeaşi situaţie, însoţită şi de o adresă de înaintare, ambele semnate şi ştampilate de director. Datele se referă la anul şcolar 2012/2013. Transmiterea se poate face la numărul de fax: 0234 510675
File Planificarea ședinței publice de ocupare a posturilor/catedrelor prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-23 21:04
Ședința va avea loc la ISJ Bacău, sala de ședințe, începând cu ora 10.00
File Lista candidaților la detașare la cerere, cu punctajele aferente by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-22 19:32
Contestațiile la punctaj se depun mâine, 23 august 2012, între orele 9.00 și 14.00, la registratura ISL Bacău
File CATRE UNITĂŢILE DE INVĂŢĂMÂNTCU PERSONALITATE JURIDICĂ, DE STAT ŞI PARTICULARE-TERMEN 24.08.2012-ORA 10 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-08-21 16:00
Va rugam sa completati macheta atasata, cu numarul estimativ de elevi pentru anul scolar 2012-2013, sa redenumiti macheta cu numele unitatii scolare si sa o trimiteti pana pe data de 24.08.2012 ora 10, pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com Situatia este necesara pentru programele "Lapte si corn" si "Incurajarea consumului de fructe in scoli" Va rugam sa respectati termenul de finalizare si trimitere a machetei.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase după completarea normei didactice a titularilor din 20.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-20 23:27
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în şedinţa publică din 20.08.2012 pentru completarea normei didactice a titularilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-20 23:26
File FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL CU CLASE TERMINALE! by Informatizare — Ultima modificare 2012-08-19 13:14
Va rugam sa transmiteti in format printat, prin fax (la nr. de fax 0234/571038, 0234/514884) sau la Registratura ISJ, si pe e-mail la adresa bacalaureatisjbc@gmail.com, in format digital, pana MARTI 21 AUGUST 2012, ora 12.00, tabelele nominale cuprinzând cadrele didactice propuse sa participe la examenul de Bacalaureat 2012 - sesiunea august-septembrie, ca vicepresedinti, secretari, membri, profesori evaluatori si profesori asistenti (art. 30(1) din anexa 2 la OMECTS nr. 4799/31.08.2010).
În atenţia cadrelor didactice titulare care au depus dosar pentru completarea normei didactice în anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-19 09:58
Şedinţa publică pentru completarea normei didactice are loc în sala de şedinţe a Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, luni, 20.08.2012, începând cu ora 14,00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor, orelor vacante/rezervate pentru pretransfer și detașări by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-18 21:17
Listă în curs de actualizare. Atenţionăm directorii, membrii consiliului de administraţie si membrii comisiei de mobilitate din unităţile de învăţământ că trebuie să dea acordul pentru pretransfer în conformitate cu prevederile OMECTS nr. 4472/2012.
File IMPORTANT! COMUNICAREA SITUATIEI PRIVIND NECESARUL SUMELOR STABILITE PRIN APLICAREA HOTARARILOR IREVOCABILE SI DEFINITIVE PRIVIND RECALCULAREA DREPTURILOR SALARIALE by Contabilitate — Ultima modificare 2012-08-17 15:58
TERMEN: 22.08.2012, ORA 12.00
File CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 (modificat conform OMECTS 4472/14.06.2012) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-14 19:47
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru şedinţa publică din 16.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-14 19:24
Şedinţa publică este organizată la nivelul centrului de concurs şi sunt repartizaţi candidaţii care au obţinut cel puţin media 5,00 (cinci) la concursul din august 2012, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate în vederea angajării pe perioadă determinată. Posturile didactice/catedrele, orele marcate cu roşu în lista ataşată nu mai sunt viabile datorită nerealizării planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2012-2013.
Actiuni document