Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-17 13:33
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File URGENT! CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT - Referitor la -Alocatia de sprijin familial by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-17 01:17
Unitatile care nu au trimis tabelele cu elevii care au efectuat mai mult de 9 absente nemotivate pe sem I al anului scolar 2011-2012, sunt rugate ca pana pe data de 18.01.2012 sa le trimita pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com iar listele la ISJ Bacau, compartimentul Retea scolara-normare. In atasament, aveti 2 fisiere cu CNP-uri eronate sau dublate .Va rugam sa verificati si sa trimiteti pe aceeasi adresa de email, CNP-urile corecte.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 16.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-16 17:50
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 17.01.2011, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Extras din procedura operaţională privind transferul titularilor detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-16 11:22
File Catre unitatile scolare si prescolare de stat si particulare, cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-15 20:55
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte, in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 17.01.2012 ora 13. Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (numarul maxim) in lunile septembrie, octombrie si noiembrie2011. Va rugam sa verificati cu atentie datele din tabel, deoarece ele nu coincid cu datele trimise de scoli la Consiliul Judetean .
File Extras din procedura operaţională privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-13 21:23
File Macheta privind întregirea normei didactice prin transfer începând cu data de 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-13 16:14
File Macheta privind transferul titularilor detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în anul şcolar 2011-2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-13 16:10
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 12.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-12 16:06
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica de stat si particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-11 20:53
Deoarece situatia pentru "Lapte si corn" la luna decembrie 2011, a fost ceruta inainte de incheierea semestrului, va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte, in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 12.01.2012 ora 11 Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (maxim) in luna decembrie. Va rugam sa verificati cu atentie datele din tabel, deoarece ele nu coincid cu datele trimise de scoli la Consiliul Judetean.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 10.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-11 13:27
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 12.01.2011, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! CDŞ 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-10 15:12
Vă rugăm să aveți în vedere că pachetul CDŞ este parte integrantă a proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2012-2013.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-10 13:13
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-09 23:46
Marţi, 10.01.2012, ora 16,00 este termenul limită pentru confirmarea sau trimiterea, pe adresa de e-mail mru.isjbc@yahoo.com, a listei cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare până la 1 septembrie 2012. Solicitarea a fost trimisă pe adresa de e-mail a unităţii şcolare în 28.12.2011.
IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-09 16:41
SITUATIE PRIVIND COSTURILE STANDARD ELEV-PRESCOLAR. TERMEN: 12.01.2011, ORA 12.00.
File Metodologie-cadru prezentare sedinta cu directorii by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-06 11:18
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:07
Posturi didactice/catedre/ore nerepartizate
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:05
Posturi didactice/catedre repartizate conform tabelului anexat
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-04 13:16
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.01.2012, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-04 11:45
SE TRANSMITE PE FAX. TERMEN: 05.01.2011, ORA 12.00.
Actiuni document