Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-04 11:45
SE TRANSMITE PE FAX. TERMEN: 05.01.2011, ORA 12.00.
Foarte important!Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-04 02:43
Probleme la EduSal
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica- In atentia directorului si a contabilului sef by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-28 16:01
Prognoza salarii decembrie 2011 pentru salarii.
File MAXIMĂ URGENŢĂ! Metodologia pentru fundamentarea cifrei de scolarizare si stabilirea retelei unitatilor de invatamant, anexe la OMECTS 6694/20.12.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-23 14:25
Temen pentru unitatile de invatamant special: 27.12.2011 Termen pentru celelalte unitati de invatamant: 29.12.2011 Fiecare unitate de învățământ va completa anexele specifice. Predarea lucrărilor, înregistrate la registratura ISJ Bacău, se va face de către directorul instituției la compartimentul plan-salarizare. Lucrările vor fi semnate de către director și de către secretarul instituției și vor avea aplicată ștampila unității de învățământ.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-21 10:47
In baza ,,Protocolului nr. 5969/29.06.2011 privind furnizarea în mod reciproc a datelor şi informaţiilor referitoare la absenţele şcolare nemotivate înregistrate de copiii de vârstă şcolară din familiile care beneficiază de alocaţie pentru susţinerea familiei” , incheiat intre A.J.P.S. Bacau si I.S.J. Bacău, vă rugăm să completati macheta din ataşament, pentru elevii care au mai mult de 9 absenţe nemotivate pe semestrul I al anului şcolar 2011-2012. Dirginţii si invăţătorii, vor transmite tabelul având urmatoarele informatii: CNP-ul elevului, numele si prenumele , numărul de absenţe nemotivate sau data şi motivul abandonului, dupa caz, secretarului unitatii de invatamant, care va completa macheta ataşată. Situaţia se transmite la ISJ Bacău compartimentul Reţea şcolară-salarizare, in format electronic, pe CD si pe suport de hartie, semnat si parafat de directorul unităţii, până pe data de 12.01.2012 Vă rugăm sa finalizaţi aceasta lucrare in termenul stabilit si cu maxim de responsabilitate. Telefon de contact: 0745288657
File Catre unitatile scolare cu personalitate juridica-Situatia la invatatura, miscarea si starea disciplinara a elevilor, semestrul I, an scolar 2011-2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-16 00:16
In atasament, aveti 2 machete referitoare la semestrul I, an scolar 2011-2012: situatia la invatatura si miscarea si starea disciplinara a elevilor . Se lucreaza pe unitati cu personalitate juridica.Machetele se trimit pe e-mail la centrele DCC pentru BDNE si la adresa: bdne_bc@yahoo.com. Listele semnate si parafate se trimit la ISJ Bacau , compartimentul Retea scolara - salarizare. Termen - o saptamana dupa incheierea semestrului I
File Catre unitatile de invatamant de stat si particulare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-15 23:33
Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat , sa trimiteti email de confirmare a corectitudinii datelor, sau sa trimiteti datele corecte in cazul erorilor. Adresa de email lapte_corn_bc@yahoo.com Termen 16.12.2011 ora 11 Situatia se refera la numarul de elevi inscrisi (maxim) in lunile respective.
File In atentia unitatilor scolare de stat cu personalitate juridica si a unitatilor particulare acreditate by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-12 09:40
Va rugam sa preluati adresa si macheta atasate.Termen de trimitere a lucrarii este 12.12.2011, prin fax la nr 0234/510675
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-11 16:30
Situatia pentru programul "Lapte si corn" . Termen de trimitere a tabelului prin email la adresa lapte_corn_bc@yahoo.com , este 13.12.2011 ora 12 Tabelul contine 3 foi (octombrie, noiembrie si decembrie), va rugam sa completati rubricile din tabel cu numarul de elevi inscrisi in lunile respective ,si sa redenumiti tabelul cu numele unitatii scolare cu PJ.
File Calendar mobilitate personal didactic pentru anul scolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:30
File Metodologie-cadru by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:29
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 02.12.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-05 10:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.12.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Catre unitatile de invatamant de stat si particular , care au nivel primar Termen 5.12.2011 ora 10 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-12-05 02:18
Va rugam , sa ne comunicati datele privind situatia nr de elevi inscrisi in clasa I in anul scolar curent, conform machetei anexate , pana luni, 5 decembrie 2011, ora 10. ATENTIE. MACHETA ARE 3 FOI DE CALCUL. NU SCHIMBATI STRUCTURA FISIERULUI. Copiati randurile din tabel care va intereseaza, redenumiti macheta cu numele unitatii si trimiteti pe adresa bdne_bc@yahoo.com Unitatile care au datele corect introduse in tabel (sunt preluate din BDNE), trimit doar mesajul: “Datele din tabel sunt corecte”.
Anunt! EduSal v1.13.3 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-30 22:11
In atentia unitatilor de invatamant preuniversitar cu personalitate juridică, din judetul Bacau
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 29.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-30 13:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.12.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
EduSal-Catre toate unitatile de invatamant preuniversitar, cu personalitate juridica. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-29 13:53
A fost postat pe Portal in pagina de Informatii si fisiere utile, documentul actualizat la vs 1.13.2 - Manual de prezentare - EduSAL Spor la treaba!
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 28.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 16:34
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 28.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 11:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File URGENT!!STATOCT-de trimis fisierele by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-28 09:33
Astazi pana la ora 13, va rugam sa transmiteti (unitatile din tabelul atasat),pe email la adresa rodica_balan_bc@yahoo.com , cele 4 fisiere de la Statele de functii (aplicatia STATOCT).Intre orele 16-20, secretarele unitatilor care nu au aceste fisiere, sunt asteptate la ISJ -Retea scolara-salarizare, pentru a lucra pe aplicatia STATOCT.
File Catre toate unitatile de invatamant preuniversitar, cu personalitate juridica. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-25 09:41
EduSal versiunea 1.13.2 Va rugam sa preluati din atasament documentul si sa urmariti site-ul ISJ pentru eventualele modificari sau precizari .
Actiuni document