Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Aprilie 2022 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Planificarea şedinţelor publice pentru transfer prin restrângere de actvitate şi pretransfer la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-04 15:42
În intervalul 6.05.2011-10.05.2011 vor avea loc şedinţele publice privind transferul prin restrângere de activitate şi pretransfer la cerere. Planificarea detaliată se află în fişierul ataşat. Şedintele vor avea loc în amfiteatrul Colegiului Naţional Pedagogic "Ştefan cel Mare" Bacău.
File Lista cu punctajele finale, obtinute in urma solutionarii contestatiilor, ale cadrelor didactice care solicită transferare pentru restrangere de activitate-sesiunea mai 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-03 18:51
File Lista cu punctajele finale, obtinute in urma solutionarii contestatiilor, ale cadrelor didactice care solicită pretransferare la cerere-sesiunea 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-05-03 18:50
File IMPORTANT! CENTRELE DE EXAMEN SI ARONDAREA UNITATILOR LICEALE LA CENTRELE DE EXAMEN DIN JUDETUL BACAU - BACALAUREAT 2011 by Informatizare — Ultima modificare 2011-05-03 08:43
File CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA -EURO200 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-05-01 18:07
Va rugam sa preluati arhiva atasata si sa respectati termenul de transmitere a machetei .
File IN ATENTIA DIRECTORILOR DE COLEGII,LICEE,GRUPURI SCOLARE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-29 17:11
Locuri pentru elevii din R Moldova
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită transferare pentru restrangere de activitate-sesiunea mai 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-29 10:27
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de comisia pentru mobilitate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 28-29 aprilie 2011, în intervalul orar 9,00-15,00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită pretransferare la cerere-sesiunea 2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-28 16:18
Înregistrarea contestaţiilor la punctajele acordate de comisia pentru mobilitate se depun la registratura inspectoratului şcolar în perioada 28-29 aprilie 2011, în intervalul orar 9,00-15,00.
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica, Stat de personal,macheta modificata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-27 11:40
In atasament aveti macheta in excel, modificata la formula pentru Plata cu ora (a fost omisa gradatia de merit).
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica -stat de personal- by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-21 12:20
Va rugam sa preluati arhiva atasata.
IMPORTANT! LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE COMPLETE/INCOMPLETE RAMASE DISPONIBILE LA 30 MARTIE 2011 by Informatizare — Ultima modificare 2011-04-19 15:46
IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT: VA RUGAM VERIFICATI CORECTITUDINEA DATELOR SI AFISATI LA SEDIUL UNITATII PROPRII EXTRASUL CU POSTURILE/CATEDRELE DIN UNITATEA DUMNEAVOASTRA CARE SUNT CUPRINSE IN PREZENTA LISTA. VA RUGAM COMUNICATI LA M.R.U./ISJ BACAU, DACA EXISTA DATE INTRODUSE INCORECT IN LISTA. NOTA: PREZENTA LISTA CONTINE DATE IN PERMANENTA ACTUALIZARE. ULTIMA ACTUALIZARE A FOST REALIZATA LA 19 APRILIE 2011.
FFF URGENT - EDUSAL - by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-16 19:33
Va rugam ca astazi, ca pana la ora 15, sa accesati butonul "Situatia comparativa venit brut" Veti introduce date pe coloana "Venit brut MARTIE2011 conf legislatiei in vigoare" pentru personalul didactic si didactic auxiliar. In cazul ca apar diferente, se precizeaza natura acestora. Unitatile care si-au pierdut datele (din statul de personal), trebuie sa le introduca din nou.
Catre unitatile cu PJ - EDUSAL-moificari- by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-15 16:01
Au aparut modificari in EDUSAL. Intrati pe https://edusal.edu.ro cu utilizator si parola COD SIRUES (daca nu ati schimbat pana acum parola). In coltul din dreapta sus aveti “SITUATIE COMPARATIVA VENIT BRUT”. Va apar toti salariatii conform statului de personal introdus in EDUSAL. Se va introduce in coloana “Venit brut martie 2011 conform legislatiei in vigoare”, venitul brut pe fiecare salariat conform statului de functii, fara plata cu ora pentru luna martie 2011. In cazul in care aveti diferente, trebuie in coloana de “Observatii” sa treceti cauzele. Pe fiecare pagină sunt multe înregistrări - recomandăm să se salveze des pentru a evita pierderea de date. Aspect important - plata cu ora şi cumulul de funcţii. Deocamdată înregistrările apar în acest centralizator exact aşa cum sunt introduse în EDUSAL - adică o persoană va apărea de mai multe ori dacă aşa a fost introdusă din motive de PCO sau cumul. Vă rugăm ca introducerea sumei copiate din statul de personal deja avizat să se facă o singură dată - la norma de bază, iar la a doua înregistrare să se lase zero. De exemplu, dacă Florin Ilia are 1000 de lei pe norma de bază şi 200 de lei la plata cu ora, în tabel va apărea aşa: CODE Nume Venit cuvenit cf Venit cuvenit cf Diferenţa legisl în vigoare proiect de lege Florin Ilia 1200 1000 200 - 1200 e copiat din statul avizat Florin Ilia 0 200 -200 - aici se lasă zero la venitul cuvenit cf. legisl. în vig. Va rugam sa va conformati.
File URGENT! IMPORTANT! CATRE CENTRELE BUGETARE by Contabilitate — Ultima modificare 2011-04-13 10:32
BURSA PENTRU ELEVII DIN MOLDOVA APRILIE 2011 BURSA BANI DE LICEU MARTIE 2011
File Urgent! 13.04.2011 ora 8 Catre toate unitatile scolare, in atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-13 10:21
Aplicatia EDUSAL. Va rugam sa preluati documentul atasat. Atentie! Aplicatia EDUSAL se va instala numai pe calculatorul pe care se vor lucra statele de personal si cele de plata. Asteptam sa trimiteti online statele de peronal , spre avizare la ISJ pana la ora 11
ULTRAURGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL CU CLASE TERMINALE! by Informatizare — Ultima modificare 2011-04-13 09:18
COMPONENTA COMISIILOR DE EVALUARE A COMPETENTELOR LINGVISTICE SI DIGITALE: TERMEN - 14.04.2011, ORA 10.00. PROPUNERI PENTRU VICEPRESEDINTI, SECRETARI, MEMBRI, PROFESORI EVALUATORI, PROFESORI ASISTENTI: TERMEN - 15.04.2011, ORA 12.00.
File SITUATIA CADRELOR DIDACTICE TITULARE INCADRATE PE POSTURI DE INVATATOR PENSIONATE IN PERIOADA 2001-2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-04-12 17:48
Va rugam ca pana maine, miercuri 13 aprilie 2011, ora 11.00, sa ne transmiteti datele din fisierul anexat, pe adresa de e-mail mru.isjbc@yahoo.com. Situatia a fost ceruta de MECTS marti, 12.04.2011, ora 16.59, cu termen miercuri, 13.04.2011, ora 14.00. ATENTIE SUNT 2 FOI DE CALCUL. VA RUGAM SA COMPLETATI AMBELE FOI DE CALCUL. Nu uitati sa puneti antetul scolii si sa redenumiti fisierul la "unitatea scolara" NU SCHIMBATI STRUCTURA FISIERULUI.
File URGENT! Catre unitatile scolare care au nivel primar si gimnazial -Programul "Incurajarea consumului de fructe" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-11 20:47
Va rugam sa completati tabelul atasat si sa-l trimiteti prin fax la numarul 0234/510675. Termen 11.04.2011 ora 12
File Catre unitatile de invatamant care au nivel primar si gimnazial. In atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-04-11 20:45
Tabelul atasat, contine unitatile de invatamant care nu au trimis situatia cu termen 11.04.2011 ora 12.Va rugam ca pana pe data de 12.04.2011 ora 10, sa trimiteti prin fax 0234/510675, situatia ceruta.
File Rezultate finale Concursul National de Informatica Aplicata - faza judeteana by admin — Ultima modificare 2011-04-09 20:22
9 aprilie 2011
Actiuni document