Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File INFORMARE DE PRESĂ: Ziua națională a lecturii by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-10 11:13
File Resurse educaționale deschise CRED by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2022-02-08 14:59
Resursele educaționale deschise realizate în cadrul proiectului CRED grupate pe nivel de învățământ și discipline de studiu. https://digital.educred.ro/resurse-educationale/red-uri-cred
Concurs online de fizică, chimie și biologie ”ZIRCON” 2022-03-05 00:00 online, by Lavinia Misaila
Vă invităm să participați la concursul online de fizică, chimie și biologie ”ZIRCON” în data de 5 martie 2022. Inițiatorii și organizatorii concursului sunt: Societatea Profesorilor de Științe din Iași și Facultatea de Inginerie Chimică și Protecția Mediului ”Cristofor Simionescu„. Ediția de anul acesta este a II-a și se adresează elevilor din clasa a VII-a, a VIII-a, a IX-a și a X-a profil teoretic și tehnologic. Elevii participanți vor alege să susțină concursul la două din cele trei materii. Înscrierea elevilor se va face în perioada 1-20 februarie 2022 pe site-ul oficial al concursului : http://www.ascchemis.ro/zircon/index.html
File Concurs D/DA, sesiunea ianuarie-aprilie 2022: număr candidaturi validate by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-04 11:28
File INFORMARE DE PRESĂ: școli online (din cauza sistării apei) și pe 4 februarie by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-03 17:52
Carta Albă a Tinerilor din Mediul Rural 2020-12-31 00:00 by Lavinia Misaila
Guvernanța programului European Youth Village (Asociația pentru Dezvoltare Activă și Go Free – Asociația pentru Sprijinirea Societății Civile), Consiliul Tineretului din România, Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România, Consiliul Național al Elevilor și Fundația Județeană pentru Tineret Timiș și-au propus să lanseze anul acesta, în timpul Anului European al Tineretului, Carta Albă a Tinerilor din Mediul Rural.
File EDUgate_proiect european ISJ BC by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-02 12:01
File Apel pentru selecția cadrelor didactice în vederea desfășurării evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a și manuale de liceu cu programe școlare noi by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2022-01-28 20:13
CNPEE realizează procesul de selecție a cadrelor didactice în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a și manuale de liceu cu programe școlare noi. Înscrierea candidaților: 01.02-18.02.2022 la adresa web https://competente.rocnee.eu/apel2022_02_em/
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE IN ANUL SCOLAR 2022-2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-01-28 13:58
Eventualele contestatii se depun la registratura ISJ Bacau, luni 31.01.2022, intre orele 9.00-15.00
File Ordin_nr_3054_21_01_2022_simulari.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2022-01-25 21:54
File Un nou lot de teste de salivă în școli by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-25 11:05
File RATA DE VACCINARE ȘI SCENARIILE DE FUNCȚIONARE ALE UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT SAPT. 25-28 ianuarie 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-21 12:07
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 20.01.2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-01-19 17:48
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 20.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 20.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Concurs directori/directori adjuncți, ianuarie_aprilie 2022, informare privind posturile vacante și metodologia de organizare și desfășurare by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-18 13:17
File INFORMARE DE PRESĂ: Funcționarea unităților de învățământ începând cu 17 ianuarie 2022 by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-15 09:24
File Lista unitatilor de invatamant cu grupe_clase online 17_01_2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-14 17:51
File RATA DE VACCINARE ȘI SCENARIILE DE FUNCȚIONARE ALE UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT SAPT. 17-21 ianuarie 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-14 17:36
File Subiecte examen de atestare a competenţelor profesionale ale absovenţilor claselor de matematică-informatică - 2022 - proba practică by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2022-01-14 13:56
File Reactualizare - Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 13.01.2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-01-12 16:03
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 13.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 13.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File PNRR_program de reducere a abandonului școlar_ unități eligibile județul Bacău by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-11 13:48
Actiuni document