Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Septembrie 2016 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Ordinul ministrului educației nr. 3.721/2021 pentru modificarea organizarii și desfășurarii admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021—2022 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-05-04 10:58
Ordinul ministrului educației nr. 3.721/2021 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului educației și cercetării nr. 5.457/2020 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021—2022, inclusiv anexele.
Ordinul ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3755/560/29.04.2021 privind modificarea și completarea Ordinului ministrului educației și ministrului sănătății nr. 3235/93/2021 by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-04-30 08:30
privind aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul instituțiilor/unităților de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 a fost publicat în Monitorul Oficial al României nr. 462/29.04.2021, Partea I.
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pentru anul scolar 2021-2022 după etapa de pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-28 15:21
File Selecție cadre didactice din învățământul primar și gimnazial cursul de formare profesională continuă CRED by Inspector scolar — Ultima modificare 2021-04-26 10:50
File Anunt rezultat examen promovare pe postul de secretar SSD by Informatizare — Ultima modificare 2021-04-23 12:49
File Graficul ședinței de repartizare pentru etapa de pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-23 11:56
Pe adresele de e-mail declarate la depunerea dosarelor a fost trimis acest grafic. Dacă nu l-ați primit contactați urgent inspectorii de resurse umane.
File Apel selecție privind constituirea grupurilor de lucru pentru elaborarea/ revizuirea curriculumului pentru disciplinele/domeniile de studiu obligatorii din învățământul liceal și pentru calificările/domeniile de pregătire profesională by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-04-22 14:47
File COMUNICAT DE PRESĂ Campania Națională „Vaccinare și testare pentru învățare!” by admin — Ultima modificare 2021-04-20 17:36
File Lista cu punctajele finale obținute de cadrele didactice înscrise la etapa de pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-19 15:35
File Lista cu punctajele obținute de cadrele didactice înscrise la etapa de pretransfer - înainte de contestații by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-15 16:19
Eventualele contestații se depun la registratura ISJ, mâine, 16.04.2021, în intervalul orar 9.00-16.00. Lista cu punctajele finale va fi afișată pe 19.04.2021. Ședința de repartizare va avea loc în sistem online pe data de 26.04.2021 cu link-ul trimis pe adresele de e-mail declarate pe cereri.
Apel pentru selecția cadrelor didactice din învățământul preuniversitar, a cadrelor didactice/ cercetătorilor din învățământul universitar by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-04-14 20:42
În vederea constituirii grupurilor de lucru pentru elaborarea/revizuirea curriculumului pentru disciplinele / domeniile de studiu obligatorii din învățământul liceal și pentru calificările / domeniile de pregătire profesională pentru care se școlarizează prin învățământul profesional și tehnic
File Precizari din Metodologia-cadru pentru pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-12 09:16
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul școlar 2021-2022 - reactualizată în 08.04.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-08 17:17
Eliberare certificate grade didactice-Universitatea "Vasile Alecsandri" Bacău by Inspector scolar — Ultima modificare 2021-04-08 17:05
File LISTA POSTURILOR OCUPATE PRIN MODIFICAREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DIN DURATĂ DETERMINATA DE UN AN, IN CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI/CATEDREI by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-08 16:51
File LISTA DOSARELOR RESPINSE - MODIFICARE CIM DIN DURATA DETERMINATA IN VIABILITATEA POSTULUI by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-04-08 16:50
File Echivalare ECTS by Inspector scolar — Ultima modificare 2021-04-01 16:09
În anul scolar 2020-2021 se organizeaza o nouă sesiune de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Cadrele didactice interesate și care îndeplinesc cumulativ conditiile pentru echivalare depun dosarul de echivalare la Registratura ISJ Bacau până pe 12 aprilie 2021.
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul scolar 2021-2022 reactualizata in 30.03.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-30 12:58
ZIUA PORȚILOR DESCHISE ONLINE - UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” BACĂU by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-30 10:46
Universitatea „Vasile Alecsandri” Bacău vă invită să participați în data de 1 aprilie 2021, începând cu ora 10.00, la evenimentul educativ „Ziua Porților Deschise Online”, dedicat elevilor claselor X-XII. Principalul obiectiv vizat este prezentarea ofertei educaționale pentru anul universitar 2021-2022, în vederea asigurării unui real process de orientare/consiliere profesională, precum și un dialog universitar cu reprezentanții mediului academic și ai studenților. Evenimentul se va desfășura pe Platforma Microsoft Teams la adresa de mai jos:
File POSTURI PENTRU SEDINTA DIN 25.03.2021 PENTRU ANUL SCOLAR 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-24 15:45
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 14.00-14.20 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.30.
Actiuni document