Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Ianuarie 2020 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File LISTA PUNCTAJELOR OBTINUTE DE CADRELE DIDACTICE CARE AU SOLICITAT SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-15 13:56
Contestatiile la punctajele acordate se pot depune la ISJ, la regitratura în zilele de 15-16.03.2021, interval orar 09.00-16.00.
File Procedura asigurarea conditiilor de egalizare a sanselor.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-12 18:05
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 11.03.2021- pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-10 15:29
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (11.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File OME_3449_2021_simulare_EN+BAC.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:43
File Procedura desfasurare simulari examene nationale.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:42
File Listă școli Program național Școala după Școală.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-05 17:22
Școlile care NU vor organiza activități remediale în Programul național pilot „Școala după școală” vor trimite până luni, 08.03.2021, ora 14.00 pe adresa de email office@e-isjbacau.ro, solicitare scrisă de relocare a elevilor în alte centre după consultarea elevilor și părinților.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate după etapa de completare normă - pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 16:08
File 3337_Ordin modificare OMEC 5449 din 2020 Calendar admitere prof. si dual _26 febr 2021 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-03-04 15:52
Ordin modificare calendar admitere inv. profesional si dual referitoare la locurile speciale pentru rromi.
File Condiții specifice pentru ocuparea posturilor/catedrelor aprobate de ISJ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 13:09
Aplicarea condițiilor specifice se suspendă pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort. (art. 30 alin. (5) din Metodologia-cadru)
File Calendar pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 09:08
Dosarele se depun la registratura ISJ în perioada 05-11.03.2021. Ședința de repartizare va fi organizată în sistem online pe data de 25.03.2021. Vă rugăm ca pe cerere să scrieți citeț cu litere de tipar adresa de e-mail pe care veți primi link-ul pentru ședință.
File MODELE FISE ADMITERE LICEU SI INVATAMANT PROFESIONAL, LOCURI SPECIALE RROMI, ELEV CES by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-26 13:39
2021 - 2022
File ACTIVITĂŢI DE PROMOVARE A OFERTEI EDUCAŢIONALE A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PROFESIONAL ŞI TEHNIC by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-25 16:56
ÎN PERIOADA 22 FEBRUARIE - 26 MARTIE 2021, ACŢIUNEA „Săptămâna meseriilor“
Comunicat de presă by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-02-24 16:45
Ministerul Educației nu a transmis și nu va transmite către unitățile și instituțiile de învățământ nicio interdicție expresă cu privire la oferirea de flori și mărțișoare
File Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-24 16:05
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-18 14:29
File Reactualizare - Posturi pentru sedinta de repartizare din 18.02.2021 - pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 16:23
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (18.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARORA NU LI S-A APROBAT MENTINEREA CA TITULAR IN 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:14
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE LA ART. 29 DIN METODOLOGIA-CADRU SI CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:11
File Campania pentru profesori ECDL by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2021-02-17 11:52
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE LA ART. 29 DIN METODOLOGIA-CADRU SI CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-16 12:18
Actiuni document