Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Iulie 2014 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate după etapa de completare normă - pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 16:08
File 3337_Ordin modificare OMEC 5449 din 2020 Calendar admitere prof. si dual _26 febr 2021 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-03-04 15:52
Ordin modificare calendar admitere inv. profesional si dual referitoare la locurile speciale pentru rromi.
File Condiții specifice pentru ocuparea posturilor/catedrelor aprobate de ISJ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 13:09
Aplicarea condițiilor specifice se suspendă pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort. (art. 30 alin. (5) din Metodologia-cadru)
File Calendar pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-03-04 09:08
Dosarele se depun la registratura ISJ în perioada 05-11.03.2021. Ședința de repartizare va fi organizată în sistem online pe data de 25.03.2021. Vă rugăm ca pe cerere să scrieți citeț cu litere de tipar adresa de e-mail pe care veți primi link-ul pentru ședință.
File MODELE FISE ADMITERE LICEU SI INVATAMANT PROFESIONAL, LOCURI SPECIALE RROMI, ELEV CES by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-26 13:39
2021 - 2022
File ACTIVITĂŢI DE PROMOVARE A OFERTEI EDUCAŢIONALE A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PROFESIONAL ŞI TEHNIC by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-25 16:56
ÎN PERIOADA 22 FEBRUARIE - 26 MARTIE 2021, ACŢIUNEA „Săptămâna meseriilor“
Comunicat de presă by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-02-24 16:45
Ministerul Educației nu a transmis și nu va transmite către unitățile și instituțiile de învățământ nicio interdicție expresă cu privire la oferirea de flori și mărțișoare
File Reactualizare -Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 25.02.2021 - posturi pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-24 16:05
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pentru etapele de mobilitate organizate conform Metodologiei-cadru pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-18 14:29
File Reactualizare - Posturi pentru sedinta de repartizare din 18.02.2021 - pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 16:23
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (18.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARORA NU LI S-A APROBAT MENTINEREA CA TITULAR IN 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:14
File LISTA FINALA, DUPA CONTESTATII, A CADRELOR DIDACTICE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE LA ART. 29 DIN METODOLOGIA-CADRU SI CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-17 14:11
File Campania pentru profesori ECDL by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2021-02-17 11:52
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE INDEPLINESC CONDITIILE DE LA ART. 29 DIN METODOLOGIA-CADRU SI CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-16 12:18
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENȚINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA IN ANUL SCOLAR 2021-2022 A CAROR DOSARE AU FOST RESPINSE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-15 15:53
File PROGRAME BACALAUREAT 2021.rar by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-02-10 12:05
File PROGRAME EVALUARE NATIONALA_2021.rar by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-02-10 12:01
File Ordinul nr. 3.203 din 28 ianuarie 2021 pentru modificarea Ordinului ministrului educației și cercetării nr. 5.457/2020 privind organizarea și desfășurarea admiterii în invățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021-2022 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-02-08 15:26
Conform Ordinului nr. 3.203 din 28 ianuarie 2021 pentru modificarea Ordinului ministrului educației și cercetării nr. 5.457/2020 privind organizarea și desfășurarea admiterii în invățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021-2022, calendarul admiterii pe locurile speciale pentru rromi se modifica dupa cum urmeaza: 5 octombrie 2020- 29 aprilie 2021 - Eliberarea recomandărilor scrise de apartenență la etnia rromă NOTĂ:Recomandările scrise vizând apartenența la etnia rromă pot fi eliberate și on-line. În această situație, recomandarea este transmisă, prin e-mail, unității de învățământ din care provine candidatul, în format pdf, având semnătura electronică a emitentului. Răspunderea pentru autenticitatea și conținutul recomandării revine atât organizației rromilor, care o emite, potrivit statutului și procedurilor interne proprii cu privire la eliberarea recomandării, cât și părintelui/reprezentantului legal al elevului care solicită eliberarea unei recomandări de apartenență la etnia rromă. 29 aprilie 2021 - Depunerea și înregistrarea de către părinte/reprezentantul legal a recomandării scrise, de apartenență la etnia rromă, la unitatea de învățământ de proveniență, în vederea înscrierii elevilor pe locurile speciale pentru rromi NOTĂ:Orice recomandare depusă la unitatea de învățământ ulterior acestei perioade nu va mai fi luată în considerare, pentru nicio etapă de admitere în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021-2022!
File Posturi pentru sedinta din 04.02.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-02-03 16:37
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (04.02.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 17.15-17.20 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 17.30.
File APEL PENTRU SELECȚIA CADRELOR DIDACTICE ÎN VEDEREA DESFĂȘURĂRII EVALUĂRII PROIECTELOR DE MANUALE ȘCOLARE PENTRU NIVELURILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR ȘI GIMNAZIAL. by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-02-02 11:18
CNPEE realizează procesul de seleție a cadrelor didactice în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasele: I, a II-a, a III-a, a IV-a, A V-a, a VI-a, a VII-a, a VIII-a. Înscrierea candidaților pe site-ul ROCNEE, în perioada 03.02.2021-21.02.2021.
Actiuni document