Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Ianuarie 2021 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista cu punctajele obținute de cadrele didactice înscrise la etapa de pretransfer - înainte de contestații by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-04-15 16:19
Eventualele contestații se depun la registratura ISJ, mâine, 16.04.2021, în intervalul orar 9.00-16.00. Lista cu punctajele finale va fi afișată pe 19.04.2021. Ședința de repartizare va avea loc în sistem online pe data de 26.04.2021 cu link-ul trimis pe adresele de e-mail declarate pe cereri.
Apel pentru selecția cadrelor didactice din învățământul preuniversitar, a cadrelor didactice/ cercetătorilor din învățământul universitar by Ida Vlad — Ultima modificare 2021-04-14 20:42
În vederea constituirii grupurilor de lucru pentru elaborarea/revizuirea curriculumului pentru disciplinele / domeniile de studiu obligatorii din învățământul liceal și pentru calificările / domeniile de pregătire profesională pentru care se școlarizează prin învățământul profesional și tehnic
File Precizari din Metodologia-cadru pentru pretransfer by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-04-12 09:16
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul școlar 2021-2022 - reactualizată în 08.04.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-04-08 17:17
Eliberare certificate grade didactice-Universitatea "Vasile Alecsandri" Bacău by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2021-04-08 17:05
File LISTA POSTURILOR OCUPATE PRIN MODIFICAREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DIN DURATĂ DETERMINATA DE UN AN, IN CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA PE DURATA DE VIABILITATE A POSTULUI/CATEDREI by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-04-08 16:51
File LISTA DOSARELOR RESPINSE - MODIFICARE CIM DIN DURATA DETERMINATA IN VIABILITATEA POSTULUI by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-04-08 16:50
File Echivalare ECTS by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2021-04-01 16:09
În anul scolar 2020-2021 se organizeaza o nouă sesiune de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Cadrele didactice interesate și care îndeplinesc cumulativ conditiile pentru echivalare depun dosarul de echivalare la Registratura ISJ Bacau până pe 12 aprilie 2021.
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru anul scolar 2021-2022 reactualizata in 30.03.2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-03-30 12:58
ZIUA PORȚILOR DESCHISE ONLINE - UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” BACĂU by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-30 10:46
Universitatea „Vasile Alecsandri” Bacău vă invită să participați în data de 1 aprilie 2021, începând cu ora 10.00, la evenimentul educativ „Ziua Porților Deschise Online”, dedicat elevilor claselor X-XII. Principalul obiectiv vizat este prezentarea ofertei educaționale pentru anul universitar 2021-2022, în vederea asigurării unui real process de orientare/consiliere profesională, precum și un dialog universitar cu reprezentanții mediului academic și ai studenților. Evenimentul se va desfășura pe Platforma Microsoft Teams la adresa de mai jos:
File POSTURI PENTRU SEDINTA DIN 25.03.2021 PENTRU ANUL SCOLAR 2020-2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-03-24 15:45
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (25.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 14.00-14.20 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.30.
File OME 3462/2021 privind aprobarea Calendarului de administrare a evaluărilor naționale la finalul claselor a II-a, IV-a și a VI-a, în anul școlar 2020-2021 by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-22 14:37
File Dezbaterea online cu tema „Meseria face diferenţa. Plus şi minus în parteneriatul şcoală comunitate” by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-03-17 17:23
Joi, 18 martie 2021, intre orele 13 - 15, Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău, alături de C.L.D.P.S. (Comitetul Local de Dezvoltarea a Parteneriatului în Învăţământul Profesional şi Tehnic) Bacău organizează activitatea de promovare a învăţământului profesional şi tehnic „Meseria face diferenţa. Plus şi minus în parteneriatul şcoală comunitate”. Invitati reprezentanţii operatorilor economici Aerostar S.A., OMV Petrom, directorii unităţilor de învăţământul profesional şi tehnic, precum şi directorii şcolilor gimnaziale.
INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL by admin — Ultima modificare 2021-03-16 11:36
PROF. MARIANA IFRIM tel. 0754033704, e-mail: ifrim.mariana@e-isjbacau.ro, PROF. MIHAELA FRANȚ tel. 0754033706, e-mail: frant.mihaela@e-isjbacau.ro, PROF.MILON BOGDAN TRAIAN, tel. 0754033705, e-email: milon.bogdan@e-isjbacau.ro PROF. STOICESCU MIHAELA, tel. 0754033707, e-email: stoicescu.mihaela@e-isjbacau.ro Vă rugăm să accesați zilnic site-ul ISJ dar și e-mailul școlii dvs.
File LISTA PUNCTAJELOR OBTINUTE DE CADRELE DIDACTICE CARE AU SOLICITAT SOLUTIONAREA RESTRANGERII DE ACTIVITATE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-03-15 13:56
Contestatiile la punctajele acordate se pot depune la ISJ, la regitratura în zilele de 15-16.03.2021, interval orar 09.00-16.00.
File Procedura asigurarea conditiilor de egalizare a sanselor.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-12 18:05
File Posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru sedinta din 11.03.2021- pentru anul scolar 2020-2021 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2021-03-10 15:29
Ședința se va ține online. Cadrul didactic care dorește să participe la ședință va trimite până mâine (11.03.2021), ora 12.00, un email la adresele tarasa.daniela@e-isjbacau.ro și olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, care să conțină atașată poza cărții de identitate și un mesaj din care să reiasă pe ce post/catedră dorește să fie repartizat. Va preciza și anul concursului de titularizare la care a obținut notă peste 5 sau dacă a participat în acest an școlar la concursul/testarea județeană. În cazul în care nu a participat la niciun concurs va trimite atașate la email copiile actelor de studii inclusiv dovada DPPD. Toți cei care se vor înscrie pentru a participa la ședință, vor primi pe e-mail în intervalul 13.30-13.45 link-ul pentru videoconferința care va începe la ora 14.00.
File OME_3449_2021_simulare_EN+BAC.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:43
File Procedura desfasurare simulari examene nationale.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-09 11:42
File Listă școli Program național Școala după Școală.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-03-05 17:22
Școlile care NU vor organiza activități remediale în Programul național pilot „Școala după școală” vor trimite până luni, 08.03.2021, ora 14.00 pe adresa de email office@e-isjbacau.ro, solicitare scrisă de relocare a elevilor în alte centre după consultarea elevilor și părinților.
Actiuni document