Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« August 2018 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-13 15:34
CONSILII CONSULTATIVE 2018-2019_ETAPA A II-A
File Foarte urgent!!! Circulara HJ, Legea 85/2016 si dobanzi pana miercuri, 12.12.2018, ora 16.30 by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-12 10:54
File Rezultat proba scrisa Audit public intern by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 14:32
File Rezultat proba scrisa Depozit de carte by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 14:31
File Rezultate proba scrisa Financiar-contabilitate by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 14:30
File Rezultat proba scrisa Normare-salarizare by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 14:28
File Anunt privind comunicarea amanarii interviului organizat pentru concursul de ocupare a posturilor vacante by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-11 11:22
File Siguranța în unitățile de învățământ by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-10 16:31
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-07 21:04
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 - SESIUNEA a II-a
File Revenire_Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 10.12.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-07 14:51
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, ora 14.00, luni 10.12.2018.
File METODOLOGIA - CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ŞCOLAR 2019-2020 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-12-06 10:43
File Anunţ privind rezultatele selecţiei dosarelor la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie vacante organizate la nivelul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-12-05 14:39
File Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-04 15:30
Erată - REZULTATE_FINALE_CONSILII_CONSULTATIVE- DISCIPLINE sau DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-03 23:28
REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019)
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 03.12.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-29 14:37
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, pe data de 03.12.2018, ora 14.00.
File REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-28 22:02
REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale
File Codul de etică profesională by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-28 14:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File IMPORTANT! În atenția directorilor unităților de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-27 10:34
misiune de audit în perioada decembrie 2018 - martie 2019 pentru verificarea documentelor justificative care au stat la baza solicitării sumelor repartizate pentru plata dobânzii legale și a sumelor cuvenite în baza Legii nr. 85/2016
COMPARTIMENT AUDIT INTERN by admin — Ultima modificare 2018-11-23 14:19
Auditor intern: ec.Adelina Cercel E-mail: cercel.adelina@isjbc.ro, mobil: 0754033746
Actiuni document