Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Septembrie 2017 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Concursul de selecție a cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în management educațional by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-06-22 14:05
Rezultatele înregistrate în urma desfășurării concursului, organizat de către Inspectoratul Școlar al Județului BACĂU, SESIUNEA 2018, (SERIA13), pentru selecția cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în management educațional
IN ATENTIA COLEGIILOR SI LICEELOR! REFERITOR COMPLETARE DATE SIIIR ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-21 10:46
Având în vedere că a fost repornită alicația SIIIR, unitățile de învățământ liceale (colegii si licee) trebuie să completeze in SIIIR în meniul Managementul elevului –Promovare elevi ,statusul pentru elevii din clasele terminale ale învățământului liceal (promovat, exmatriculat, repetent, situatie scolara neincheiata). IMPORTANT!!! ELEVII CORIGENTI vor avea statusul SITUATIE SCOLARA DESCHISA!! Dupa completarea datelor va rugam sa verificati corelarea lor cu lucrarea postata in INSPECT- SITUATIE STATISTICA A ELEVILOR DIN CLASELE TERMINALE DE NIVEL LICEAL, AN SCOLAR 2017-2018. Termen limita de completare: 22.06.2018, ora 10
File ADRESA UNITATI DE INVATAMANT CU TERMEN 13.07.2018 by Audit — Ultima modificare 2018-06-20 16:46
În atenţia directorilor unităţilor de învătământ si secretarelor-referitor la evidenţa sumelor aferente hotărârilor judecătoreşti şi a diferenţelor salariale cuvenite în baza art.2 din Legea 85/2016, pentru perioada octombrie 2008-13 mai 2011. Consultati adresa ataşată.
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu beneficiari EURO 200 ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-20 13:43
Referitor EURO 200 ! Vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor Legii 269/20014 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru anul 2018, la adresa : http://www.edu.ro/euro-200. Vă rugăm să verificaţi datele existente în listă şi să afişaţi lista beneficiarilor în unitatea de învăţământ. Şcolile care nu au solicitări EURO 200 nu afişează nimic. Totodată, vă solicităm să respectaţi următorul grafic al activităţilor: - 20-25 iunie 2018- depunerea eventualelor contestaţii - 25 iunie- 4 iulie 2018- rezolvarea contestaţiilor la nivelul unităţilor de învăţământ şi centralizarea acestora de către ISJ Bacău - 9 iulie 2018- afişarea rezultatelor contestatiilor pe site-ul MEN
File FOARTE IMPORTANT!! In atenţia unităţilor de învăţământ! Cuantum sume necesare hotarari judecatoresti by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-19 13:14
Sumele necesare pt plata hotararilor judecatoresti si plata diferentelor salariale cuvenite personalului didactic din invatamant pentru perioada octombrie 2008-13 mai 2011, cf. Legii 85/2016 vor fi actualizate cu indicele de inflatie si nu vor cuprinde contributiile datorate de angajator.
INSPECTORI ŞCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL by admin — Ultima modificare 2018-06-15 10:35
PROF. DR. GHIORGHI IORGA tel. 0754033701,, e-mail: iorga.ghiorghi@isjbc.ro, PROF. DR. ADRIANA CHIOARU, tel. 0754033711, e-mail: chioaru.adriana@isjbc.ro, PROF. ION MUNTEANU tel. 0754033703, e-mail: munteanu.ion@isjbc.ro, PROF. MIHAELA FRANŢ, tel. 0747075625/0752788478, e-mail: frant.mihaela@isjbc.ro. Va rugam sa accesati zilnic site-ul ISJ, si e-mailul scolii dvs.
Invatamant special by admin — Ultima modificare 2018-06-15 10:00
prof. dr. Droiman Oana Maria, telefon: 0754033748, e-mail: droiman.oana@isjbc.ro, Program audiente: Luni: orele 14-16; Vineri: orele 12.30-14.
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-06-15 07:56
prof. Nicoleta-Laura Olaru (tel. 0754033705), prof. Daniela Tarasă (0754033704); adrese de e-mail: tarasa.daniela@isjbc.ro si olaru.nicoleta@isjbc.ro
File Ordinul MEN 3755 din 29.05.2018 - modificare grafic examene certificare profesionala 2017 - 2018, nivel 5, invatamant postliceal by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-14 16:48
Ordinul MEN 3755 din 29.05.2018 privind modificarea O.M.E.C.S. nr.4796/31.08.2017 pentru aprobarea graficului de desfăşurare a examenelor de certificare a calificării profesionale a absolvenţilor din învăţământul profesional şi tehnic preuniversitar în anul şcolar 2017- 2018
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-06-14 11:39
In fisierul atasat gasiti sumele pt vouchere conform OM 3751/2018! Bugetele pt aprobare vor cuprinde sumele necesare cerute in inspect in data de 5.06.2018!
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-06-12 16:30
ATASAT AVETI TABELUL CU NOILE SUME PTR.VOUCHERE.MODIFICARI SUNT LA : SCOALA SLANIC MOLDOVA SI CT.ION BORCEA BUHUSI.BUGETUL VA FI COMPLETAT CU SUMELE DIN FISIERUL ATASAT.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-06-12 13:17
Demarati procedurile de achizitionare vouchere de vacanta.In tabelul anexat gasiti banii alocati in acest moment pentru aceasta actiune,urmand ca diferenta sa fie alocata ulterior.Trimiteti bugetele la aprobat conform sumelor solicitate in Inspect.
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ -ACTE DE STUDII by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-12 11:57
PROGRAMARE DEPUNERE LA INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU A DOSARELOR PENTRU OBȚINEREA GRADAȚIEI DE MERIT, SESIUNEA 2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-06-11 16:48
1. MARȚI, 12.VI.2018, intervalul orar 9:00-15:30, unitățile de învățământ din: BUHUȘI, COMĂNEȘTI, DĂRMĂNEȘTI, TÂRGU OCNA, SLĂNIC MOLDOVA 2. MIERCURI, 13.VI.2018, intervalul orar 9:00-15:30, unitățile de învățământ din mediul rural 3. JOI, 14.VI.2018, intervalul orar 9:00-15:30, unitățile de învățământ din MUNICIPIUL BACĂU 4. VINERI, 15.VI.2018, intervalul orar 9:00-13:30, unitățile de învățământ din: MOINEȘTI, ONEȘTI
File ORDIN NR. 3913/7.06.2018 PRIVIND APROBAREA NORMELOR DE PLATA A PERSONALULUI DIN CADRUL COMISIILOR EXAMENELOR NATIONALE PENTRU SESIUNILE ANULUI 2018 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-06-08 11:26
Aveti atasat ordinul nr.3913/7.06.2018 privind aprobarea normelor de plata a personalului din cadrul comisiilor desemnate in cadrul examenului national de bacalaureat, evaluarii nationale, concursului national de ocupare a posturilor vacante/rezervate, examenului national de definitivare, admitere in invatamantul liceal si profesional, calificari profesionale)
File În atenția directorilor unităților de învățământ din Municipiul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-06-07 21:26
Vă comunicăm adresa Primăriei Municipiului Bacău și vă solicităm să vă conformați precizărilor inserate în aceasta.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-07 09:31
File IMPORTANT!Referitor inscriere candidati clasa a VIII-a la Evaluare Nationala 2018! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-05 15:31
Validare finală DEFINITIVAT 2018 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane — Ultima modificare 2018-06-04 10:18
Selecţia cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional, seria a 13-a, 2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-05-31 17:19
Actiuni document