Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Ianuarie 2020 »
Ianuarie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Important! Clasa pregatitoare by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
Atasam lista centrelor de evaluare a dezvoltarii psihosomatice a copiilor pentru inscrierea la clasa pregatitoare. In fiecare unitate scolara se va afisa la loc vizibil denumirea centrului la care este arondata. In fiecare centru se va afisa la loc vizibil lista unitatilor scolare arondate. Va rugam sa respectati calendarul aprobat de MEN si sa afisati la loc vizibil conform datelor din calendar, tot ceea ce prevede Comisia judeteana de inscriere a copiilor in invatamantul primarmetodologia.
In atentia directorilor unitatilor scolare cu nivel primar by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-01 14:58
Va rugam sa va ridicati de la registratura ISJ, deciziile comisiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2013-2014.
File CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
File PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
File Ziua portilor deschise - clasa pregatitoare by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-03-27 08:46
Va rugam sa completati informatiile din fisierul atasat si sa il trimiteti pe adresa de e-mail pregatitoare.clasa@yahoo.com pana pe data de 23.03.2013.
File Graficul sedintelor cu parintii pentru clasa pregatitoare by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-03-27 08:45
Va rugam sa completati pana pe data de 29 martie 2013 informatiile din fisierul atasat si sa cititi cu atentie metodologia care a fost aprobata in data de 26.03.2013. Fisierul va fi trimis pe adresa de e-mail: pregatitoare.clasa@yahoo.com.
File Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
File Clasa pregatitoare- lista unitatilor scolare care nu au trimis macheta cu componenta comisiei by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-03-25 16:54
Macheta a fost trimisa pe adresele de e-mail ale unitatilor scolare. Termenul de completare era 25 martie. Adresa de e-mail la care trebuia trimisa macheta completata: pregatitoare.clasa@yahoo.com. In cazul in care ati trimis la alta adresa de e-mail va rugam retrimiteti la adresa precizata.
File LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
File PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
File Fişă evaluare directori Palate şi clubul copiilor gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:25
File Fişă evaluare directori/directori adjuncţi gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:22
File Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 19:29
Va rugam sa preluati adresa atasata, referitoare la comanda pentru actele de studii, promotia 2013
În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau
File Referitor la Corpul National de Experti in Management Educational by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-18 10:24
Atasam rezultatele inregistrate in urma desfasurarii concursului, organizat de catre Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, pentru selectia cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management national, Sesiunea 2013, seria 1
File Concursul de matematica "Ion Creanga" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-17 17:36
Inscrierile elevilor participanti se fac numai electronic la adresa: scoalaioncreangabacau@yahoo.com, conform machetei atasate (numai in format Excel) termenul limită fiind 29 martie 2013. Macheta va fi completata si cu numele profesorilor evaluatori. Data de desfasurare a concursului 3 aprilie 2013.
File EXTREMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-15 16:17
Cadrele didactice din lista atașată nu au depus dosarele pentru soluționarea restrângerilor de activitate până azi, 15.03.2013, ora 16,00. Rugăm directorii să informeze cadrele didactice menționate că depunerea dosarelor se face până luni, 18.03.2013, ora 16,00. În cazul în care un cadru didactic titular aflat în restrângere de activitate refuză să-şi întocmească dosarul, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte dosarul acestuia, iar comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră vacant(ă) la finalul etapei de transferare pentru restrângere de activitate din lista afişată, conform punctajului, cu respectarea condiţiilor din prezenta Metodologie. Cadrului didactic titular aflat în restrângere de activitate, căruia i s-a atribuit un post didactic/catedră din oficiu şi care nu se prezintă la postul/catedra atribuit(ă), i se aplică, în mod corespunzător, dispoziţiile legale privind concedierea individuală, conform art. 47(4) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014, anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare.
File Concursul Naţional "ŞCOALA EUROPEANĂ" by integrare — Ultima modificare 2013-03-14 14:27
Actiuni document