Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2020 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File LISTA FINALA_CADRE DIDACTICE CARE AU OBTINUT MENTINEREA IN ACTIVITATE PESTE VARSTA STANDARD by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-02-06 21:09
Aveți atașata lista finală cu cadrele didactice care AU OBȚINUT aprobarea menținerii în activitate peste vârsta de pensionare.
File LISTA _CADRELOR DIDACTICE PENTRU CARE S-A VALIDAT ȘI APROBAT MENȚINEREA PESTE VÂRSTA DE PENSIONRE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-02-06 17:25
Aveți atașata lista cadrelor didactice care au solicitat și AU OBȚINUT aprobarea menținerii în activitate peste vârsta de pensionare, validată in ședința de Consiliu de administrație al I.S.J. Bacău și aprobată în comisia paritară a I.S.J. Bacău.
File LISTA CARELOR DIDACTICE PENTRU CARE NU S-A APROBAT MENȚINEREA PESTE VÂRSTA DE PENSIONARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-02-02 16:02
Aveți atașata lista cadrelor didactice care au solicitat și NU AU OBȚINUT aprobarea menținerii în activitate peste vârsta de pensionare, validată in ședința de Consiliu de administrație al I.S.J. Bacău și aprobată în comisia paritară a I.S.J. Bacău. ENTUALELE CONTESTAȚII SE DEPUN ÎN ZILELE DE 5-6 FEBRUARIE 2024, ÎN INTERVALUL ORAR 9-14, LA REGISTRATURA I.S.J BACĂU SAU ONLINE LA ADRESA DE E-MAIL office@e-isjbacau.ro, în același interval orar. CONTESTAȚIILE DEPUSE ONLINE VOR FI ÎNSOȚITE OBLIGATORIU DE COPIA DUPĂ CARTEA DE IDENTITATE.
File Simulări examene naționale by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2024-02-02 11:31
CONTESTAȚII_INTREGIRE/COMPLETĂRI NORMA_CADRE DIDACTICE DEBUTANTE/RESTRANGERE NESOLUTIONATA/ANGAJATE PE VIABILITATE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-30 13:39
Cadrele didactice debutante prevăzute la art. 24 alin(4)/cadrele didactice titulare detațate în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată prevăzute la art. 28 alin (1)/angajate pe viabilitatea postului pot depune eventuale contestații la hotărârea Consiliului de administrație a unității de învățământ cu privire la întregirea /completarea normei didactice la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău , str. Oituz nr. 24 Bacău în zilele de 31 ianuarie-1 februarie 2024 ,interval orar 9-16 . Contestatiile se pot depune și online în aceiași perioadă și interval orar pe adresa de e-mail office@e-isjbacau.ro și vor fi însoțite obligatoriu de copia după cartea de identitate.
CONTESTAȚII_ÎNTREGIRE/COMPLETARE NORMĂ_CADRE DIDACTICE TITULARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-28 20:28
Cadrele didactice titulare pot depune eventuale contestații la hotărârea Consiliului de administrație a unității de învățământ cu privire la întregirea /completarea normei didactice la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău , str. Oituz nr. 24 Bacău în zilele de 29 -30 ianuarie 2024,interval orar 9-16 . Contestatiile se pot depune și online în aceiași perioadă și interval orar pe adresa de e-mail office@e-isjbacau.ro și vor fi însoțite obligatoriu de copia după cartea de identitate.
File Adresa evaluare externa_ARACIP.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2024-01-26 13:00
În atenția unităților de învățământ de stat și particular care nu au respectat conform calendarului procedura de evaluare externă în vederea acreditării.
CONCURSUL INTERDISCIPLINAR DE FIZICĂ-GEOGRAFIE ,,ŞTEFAN HEPITEȘ” - 2024 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2024-01-26 10:55
Concursul Interdisciplinar de FIZICĂ și GEOGRAFIE „Ştefan Hepiteș” este iniţiat de Colegiul Național „Gheorghe Șincai” în colaborare cu Societatea Meteorologică Română, Facultatea de Fizică a Universității din București și Facultatea de Geografie a Universității din București. Concursul se va desfăşura, cu prezență fizică, în ziua de 03 februarie 2024, la Colegiul Național „Vasile Alecsandri” Bacău. Pentru etapa județeană a Concursului de Fizică și Geografie ,,Ștefan Hepiteș”, selecția elevilor participanți se realizează la nivelul unității de învățământ. Listele cu elevii participanți se transmit către I.S.J. Bacău, pe adresele de e-mail buhucianu.ovidiu@e-isjbacau.ro popovici.mihaela@e-isjbacau.ro și ani.nechifor@gmail.com. Elevii au obligația să aibă actul de identitate, certificatul de naștere pentru elevii care nu au împlinit încă vârsta corespunzătoare etapei/carnetul de elev vizat pentru anul şcolar 2023-2024. Concursul se va desfăşura în intervalul orar 10:00 – 12:00. Notă: Se va reveni cu precizări referitoare la programul concursului, în funcție de precizările M.E. privind organizarea şi desfăşurarea etapei județene, dacă este cazul. Lista cu elevii participanți (conform machetei atașate) va fi transmisă de către profesorii coordonatori către I.S.J. Bacău, la cele trei adrese de email atât în format editabil cât și în PDF, semnată și ștampilată de directorul unității de învățământ. Termenul de trimitere a machetei este 30 ianuarie 2024. Profesorii coordonatori vor pune la dispoziția elevilor/părinților acordul pentru prelucrarea datelor personale. Este interzis accesul elevilor, în sala de concurs, cu orice fel de materiale informative: manuale, culegeri, caiete etc. De asemenea, se interzice accesul, în sala de concurs, cu telefoane mobile. Este permisă utilizarea calculatoarelor neprogramabile. Nu se admite intrarea în concurs a unui elev care nu are asupra sa actele doveditoare. Accesul elevilor în săli va fi permis până la ora 9:30. Profesorii evaluatori se vor prezenta la ora 12:30.
File HGR 30 din 2024.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2024-01-25 16:40
Hotărârea Guvernului României nr. 30/2024 privind tipurile de informații și formatul actelor de studii care vor fi eliberate absolvenților și personalului didactic din sistemul național de învățământ preuniversitar
File Programarea inspecţiilor speciale la clasă_probelor practice_orale de profil by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-25 15:05
Aveți atașat programarea inspecțiilor la clasă_probelor practice _orale de profil pentru etapa de mobilitate prevăzută în calendar
File Incident la Liceul Tehnologic „Anghel Saligny” Bacău by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2024-01-19 10:16
File OME 6876_Norme de incadrare personal didactic.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2024-01-17 11:26
ORDIN nr. 6876 din 22 decembrie 2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unitățile de învățământ preuniversitar și încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar
File SEDINTA PUBLICA_19 IANUARIE 2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-16 15:45
Aveți atașat lista posturilor /catedrelor vacante pentru ședinta publică din data de 19 IANUARIE 2024( VINERI). Posturile didactice/catedrele care se vacantează după începerea anului şcolar 2023-2024 se atribuie de inspectoratele şcolare in conformitate cu Metodologia-cadru aprobata prin OM 6218/2022. SEDINȚA VA INCEPE LA ORA 12 (toate disciplinele) ÎN SALA DE ȘEDINȚE ISJ BACAU, STR. OITUZ NR. 24, ETAJ 1
File FISA DE EVALUARE_MOBILITATE în conformitate cu ANEXA 2-Metodologia cadru anexă la OME nr.6877_2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-16 14:38
FISA DE EVALUARE în conformitate cu ANEXA 2 din Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2024-2025anexă la OME nr.6877_2023
File TITULARIZARE 2024_ LISTA DISCIPLINELOR DE CONCURS corelată cu numerele ordinelor de ministru de aprobare a programelor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-16 13:09
Aveți atașat LISTA DISCIPLINELOR DE CONCURS corelată cu numerele ordinelor de ministru de aprobare a programelor pentru susținerea Concursului național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învățământul preuniversitar
File TITULARIZARE 2024_ programe pentru susținerea Concursului național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învățământul preuniversitar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-16 13:07
Aveți atașat Anexele nr 1 și 2 la Ordinul ministrului educației nr. 6.664/2023 privind aprobarea programelor pentru susținerea Concursului național de ocupare a posturilordidactice/catedrelor vacante/rezervate în învățământul preuniversitar
File OME nr. 3036_2024_Metodologie organizare clase simultan.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2024-01-15 12:13
File SEDINTA PUBLICA_15 IANUARIE 2024 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2024-01-12 14:35
Aveți atașat lista posturilor /catedrelor vacante pentru ședinta publică din data de 15 IANUARIE 2024( LUNI). Posturile didactice/catedrele care se vacantează după începerea anului şcolar 2023-2024 se atribuie de inspectoratele şcolare in conformitate cu Metodologia-cadru aprobata prin OM 6218/2022. SEDINȚA VA INCEPE LA ORA 13,30 (toate disciplinele) ÎN SALA DE ȘEDINȚE ISJ BACAU, STR. OITUZ NR. 24, ETAJ 1
File Distribuire tichete sociale pentru sprijin educational by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2024-01-11 14:47
File Ordin comun MIPE-MEd.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2024-01-10 22:16
pentru aprobarea procedurii specifice de distribuire a tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional, a procedurii specifice de returnare a acestora către beneficiar Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, precum și mecanismul de implementare aferent
Actiuni document