Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2017 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-28 12:40
CENTRUL EDUCATIA 2000+ LANSEAZA RUNDA 2 A PROGRAMULUI DE GRANTURI IN CADRUL PROIECTULUI "PARTENERIAT PENTRU EDUCATIE! GRANTURI PENTRU SCOLI IN DIFICULTATE!"
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.11.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-28 11:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 21.11.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-21 21:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 21.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 18.11.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-18 22:27
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 21.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2011-11-14 16:52
MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
File IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SI PARTICULAR by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-11 11:10
ADRESA MECTS NR. 252/BO/10.11.2011. TERMEN: 14.11.2011, ORA 17.00. VETI PRIMI PE ADRESELE DE E-MAIL DATELE DE CONTACT ALE INFORMATICIENILOR NUMITI IN GRUPUL OPERATIV IT, IN BAZA ADRESEI MECTS NR. 247/BO/02.11.2011, PENTRU ASIGURAREA SUPORTULUI TEHNIC PENTRU COMPLETAREA BAZEI DE DATE.
Readucem în atenţia conducerilor unităţilor şcolare care au organizat concurs de suplinire conform Instrucţiunii nr. 5 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-10 21:10
File IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2011-11-10 10:48
ATENTIE: LA 10.11.2011 - SUMA CORECTATA LA PUNCTUL 1 FATA DE POSTAREA INITIALA.
ULTRAURGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL DE STAT SI PARTICULAR by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-08 11:38
NOTA: NUMAI PENTRU UNITATILE CARE AU AVUT CANDIDATI LA EXAMENUL DE BACALAUREAT 2011. TERMEN: MIERCURI, 09.11.2011, ORA 10.00.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.11.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-11-05 08:47
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
IMPORTANT! PLANIFICAREA PREZENTARII LA VERIFICARE A FISEI DE INCADRARE 2011-2012 IN FORMAT ELECTRONIC (DIGITAL) - NU IN FORMAT PRINTAT by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-01 13:32
LA COMPARTIMENTUL MRU / ISJ BACAU - CONFORM DATELOR SI ORELOR DIN FISIERELE ANEXATE. LA VERIFICARE VA VETI PREZENTA CU FISA DE INCADRARE IN FORMAT ELECTRONIC (DIGITAL) - FARA FORMAT PRINTAT. DESPRE AVIZAREA FORMATULUI PRINTAT VETI PRIMI INFORMATII LA COMPARTIMENTUL MRU IN MOMENTUL VERIFICARII.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 31.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-31 15:30
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
Conducerile unităţilor şcolare sunt invitate să-şi ridice deciziile de la compartimentul MRU! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-28 15:57
File IMPORTANT! IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR - NOTA ARACIP by Informatizare — Ultima modificare 2011-10-28 16:18
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 28.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-28 15:42
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.10.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 25.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-27 11:47
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 25.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-25 13:46
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 26.10.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! MACHETA FISEI DE INCADRARE PERSONAL DIDACTIC 2011-2012 (INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SI PARTICULAR) by Informatizare — Ultima modificare 2011-11-02 12:20
VA RUGAM CONSULTATI PLANIFICAREA PREZENTARII LA VERIFICARE A FISEI DE INCADRARE (IN FORMAT DIGITAL), POSTATA PE SITE-UL ISJ. ORELE DIN NORMA DE BAZA / P.O. - SE CALCULEAZA CONFORM NORMEI ORARE SAPTAMANALE. VA RUGAM PRECIZATI IN COLOANA 'MENTIUNI SPECIALE' - ACOLO UNDE E CAZUL - ORELE DE DISCIPLINE OPTIONALE INSUMATE SUB FORMA: 'DOP = IN NORMA DE BAZA - X ORE + P.O. - Y ORE'.
File Important! In atentia directorilor by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-24 16:15
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.10.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Rezultate sedinta publica din 24.10.2011 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2011-10-24 16:11
posturi repartizate
Actiuni document