Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Aprilie 2018 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-20 16:45
IMPORTANT! In atenţia directorilor şi a cadrelor didactice:s-a prelungit termenul de înscriere la concursul de selecţie mentori by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-19 16:58
A fost prelungit termenul de înscriere la concursul de selecţie mentori.
File FOARTE IMPORTANT! Lista centrelor de evaluare a dezvoltării psihosomatice a copiilor care urmeaza sa se inscrie in clasa pregatitoare si in clasa I by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-19 16:53
Lista centrelor de evaluare psihomatica va fi afișată la loc vizibil, atât în grădinițe cât și în școli. Unitățile de învățământ în care funcționează aceste centre de evaluare psihosomatică vor afișa programul de lucru și îl vor trimite și pe adresa comisiei județene(recensamant2012@yahoo.ro) . Programarea evaluărilor dezvoltării psihosomatice a copiilor se va desfășura, conform metodologiei, în perioada 20-29 februarie 2012.
În atenţia absolvenţilor şi studenţilor aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-17 14:44
În conformitate cu prevederile art. 111, alin. 17 din Metodologia- cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 anexă la OMECTS nr. 5560/2011, absolvenţii şi studenţii aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural, au obligaţia de a se prezenta la inspectoratele şcolare, până la data de 1 martie 2012, pentru a-şi exprima intenţia de a participa la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar.
File FIŞA DE EVALUARE-în conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2012-2013, cu modificările şi completările ulterioare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-15 21:42
File Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-15 19:16
File Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 01.09.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-21 16:50
În perioada 16-22.02.2012, cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pot depune solicitări (cererea tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013) pentru obţinerea acordului pentru transfer, prin consimţământ. Consiliul de administraţie al unităţilor de învăţământ analizează solicitările şi comunică hotărârea cu privire la acordarea/neacordarea consimţământului, în perioada 23-27.02.2012 (Respectând prevederile capitolului III din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Atenţie la art. 53!). În perioada 28.02-06.03.2012 cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun, la inspectoratul şcolar, dosarul cu documentele prevăzute în art. 54 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Cererea tip menționată mai sus se descarcă de pe site-ul ISJ Bacău: http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2012-2013/cerere-tip-conform-anexei-nr.-22-din-metodologia-cadru-privind-mobilitatea-personalului-didactic-din-invatamantul-preuniversitar-in-anul-scolar-2012-2013/view .
File Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-20 20:30
Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor afişa propria listă cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-14 20:50
SOLICITARE DATE COPII CU PARINTI CETATENI STRAINI.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CADRELOR DIDACTICE DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-14 13:00
INFORMATII NOI DESPRE CONCURSUL DE MENTORI.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 13.02.2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-13 21:13
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-10 12:22
CALENDARUL SAPTAMANII "SCOALA ALTFEL"
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 13.02.2012, ora 14,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-09 21:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 13.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
EXTREM DE IMPORTANT! Predarea machetelor în format scris rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013-termen 10.02.2012, ora 16,00. by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-09 12:34
Formatul scris al machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se predă la compartimentul managementul resurselor umane până vineri, 10.02.2012 ora 16,00. (proiectul de încadrare-2 exemplare, lista posturilor didactice-1 exemplar, lista cadrelor didactice aflate în restrăngere-1 exemplar şi lista completărilor de normă-1 exemplar; numai dacă aveţi situaţii aduceţi machetele).
URGENT! IMPORTANT! PRECIZARI PRIVIND ORGANIZAREA INSCRIERILOR IN CLASA PREGATITOARE SI CLASA I; ORGANIZAREA RECENSAMANTULUI SCOLAR IN PERIOADA 07-14.02.2012 by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-05 21:22
File EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-05 14:43
Având în vedere condiţiile meteorologice planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se modifică conform ataşamentului. Conducerile unităţilor de învăţământ, din afara municipiului Bacău, vor trimite machetele în format electronic pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com. Observaţiile asupra completării machetelor vor fi trimise pe adresa de e-mail a unităţii de învăţământ. Formatul scris va fi adus ulterior.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 07.02.2012, ora 13,00 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-05 08:56
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.02.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 13:49
PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL NR.87/03.02.2012 A OMECTS NR.3157/31.01.2012.
MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-02 20:11
File IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-02-02 11:08
PRECIZARI TREZORERII PENTRU UNITATILE SCOLARE
Actiuni document