Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- Cerere-tip de pretransfer prin schimb de posturi — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
- CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf — by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
- PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
- Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
- Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
- Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
- Intalnire consilieri educativi, 3 aprilie 2013, ora 9.00 la Colegiul A. Saligny (cantina) — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-28 16:54
- Miercuri, 3 aprilie 2013, consilierii educativi sunt convocati de catre ISJ Bacau la colegiul A. Saligny, in incinta cantinei, intalnirea avand drept obiectiv general colaborarea mai intensa cu Inspectoratul Judetean de Politie Bacau!
- Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
- Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
- PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
- Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
- LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
- LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
- Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
- Fişă evaluare directori Palate şi clubul copiilor gradaţie de merit 2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:25
- Fişă evaluare directori/directori adjuncţi gradaţie de merit 2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:22
- În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
- Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau
- EXTREMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-15 16:17
- Cadrele didactice din lista atașată nu au depus dosarele pentru soluționarea restrângerilor de activitate până azi, 15.03.2013, ora 16,00. Rugăm directorii să informeze cadrele didactice menționate că depunerea dosarelor se face până luni, 18.03.2013, ora 16,00. În cazul în care un cadru didactic titular aflat în restrângere de activitate refuză să-şi întocmească dosarul, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte dosarul acestuia, iar comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră vacant(ă) la finalul etapei de transferare pentru restrângere de activitate din lista afişată, conform punctajului, cu respectarea condiţiilor din prezenta Metodologie. Cadrului didactic titular aflat în restrângere de activitate, căruia i s-a atribuit un post didactic/catedră din oficiu şi care nu se prezintă la postul/catedra atribuit(ă), i se aplică, în mod corespunzător, dispoziţiile legale privind concedierea individuală, conform art. 47(4) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014, anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare.
- Lista unităților de învățământ ale căror directori/secretari nu au verificat dosarele de personal ale cadrelor didactice atunci cand au completat machetele de scimbare a deciziilor — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-11 16:58
- Școala gimnazială Săucești, Școala gimnazială Constantin Platon Bacău, Școala gimnazială Octavian Voicu Bacău, Școala gimnazială Plopu - Dărmănești, Școala gimnazială Filipeni, Școala gimnazială Palanca, Școala gimnazială Palanca, Școala gimnazială Traian, Școala gimnazială Oituz, Școala gimnazială Asău, Școala gimnazială Ștefan Luchian Moinești, Școala gimnazială Letea Veche, Colegiul Național de Artă Bacău
- CENTRALIZATOR PRIVIND DISCIPLINELE DE ÎNVĂŢĂMÂNT, DOMENIILE ŞI SPECIALIZĂRILE, PRECUM ŞI PROBELE DE CONCURS VALABILE PENTRU ÎNCADRAREA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR 2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-03 12:35
- Programarea disciplinelor în ședința publică de completare a normei didactice — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-27 17:55
- Universitatea Politehnica, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! 2013-02-27 08:05 — by Inspector scolar
- Au fost echivalate dosarele depuse de cadrele didatice: Lăzărescu Mihai- Şcoala Gimnazială " Scarlat Longhin" Dofteana; Iscru(Humulescu) I. Mihaela-Şcoala Specială" Maria Montessori" Bacau si Popa V. Ion- Şcoala Gimnazială Pînceşti. Cadrele didactice mentionate pot ridica, personal sau printr-o persoana cu imputernicire notariala, adeverintele de echivalare(valabile un an) de la Universitatea Politehnica Bucuresti.
- Lista orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru soluționarea completărilor de normă — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-26 16:24
- Înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice (anexa nr. 14 din Metodologia-cadru aprobată prin OMECTS nr. 6239/14.11.2012 cu modificările și completările ulterioare) la registratura inspectoratului școlar se face în 26.02.2013 în intervalul orar 12:00-15:00 și în 27.02.2013 în intervalul orar 9:00-15:00, după verificarea acestora de către inspectorii școlari de specialitate. Ședința publică pentru completarea normei are loc în data de 28.02.2013, începând cu ora 10:00, la sediul inspectoratului școlar conform unei planificări pe discipline care va fi afișată în data de 27.02.2013, după ora 17:00.
- ADRESA FFF.URGENTA IN ATENTIA DIRECTORILOR,CONTABILILOR SEFI SI SECRETARILOR — by Contabilitate — Ultima modificare 2013-02-25 15:27
- Modificări şi completări la anexa OMECTS nr.5561/2011! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2013-02-20 13:13
- Potrivit precizărilor OMEN nr. 3130/01.02. 2013, publicat în Monitorul Oficial nr. 85/07.02.2013, s-a aprobat modificarea şi completarea Anexei la OMECTS nr. 5561/2011, pentru aprobarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar. Modificările vizand gradul didactic II sunt precizate in documentul atasat anuntului.