Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Cerere-tip de pretransfer prin schimb de posturi by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
File CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
File PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
Intalnire consilieri educativi, 3 aprilie 2013, ora 9.00 la Colegiul A. Saligny (cantina) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-28 16:54
Miercuri, 3 aprilie 2013, consilierii educativi sunt convocati de catre ISJ Bacau la colegiul A. Saligny, in incinta cantinei, intalnirea avand drept obiectiv general colaborarea mai intensa cu Inspectoratul Judetean de Politie Bacau!
File Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
File PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
File LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
File Fişă evaluare directori Palate şi clubul copiilor gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:25
File Fişă evaluare directori/directori adjuncţi gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:22
În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau
File EXTREMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-15 16:17
Cadrele didactice din lista atașată nu au depus dosarele pentru soluționarea restrângerilor de activitate până azi, 15.03.2013, ora 16,00. Rugăm directorii să informeze cadrele didactice menționate că depunerea dosarelor se face până luni, 18.03.2013, ora 16,00. În cazul în care un cadru didactic titular aflat în restrângere de activitate refuză să-şi întocmească dosarul, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte dosarul acestuia, iar comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră vacant(ă) la finalul etapei de transferare pentru restrângere de activitate din lista afişată, conform punctajului, cu respectarea condiţiilor din prezenta Metodologie. Cadrului didactic titular aflat în restrângere de activitate, căruia i s-a atribuit un post didactic/catedră din oficiu şi care nu se prezintă la postul/catedra atribuit(ă), i se aplică, în mod corespunzător, dispoziţiile legale privind concedierea individuală, conform art. 47(4) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014, anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare.
File Lista unităților de învățământ ale căror directori/secretari nu au verificat dosarele de personal ale cadrelor didactice atunci cand au completat machetele de scimbare a deciziilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-11 16:58
Școala gimnazială Săucești, Școala gimnazială Constantin Platon Bacău, Școala gimnazială Octavian Voicu Bacău, Școala gimnazială Plopu - Dărmănești, Școala gimnazială Filipeni, Școala gimnazială Palanca, Școala gimnazială Palanca, Școala gimnazială Traian, Școala gimnazială Oituz, Școala gimnazială Asău, Școala gimnazială Ștefan Luchian Moinești, Școala gimnazială Letea Veche, Colegiul Național de Artă Bacău
CENTRALIZATOR PRIVIND DISCIPLINELE DE ÎNVĂŢĂMÂNT, DOMENIILE ŞI SPECIALIZĂRILE, PRECUM ŞI PROBELE DE CONCURS VALABILE PENTRU ÎNCADRAREA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-03 12:35
File Programarea disciplinelor în ședința publică de completare a normei didactice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-27 17:55
Universitatea Politehnica, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! 2013-02-27 08:05 by Inspector scolar
Au fost echivalate dosarele depuse de cadrele didatice: Lăzărescu Mihai- Şcoala Gimnazială " Scarlat Longhin" Dofteana; Iscru(Humulescu) I. Mihaela-Şcoala Specială" Maria Montessori" Bacau si Popa V. Ion- Şcoala Gimnazială Pînceşti. Cadrele didactice mentionate pot ridica, personal sau printr-o persoana cu imputernicire notariala, adeverintele de echivalare(valabile un an) de la Universitatea Politehnica Bucuresti.
File Lista orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru soluționarea completărilor de normă by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-26 16:24
Înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice (anexa nr. 14 din Metodologia-cadru aprobată prin OMECTS nr. 6239/14.11.2012 cu modificările și completările ulterioare) la registratura inspectoratului școlar se face în 26.02.2013 în intervalul orar 12:00-15:00 și în 27.02.2013 în intervalul orar 9:00-15:00, după verificarea acestora de către inspectorii școlari de specialitate. Ședința publică pentru completarea normei are loc în data de 28.02.2013, începând cu ora 10:00, la sediul inspectoratului școlar conform unei planificări pe discipline care va fi afișată în data de 27.02.2013, după ora 17:00.
File ADRESA FFF.URGENTA IN ATENTIA DIRECTORILOR,CONTABILILOR SEFI SI SECRETARILOR by Contabilitate — Ultima modificare 2013-02-25 15:27
File Modificări şi completări la anexa OMECTS nr.5561/2011! by Inspector scolar — Ultima modificare 2013-02-20 13:13
Potrivit precizărilor OMEN nr. 3130/01.02. 2013, publicat în Monitorul Oficial nr. 85/07.02.2013, s-a aprobat modificarea şi completarea Anexei la OMECTS nr. 5561/2011, pentru aprobarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar. Modificările vizand gradul didactic II sunt precizate in documentul atasat anuntului.
Actiuni document