Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-15 19:16
- Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 01.09.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-21 16:50
- În perioada 16-22.02.2012, cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pot depune solicitări (cererea tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013) pentru obţinerea acordului pentru transfer, prin consimţământ. Consiliul de administraţie al unităţilor de învăţământ analizează solicitările şi comunică hotărârea cu privire la acordarea/neacordarea consimţământului, în perioada 23-27.02.2012 (Respectând prevederile capitolului III din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Atenţie la art. 53!). În perioada 28.02-06.03.2012 cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun, la inspectoratul şcolar, dosarul cu documentele prevăzute în art. 54 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Cererea tip menționată mai sus se descarcă de pe site-ul ISJ Bacău: http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2012-2013/cerere-tip-conform-anexei-nr.-22-din-metodologia-cadru-privind-mobilitatea-personalului-didactic-din-invatamantul-preuniversitar-in-anul-scolar-2012-2013/view .
- Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-20 20:30
- Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor afişa propria listă cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013.
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 13.02.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-13 21:13
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 13.02.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 21:40
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 13.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- EXTREM DE IMPORTANT! Predarea machetelor în format scris rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013-termen 10.02.2012, ora 16,00. — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 12:34
- Formatul scris al machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se predă la compartimentul managementul resurselor umane până vineri, 10.02.2012 ora 16,00. (proiectul de încadrare-2 exemplare, lista posturilor didactice-1 exemplar, lista cadrelor didactice aflate în restrăngere-1 exemplar şi lista completărilor de normă-1 exemplar; numai dacă aveţi situaţii aduceţi machetele).
- EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-05 14:43
- Având în vedere condiţiile meteorologice planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se modifică conform ataşamentului. Conducerile unităţilor de învăţământ, din afara municipiului Bacău, vor trimite machetele în format electronic pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com. Observaţiile asupra completării machetelor vor fi trimise pe adresa de e-mail a unităţii de învăţământ. Formatul scris va fi adus ulterior.
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 07.02.2012, ora 13,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-05 08:56
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 07.02.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-03 13:49
- PUBLICAREA IN MONITORUL OFICIAL NR.87/03.02.2012 A OMECTS NR.3157/31.01.2012.
- MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan! — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-02 20:11
- IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-02-02 11:08
- PRECIZARI TREZORERII PENTRU UNITATILE SCOLARE
- Lista unităţilor de învăţământ care nu au prezentat în termenul prevăzut machetele privind încadrarea titularilor, restrângerea de activitate, completarea de normă şi vacantarea posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-01 17:57
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 31.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-01 08:13
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru celelalte neocupate,conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-02 19:39
- DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
- Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU - INCLUSIV AI UNITATILOR CONEXE ISJ BACAU — by Contencios — Ultima modificare 2012-01-30 14:22
- TERMEN: 31.01.2011, ORA 14.00. VA RUGAM UTILIZATI MACHETA DIN FISIERUL EXCEL ATASAT.
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE NIVEL LICEAL DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-26 10:02
- PRECIZARI PLATI BURSE "BANI DE LICEU".
- Extras din procedura operaţională privind încadrarea titularilor în anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:10