Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Iulie 2020 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 12.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-12 16:06
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 12.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista unităţilor de învăţământ care nu au comunicat în termenul prevăzut tabelul nominal cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare la 1 septembrie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-10 17:24
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! CDŞ 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-10 15:12
Vă rugăm să aveți în vedere că pachetul CDŞ este parte integrantă a proiectului de încadrare pentru anul şcolar 2012-2013.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-10 13:13
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 10.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-11 13:27
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 12.01.2011, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
În atenţia conducerilor unităţilor şcolare! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-09 23:46
Marţi, 10.01.2012, ora 16,00 este termenul limită pentru confirmarea sau trimiterea, pe adresa de e-mail mru.isjbc@yahoo.com, a listei cuprinzând personalul didactic titular care îndeplineşte condiţiile legale de pensionare până la 1 septembrie 2012. Solicitarea a fost trimisă pe adresa de e-mail a unităţii şcolare în 28.12.2011.
IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-09 16:41
SITUATIE PRIVIND COSTURILE STANDARD ELEV-PRESCOLAR. TERMEN: 12.01.2011, ORA 12.00.
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:07
Posturi didactice/catedre/ore nerepartizate
File Rezultate ale şedinţei publice din 05.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-05 20:05
Posturi didactice/catedre repartizate conform tabelului anexat
File IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-04 11:45
SE TRANSMITE PE FAX. TERMEN: 05.01.2011, ORA 12.00.
File Posturi/catedre didactice neocupate la data de 04.01.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-04 13:16
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.01.2012, ora 10,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File MAXIMĂ URGENŢĂ! Metodologia pentru fundamentarea cifrei de scolarizare si stabilirea retelei unitatilor de invatamant, anexe la OMECTS 6694/20.12.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-23 14:25
Temen pentru unitatile de invatamant special: 27.12.2011 Termen pentru celelalte unitati de invatamant: 29.12.2011 Fiecare unitate de învățământ va completa anexele specifice. Predarea lucrărilor, înregistrate la registratura ISJ Bacău, se va face de către directorul instituției la compartimentul plan-salarizare. Lucrările vor fi semnate de către director și de către secretarul instituției și vor avea aplicată ștampila unității de învățământ.
File Calendar mobilitate personal didactic pentru anul scolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:30
File Metodologie-cadru prezentare sedinta cu directorii by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-06 11:18
File Metodologie-cadru by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-09 17:29
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 02.12.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-12-05 10:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.12.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 29.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-30 13:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.12.2011, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 28.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 16:34
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 28.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Lista posturilor/catedrelor didactice vacante/rezervate la data de 25.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-28 11:44
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.11.2011, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Posturi/catedre didactice nerepartizate în şedinţa publică din data de 21.11.2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2011-11-21 21:48
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 21.11.2011 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuite posturile/catedrele din lista atasata! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
Actiuni document