Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Martie 2017 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-27 12:52
Va transmitem bugetul pentru cheltuieli de personal conform Cost standard per elev/prescolar 2018,O.M. 3090/22.01.2018 si formularul de buget pentru aprobare.Bugetul va fi detaliat pe trimestre si articole bugetare.Pe data de 29.01.2018,veti completa si in aplicatia Inspect bugetul pe trimestre si articole.Termen 30.01.2018 ora 14.00.Atentie : incadrarea in bugetul alocat este obligatorie.
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu/clase VII-XII ! Verificare comenzi completare stocuri manuale pentru anul 2018-2019, conform OMEN 3057/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-26 20:51
Pentru comenzile de manuale din fisierul ataşat pentru care s-a depăşit numărul maxim de manuale se vor face obligatoriu corecturi . Termen limită de efectuare a modificărilor în aplicaţia informatică dedicată comenzilor de manuale este: 29.01.2018, ora 9.
File POSTURI VACANTE ŞI TEMPORAR VACANTE ÎN ANUL 2018; POSTURI OCUPATE PRIN CUMUL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-26 13:13
Referitor la ocuparea posturilor vacante şi temporar vacante în anul 2018 şi posturile ocupate prin cumul, aveţi obligaţia de a transmite către ISJ Bacău, până la data de 30.01.2018 documentele precizate în adresa anexată. Inspectorii şcolari pentru management instituţional
File Modificare -Programare pentru sustinerea probei practice - discipline tehnice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-26 08:44
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 26.01.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-25 17:08
Sedinta va avea loc la ISJ, camera 4, biroul management si resurse umane, ora 13.00
File Proba practica - Informatica by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-25 16:19
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:50
Pe data de 03.02.2018 ora : 10 la Colegiul Tehnic Karpen , se va sustine examenul scris pentru cursurile facute in anul 2017.Prezenta obligatorie.
File Programe CDS - Adresa nr. 116/DGISSEP by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-25 11:27
URGENT !! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-23 10:37
În perioada 23-26 ianuarie 2018, comisiile SIIIR din toate unităţile de învăţământ din judeţul Bacău vor verifica cu maximă atenţie şi responsabilitate datele pentru fiecare elev din aplicaţia informatică SIIIR. Verificarea se va face dupa: CNP, Nume, Prenume, Număr matricol, Asocierea la formaţiunile de studiu, Limba de predare, Limbile moderne studiate, Religia studiată, Procesarea cererilor de transfer elevi. La nivelul unităţile de învăţământ se va realiza şi corectarea datelor unde este cazul. Vă atenţionăm că aveti responsabilitatea asumării corectitudinii datelor din SIIIR, acestea trebuind să coincidă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole. O adresă semnată si stampilată de către directorul şi presedintele comisiei SIIIR din unitatea de învăţământ prin care de confirmă corectitudinea datelor din SIIIR privind elevii şi că acestea sunt în concordanţă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole, vor fi transmise la ISJ Bacau, pe adresa de e-mail: confirmari.isjbc@gmail.com, până cel tarziu 26.01.2018, ora 16.
File FIȘA DE EVALUARE ÎN CONFORMITATE CU ANEXA NR. 2 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2018-2019, ANEXĂ A OMEN NR. 5485/13.11.2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-22 19:18
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-22 12:22
IMPORTANT!!! REF: Asigurarea manualelor scolare, prin retipariri, pentru clasele a VII-XII, anul scolar 2018-2019
File OMEN 3017/08.01.2017 PRIVIND MODIFICAREA METODOLOGIEI-CADRU SI A CALENDARULUI MOBILITATII by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-22 08:56
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-19 13:09
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 ! Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-18 15:03
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-18 12:36
Noua aplicatie DDS TRIM IV 2017 poate fi descarcata.
File Cerere de inscriere pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa pentru completarea normei didactice pe perioada nedeterminata by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-17 14:32
Cererile se depun la ISJ Bacau, la registratura, pana la data de 23.01.2018. Art. 4, alin. (7) Cadrele didactice titulare care solicită întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare, completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă nedeterminată, transferul pentru restrângere de activitate sau pretransferul consimţit între unităţi de învăţământ pe catedre constituite şi din discipline care nu sunt înscrise în documentul de numire/transfer/repartizare susţin inspecții speciale la clasă la disciplinele solicitate care nu se regăsesc în documentul de numire/transfer/repartizare, conform anexei nr. 4, cu excepţia posturilor didactice/catedrelor pentru care se susţin probe practice prevăzute la alin. (4). Pentru inscriere la proba practica/orala, va adresati inspectorului de specialitate la care veti depune o cerere conform modelului solicitat de fiecare inspector, tot pana la data de 23.01.2018.
File Cerere de inscriere pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa pentru intregirea normei didactice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-01-17 14:24
Se depune la ISJ Bacau, la registratura, pana pe 23.01.2018. Art. 4, alin. (7) Cadrele didactice titulare care solicită întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare, completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă nedeterminată, transferul pentru restrângere de activitate sau pretransferul consimţit între unităţi de învăţământ pe catedre constituite şi din discipline care nu sunt înscrise în documentul de numire/transfer/repartizare susţin inspecții speciale la clasă la disciplinele solicitate care nu se regăsesc în documentul de numire/transfer/repartizare, conform anexei nr. 4, cu excepţia posturilor didactice/catedrelor pentru care se susţin probe practice prevăzute la alin. (4). Cadrele didactice care doresc sa sustina proba practica se vor inscrie tot pana la data de 23.01.2018 la inspectorii de specialitate, depunand o cerere dupa modelul pe care fiecare inspector il solicita.
File În atenţia unităţilor de învăţământ (PJ+ structuri arondate) care au în anul şcolar 2017-2018 formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a !!! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-17 13:32
Vă comunicăm faptul că toate unităţile de învăţământ care au formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a, trebuie să completeze în aplicaţia SIIIR atributul Unitate de admitere (Managementul elevului →adăugare rapidă atribut elevi→ se selectează elevul→ dreapta sus -atribut→se selectează unitate admitere→ se selectzează din listă unitatea de invatamant→salveză) ce permite adăugarea la fiecare elev de clasa a-VIII-a a opţiunii privind unitatea de învăţământ la care ar dori să se înscrie la Admiterea 2018. Unitaţile de învăţământ care şcolarizează elevi în clasa a VIII a au obligaţia de a opera în SIIIR şi opţiunile elevilor care intenţionează să urmeze cursurile clasei a IX a la o unitate de învăţământ din alt judeţ. Proiectul planului de şcolarizare la clasa a IX-a liceu/învăţământ profesional se va realiza în funcţie de numărul elevilor care optează să plece în alt judeţ, respectiv numărul elevilor care vin în judeţ. Termen limită de completare : 18.01.2018, ora 15.00 Consilier reţea şcolară, plan de şcolarizare Burcă Petronela Elena
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-17 11:12
Momentan nu fuctioneaza server-ul prin intermediul caruia trebuie sa transmiteti aplicatia DDS TRIM IV 2017.Va rugam astepatati.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-16 11:14
In acest moment transmisia datelor catre ISJ Bacau prin DSS TRIM.IV 2017,nu functioneaza din cauza server-ului.Incercati mai tirziu in cursul zilei de azi sau maine.
Actiuni document