Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2017 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
Catre toate unitatile de invatamant cu personalitate juridica, in atentia directorilor. by Informatizare — Ultima modificare 2013-09-10 13:51
ANUNT IMPORTANT.
In atentia cadrelor didactice inscrise la gradul didactic II-sesiunea 2013! 2013-09-10 13:15 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Cadrele didactice inscrise la gradul didactic II- sesiunea 2013 care, din motive obiective, nu au participat la examenul pentru obţinerea gradului didactic din luna august , vor putea solicita amanarea finalizarii gradului II in sesiunea 2014. Perioada depunerii documentelor necesare amanarii va fi anuntata pe site-ul ISJ- Perfectionare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor neocupate după ședințele publice din 06.09.2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-09 18:32
Listă în curs de actualizare.
File O.M.E.N. 4959/2013 anexa METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A CONCURSURILOR DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR CARE SE VACANTEAZĂ PE PARCURSUL ANULUI ȘCOLAR ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DE STAT by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-09 18:25
File CATRE UNITATILE EDE INVATAMANT CU PJ-Situatia normarii personalului didactic/didactic auxiliar/nedidactic 2014 by Informatizare — Ultima modificare 2013-09-09 13:43
Va rugam sa completati cele 3 tabele atasate si sa le transmiteti pe adresa de mail agurita.dinu@yahoo.com iar listele semnate si parafate, la ISJ Bacau, compartimentul Rete scolara-Salarizare Termen 20.09.2013-(va rugam sa respectati termenul !).
Consfătuirea judeţeană a profesorilor din aria curriculară ARTE by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-09 13:32
Consfătuirea judeţeană a profesorilor din aria curriculară ARTE va avea loc joi, 12.09.2013, ora 10.00, la Colegiul Naţional de Artă "George Apostu" Bacău.
File CATRE UNITATILE EDE INVATAMANT CU PJ-Situatia normarii personalului didactic/didactic auxiliar/nedidactic 2014 by Informatizare — Ultima modificare 2013-09-09 12:41
Va rugam sa completati cele 3 tabele atasate si sa le transmiteti pe adresa de mail agurita.dinu@yahoo.com iar listele semnate si parafate, la ISJ Bacau, compartimentul Rete scolara-Salarizare Termen 20.09.2013-(va rugam sa respectati termenul !).
File Catre unitatile de invatamant cu nivel primar-In atentia directorilor by Informatizare — Ultima modificare 2013-09-09 12:19
Ordinul nr 3371 din 12.03.2013 privind aprobarea planurilor cadru de invatamant pentru invatamantul primar si Metodologia privind aplicarea planurilor cadru de invatamant pentru invatamantul primar. Se va acorda atentie introducerii limbii moderne in TC, incepand cu clasa pregatitoare si clasa I. La clasa a II-a ora de limba moderna, se preda in continuare in regim optional, urmand a trece in TC in anul scolar urmator.
Consfătuirea judeţeană a profesorilor de geografie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-08 11:14
File Completare repartizare la clasa a IX-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 14:22
File Repartizarea elevilor la clasa a IX-a. Admitere etapa a III-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 12:45
REPARTIZAREA DIN ȘEDINȚA PUBLICĂ 06.09.2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-06 08:38
Ședința de repartizare din 06.09.2013 va avea loc în sala de ședințe a ISJ Bacău, după cum urmează: - detașări la cerere ale titularilor din anii anteriori, care au depus dosare în perioada 16-20 august 2013 și nu au fost soluționați în ședințele anterioare; - ora 9.00 candidații nerepartizați sau repartizați pe catedră incompletă, care au obținut note peste 5,00 la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor în anii 2013, 2012, 2011, neanulate de concursuri ulterioare; - ora 12.00 personal didactic care solicită plata cu ora, ce nu au obținut aviz de la o unitate de învățământ.
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizata 05.09.2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-05 23:51
File În atenția directorilor unităților de învățământ preuniversitar - fișa individuală a școlii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-04 15:54
Vă rugăm să completați macheta din atașament, conform modelului, și să o trimiteți pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până vineri, 06.09.2013, ora 12.00. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
URGENT! In atentia directorilor si cadrelor didactice(care au ocupat posturi de invatatori si educatoare in anul scolar 2011-2012) care au depus dosare pentru echivalare studii, conform OMECTS 5553/2011, sesiunea 2012! 2013-09-04 10:00 by Inspector scolar dezvoltarea resursei umane
Au fost postate pe site-ul Univ. "Al. I. Cuza "-Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD),Str. Toma Cozma Nr. 3, tel: 0232-201290, Iasi(http://www.psih.uaic.ro/activ/DPPD/echivalari.htm) rezultatele iniţiale ale evaluarii dosarelor de echivalare studii universitare de scurta durata. Cadrele didactice in cauza sunt rugate sa acceseze site-ul DPPD- ului pentru a afla rezultatul evaluarii si in functie de situatie sa se adreseze Univ." Al. I. Cuza"Iasi- DPPD pentru reevaluarea dosarului depus. Cadrele didactice cu dosar incomplet vor solicita universitatii informatii legate de documentele care trebuie depuse la dosar pentru reevaluare. Potrivit anuntului postat pe site-ul DPPD-ului de la Univ. " Al. I. Cuza"Iasi, eventualele solicitări de reevaluare a dosarelor se pot depune la secretariatul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic până la data de 13 septembrie 2013. Cadrele didactice cărora li s-au echivalat studiile pot primi o adeverinţă în acest sens, la cerere, după data de 1 octombrie 2013. Menţionăm că procedura de echivalare şi eliberarea actelor aferente se va face pe baza unei taxe. Valoarea acestei taxe va fi stabilită de către conducerea universităţii. Directorii unitatilor de invatamant vor informa cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor- sesiunea 2012, privind informatiile din acest anunt, inclusiv data limita si locatia de depunere a contestatiilor la evaluarea dosarelor de echivalare.
File Adresa MEN privind mobilitatea în perioada 1-13 septembrie 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-02 16:55
File Catre toate unitatile de invatamant cu PJ- In atentia directorilor by Informatizare — Ultima modificare 2013-09-02 14:56
Va rugam sa preluati adresa atasata, cu privire la cerintele sanitare veterinare.
File Calendarul de mobilitate septembrie 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-08-30 19:25
File URGENT!!!CATRE UNITATILE DE INVATAMANT CU PJ-In atentia directorilor by Informatizare — Ultima modificare 2013-08-30 15:11
Referitor la autorizaţiile sanitare de funcţionare, pentru anul şcolar 2013/2014 Vă rugăm să completaţi şi să ne transmiteţi macheta ataşată! În dreptul fiecărei unităţi (cu personalitate juridică /arondate) se va completa adresa(sau adresele, unde e cazul) la care se desfăşoară nivelul de învăţământ respectiv şi numărul ultimei autorizaţii sanitare de funcţionare. Situaţia va fi transmisă pe e-mail la adresa reteascolara@yahoo.com. Termenul 2 septembrie 2013, ora 12.
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete rămase după ședințele publice din 28-29.08.2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-08-29 20:58
Lista este în curs de actualizare.
Actiuni document