Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2015 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-28 22:02
REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale
File Codul de etică profesională by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-28 14:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File IMPORTANT! În atenția directorilor unităților de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-27 10:34
misiune de audit în perioada decembrie 2018 - martie 2019 pentru verificarea documentelor justificative care au stat la baza solicitării sumelor repartizate pentru plata dobânzii legale și a sumelor cuvenite în baza Legii nr. 85/2016
Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic 2019-2020 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-11-23 13:55
Metodologia cadru a fost publicata in Monitorul oficial nr. 993bis din 23.11.2018. http://www.monitoruloficial.ro/article--e-Monitor--339.html
File Reactualizare -Posturi pentru sedinta de repartizare din 26.11.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-11-23 13:14
Sedinta va avea loc la ora 14.00, luni 26.11.2018, la sediul ISJ Bacau.
File Rezultatele finale ale concursului organizat în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-22 16:46
personal care desfăşoară activităţi la rețea școlară, plan de școlarizare din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Bacău
File Rezultatele obținute la interviul organizat la data de 22.11.2018 pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-22 12:30
File APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-21 16:00
APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline
File Rezultatele obținute la proba scrisă a concursului organizat la data de 20.11.2018 în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuție vacante de consilier, studii superioare, grad profesional IA by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-20 14:24
personal care desfăşoară activităţi la rețea școlară, plan de școlarizare din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Bacău
File Concursul de matematică LUMINAMATH (clasele II-VIII) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-19 11:29
Proba scrisă a concursului național de matematică LUMINAMATH, ediția 2018, se va desfășura în data de sâmbătă, 24 noiembrie 2018, la LICEUL TEHNOLOGIC ”PETRU RAREȘ” BACĂU. Proba va începe la ora 10.00 și va avea o durata de 2 ore (120 de minute). Îi rugăm pe concurenții calificați în urma probei online (vezi tabelul), să se prezinte la centrul de examinare cu cel puțin 30 de minute înainte de începerea testului, având asupra lor carnetul de note vizat/carte de identitate.
File Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea a cinci posturi contractuale de execuție, vacante by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-16 18:21
File Anunț privind rezultatele soluționării contestațiilor privind selecția dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-16 16:24
personal care desfășoară activitatea la rețea școlară, plan de școlarizare din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Bacău.
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-15 16:45
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019
File Anunț privind rezultatele selecției dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție consilier, I A by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-15 16:15
personal care desfășoară activitatea la rețea școlară, plan de școlarizare din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Bacău.
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Necesar formulare acte de studii, absolvenţi 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-12 11:36
File Lista posturilor vacante/rezervate pentru sedinta de repartizare din 12.11.2018 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-11-09 14:13
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, luni 12.11.2018, ora 14.00.
File Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-09 08:54
Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019)
File Urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ de stat ! Plăţi diferenţe salariale! by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-08 13:15
File BUGETUL DE VENITURI CHELTUIELI 2018 ISJ BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2018-11-07 10:59
Actiuni document