Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Rezultatul probei scrise pentru postul de consilier normare-salarizare by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-11 15:40
File Rezultatul probei scrise pentru postul de cosilier tehnic-administrativ by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-11 11:58
ANUNȚ privind locația susținerii probei scrise din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor contractuale de execuție by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-10 15:39
Proba scrisă se va desfășura în 11.IV.2017, începând cu ora 9:00 în sala de pictură, etajul al II-lea de la Palatul Copiilor Bacău, str. Oituz, nr. 24, municipiul Bacău. Pentru accesul în sala de concurs candidații vor avea asupra lor cartea de identitate. Lucrarea scrisă se redacteazp numai cu culoarea albastră. Candidaţii nu pot avea asupra lor cărţi, caiete, telefoane mobile sau alte mijloace de calcul şi de comunicare la distanţă.
File Statutul zilei de 18 aprilie 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-07 15:50
În conformitate cu prevederile Contractului colectiv de muncă unic la nivel de sector de activitate învățământ preuniversitar, înregistrat la M.E.N., Cabinet Ministru, cu nr. 8347/20.02.2017, art. 28, alin (4) și cu prevederile O.M. nr. 4577/20.07.2016, privind structura anului școlar 2016 - 2017, ziua de 18 aprilie 2017 este declarată zi liberă. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Exercițiu național de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă PROCIV 2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-07 15:46
M.A.I. - Departamentul pentru situații de urgență ne comunică faptul că, în perioada 18 - 21.04.2017, se va desfășura exercițiul național de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă PROCIV 2017. În atașament veți găsi detalii cu privire la acest eveniment. INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
GRADATII DE MERIT 2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 14:35
File ANUNȚ privind rezultatele selecției dosarelor la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție-auditor intern by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-07 14:33
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 10.04.2017 ora 15.00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 14:26
Valabile pentru anul scolar 2016-2017.
File Completare centralizator_1 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 11:32
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU DEPUS DOSAR DE PRETRANSFER IN ALT JUDET - CONFIRMATA DE MEN by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-07 09:38
File ANUNȚ privind rezultatele selecției dosarelor la concursurile pentru ocuparea posturilor contractuale de execuție by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-06 17:38
File LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ALE CADRELOR DIDACTICE INSCRISE LA ETAPA DE PRETRANSFER - DUPA REZOLVAREA CONTESTATIILOR by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-06 16:39
File În atenţia unităţilor de învăţământ-Programul "EURO 200" - 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-06 11:48
Conform adresei M.E.N. Nr. 27414 din 2 martie 2017, Programul „EURO 200" pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare se va derula şi în anul 2017. Beneficiarii acestui program sunt elevii învățământului de stat sau particular acreditat, în vârstă de până la 26 de ani, care provin din familii cu un venit brut lunar de maximum 150 lei pe membru de familie. Ajutorul se acordă o singură dată în cadrul unei familii. Depunerea cererilor privind acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziţionării unui calculator prin programul "EURO 200" se va face până la data de 21 aprilie 2017. CALENDARUL DE ANUL TRECUT ESTE VALABIL ȘI ANUL ACESTA.
File În atenția conducătorilor de unități școlare din municipiul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-04-05 11:19
Concurs ,,Cu viata mea apar viata,,
File Lista cadrelor didactice titulare/debutante care au depus dosar pentru pretransfer in judetul Bacau by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 16:31
In perioada 04-07.04.2017 cadrele didactice care au depus dosar la ISJ pentru pretransfer, vor depune dosare la unitatile de invatamant pentru obtinerea acordului/acordului de principiu. In sedinta de repartizare din 25.04.2017 vor fi repartizate numai cadrele didactice care au obtinut acord/acord de principiu.
DEPUNEREA EVENTUALELOR CONTESTATII PRIVIND PUNCTAJUL ACORDAT LA DOSARUL DE PRETRANSFER by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:13
Contestatia se va depune la registratura ISJ, în zilele de 4 și 5 aprilie, între orele 8.00-16.00.
File Graficul desfasurarii probelor practice pentru etapa de pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:10
File Lista cadrelor didactice titulare in judetul Bacau care au solicitat plecarea prin pretransfer in alte judete by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-04-04 09:09
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-04-03 12:55
Proiect de Hotărâre de Guvern privind aprobarea conţinutului şi formatului actelor de studii care vor fi eliberate absolvenţilor şi personalului didactic din învăţământul preuniversitar
File Posturi didactice/catedre pentru sedinta publica din 03.04.2017 ora 15.00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2017-03-31 18:21
Valabile pentru anul scolar 2016-2017
Actiuni document