Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Graficul sedintei de repartizare din 03.09.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-09-01 12:52
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau in sala de sedinte conform graficului atasat.
File Graficul sedintei de repartizare din 02.09.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-09-01 12:41
Sedinta va avea loc la ISJ Bacau in sala de sedinte conform graficului atasat.
File BACALAUREAT 2021, sesiunea august-septembrie _sinteza primelor rezultate by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2021-09-01 11:23
File Proiect ScoolModeOn by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2021-08-30 07:26
SchoolModeOn este o platformă ce propune să dezvolte un mediu propice și modern de învățare atât de necesar elevilor din ziua de astăzi. Scopul echipei SchoolModeOn este centrat pe adaptarea modului de predare-învățare la cerințele și ritmul fiecărui elev în parte, transformând mediul online în unul prielnic dezvoltării personale, dar și profesionale, prin intermediul unei strategii de învățare formativă. De asemenea, platforma facilitează integrarea directă a părinților în procesul didactic. Astfel, elevii au acces la o paletă largă de materiale simplificate și diversificate pentru numeroase discipline studiate astăzi în școli, dar și la sesiuni de mentorat, cu scopul de a oferi o pregătire individuală completă și interactivă. Efortul depus de echipa SchoolModeOn alături de profesorii noștrii parteneri pentru crearea mediului educațional descris anterior, a fost apreciat de curând și de Asociația Calemis, organizator al evenimentului Innovation Labs 2021, eveniment în cadrul căruia SchoolModeOn a obținut o bursă de 3000$ ca formă de sprijin a inițiativei noastre. Mai multe detalii despre acest lucru se pot consulta accesând pagina: https://schoolmodeon.com/ În atașamente puteți găsi descrierea pe larg a proiectului SchoolModeOn, precum și a parteneriatului pe care echipa SMO îl propune pentru cadrele didactice partenere.
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate pentru sedintele de repartizare din 26 si 27 august 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-25 18:50
File Repostare- grafic pentru sedintele din 26 si 27 august 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-25 18:16
In data de 20.08.2021 am afisat aceasta programare tot pe site-ul ISJ. Acum repostam acelasi fisier. Sedinta va avea loc la sediul ISJ Bacau.
File Sedinta din 26.08.2021. Programarea pe ore și pe discipline pentru candidații care au obținut note mai mari ca 5 și mai mici ca 7 la concursul de titularizare din 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-25 18:11
Sedinta va avea loc la sediul ISJ Bacău.
Centrul de înscriere și de concurs pentru concursul/testarea la nivelul județului Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-25 14:24
Dosarele se vor depune la Colegiul „Mihai Eminescu” Bacău conform calendarului afișat pe site. Orarul de depunere a dosarelor va fi 9.00-15.00 în ambele zile. Concursul/testarea se va susține tot la Colegiul „Mihai Eminescu” Bacău.
File Reactualizarea listei posturilor vacante/rezervate 24.08.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-24 18:22
File GRAFIC PENTRU SEDINTELE DE REPARTIZARE DIN 26 SI 27 AUGUST 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 18:49
Sedintele vor avea loc la ISJ Bacau conform graficului atasat
File Lista posturilor pentru sedinta din 23.08.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 18:27
File GRAFIC PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 25 AUGUST 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 18:02
Sedinta va avea loc la sediul ISJ Bacau conform graficului atasat
File GRAFIC PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 24 AUGUST 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 17:37
Sedinta se va desfasura la sediul ISJ Bacau conform graficului atasat.
File GRAFIC PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 23.08.2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 17:21
Ședința se va desfășura la sediul ISJ Bacău conform graficului atașat.
File Lista cadrelor didactice care au depus dosar pentru detasare la cerere prin concurs specific by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-20 15:27
Sedinta va avea loc pe 25.08.2021 incepand cu ora 9.00 la ISJ Bacau, in sala de sedinte. Vom afisa un grafic cu programare.
File BACALAUREAT 2021: prezenţă probe scrise sesiunea august-septembrie by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2021-08-19 11:23
File Reactualizare- lista candidați pentru vizualizarea lucrărilor scrise de la concursul de titularizare 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-19 08:54
File Programare pentru vizualizarea lucrărilor scrise de la concursul național de ocupare a posturilor didactice/catedrelor – sesiunea 2021 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-18 14:52
File REPARTIZAREA ELEVILOR PE LOCURI SPECIALE CES, DIN ETAPA DE ADMITERE LICEU 9 -13 AUGUST 2021 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2021-08-16 10:56
În atenția titularilor din 2021 care solicită detașare în alt județ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2021-08-16 09:22
Pentru a vă putea detașa în alt județ va trebui să trimiteți o solicitare de luare în evidență pe adresele de email: tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro. Cererea trebuie sa contina si un numar de telefon la care va putem contacta si o adresa de e-mail. Adeverinta va fi eliberata numai dupa 01.09.2021 daca atasati la aceasta solicitare si copia dupa contractul individual de munca pe care l-ati semnat cu unitatea de invatamant la care v-ati titularizat. Atentie! Sunteți obligati să va prezentati la postul pe care v-ati titularizat in toate zilele dupa 01.09.2021 pana in ziua in care primiti decizia de detasare.
Actiuni document