Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista actualizata la fisele 1014 si 2355 a punctajelor obtinute de candidatii care au depus dosare pentru completarea normei didactice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-20 18:21
Eventualele contestatii pot fi depuse pe 20 august 2015 la registratura ISJ in intervalul orar 9.00-13.00.
File DISTRIBUȚIA PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT A LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A II-A DE ÎNSCRIERE admiterea în învățământul profesional cu durata de 3 ani - Anul şcolar 2015-2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-20 10:22
Locurile libere la invatamant profesional cu durata de 3 ani, pe domenii, calificari si unitati de invatamant.
File Lista puctajelor obtinute de candidatii care au depus dosare pentru detasarea la cerere prin concurs specific reactualizata cu modificari la fisa 2237 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-20 09:11
Eventualele contestatii pot fi depuse pe 20 august 2015 la registratura ISJ in intervalul orar 9.00-13.00.
Sedinta publica pentru solutionarea cererilor de completare de norma, detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata, detasare la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-19 21:12
Luni 24.08.2015 in sala de sedinte ISJ va avea loc sedinta pubilca de solutionare a cererilor de completare a normei didactice/detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata/detasare la cerere dupa urmatorul program: 9.00-10.00 - solutionare cereri completare norma 10.00-10.30 - solutionare cereri detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata 10.30 - solutionare cereri detasare la cerere
File Repartizarea candidaților cu note minim 5(cinci) la concursul din 2015, care au sustinut proba scrisă la centrul nr. 1 - Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-19 21:10
Pe 25 august 2015 în sala de ședinte a Inspectoratului Școlar Județean Bacău vor fi repartizați candidații care au obținut nota/media minim 5(cinci) la concursul de ocupare a posturilor din 2015 (care au susținut proba scrisă la Colegiul Național Pedagogic "Ștefan Cel Mare" Bacău), conform graficului anexat în fișierul atașat.
File Repartizarea candidatilor cu note peste 5 care au sustinut proba scrisa la concursul national de titularizare la centrul Colegiul Tehnic "N.V. Karpen" by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-19 20:52
Pe 25 august 2015 in sala de sedinte - Palatul Copiilor (str. Oituz nr. 24) vor fi repartizati candidatii care au obtinut note >=5 la proba scrisa a concursului national de titularizare 2015, care au sustinut aceasta proba la Colegiul Tehnic de Comunicatii "N.V. Karpen" conform graficului anexat in fisierul atasat.
Proba practică – disciplina postului: PREGĂTIRE/ INSTRUIRE PRACTICĂ MECANICĂ by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-19 17:10
Proba practică – Disciplina MECANICĂ, pentru candidați înscriși pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante, va avea loc, joi, 20.08.2015, la Colegiul Tehnic "Dumitru Mangeron" Bacău, ora 9.
File Lista punctajelor obtinute de candidatii care au depus dosar pentru detasarea in interesul invatamantului pentru restrangere de activitate nesolutionata by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-19 15:59
Eventualele contestatii pot fi depuse pe 20 august 2015 la registratura ISJ in intervalul orar 9.00-13.00.
Eliberare adeverinte echivalare studii universitare de scurta durata, sesiunea 2015, Universitatea de Vest din Timisoara! 2015-08-19 15:40 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2014-2015, pentru disciplinele fizica si chimie, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, până la data de 4 septembrie 2015, in intervalul orar 10.00- 14.00. Adeverinta de echivalare se ridica personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
File Situația A.S.F. a unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău - programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 14:40
În atașament sunt trecute unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău cu deficiențe în ceea ce privește A.S.F.. Vă rugăm să urmați instrucțiunile din programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare, iar unitățile de învățământ respective să retrimită macheta ,,Situația ASF'' postată anterior, după completarea ei, pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com. Termen: 24.08.2015, ora 14.00!!! Vă mulțumim. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
BACALAUREAT 2015 sesiunea AUGUST- SEPTEMBRIE 2015 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-19 10:32
Conform art. 8 din O.M.E.N 4430/29.08.2014, SÂMBĂTĂ, 22.08.2015, ORA 10, ÎN SALA DE ȘEDINȚE A ISJ BACĂU SE VA DESFĂȘURA TRAGEREA LA SORȚI A CADRELOR DIDACTIE CARE VOR FACE PARTE DIN COMSIILE DE EXAMEN/EVALUARE.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-08-18 12:57
Unitatile scolare care au solicitat bani la titlul 10 Examene nationale-au primit azi banii.Verificati extrasele de la trezoreriile de care apartineti.Cei care au solicitat bani la titlul 20,vor primi banii la o data ulterioara pe care o vom anunta.
MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-17 19:31
Verificați adresa de e-mail a unității de învățământ unde aveți o situație urgentă. Directorii unităților de învățământ care NU au identificate situații nu transmit nimic!
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2015-08-17 12:10 by Inspector scolar
Au fost validate rezultatele examenului de definitivat-2015 prin OMECS nr. 4597/20.07.2015. Potrivit ordinului de validare, cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) ,in sesiunea 2015, vor primi certificate de acordare a definitivarii in invatamant. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care confera dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, potrivit art. 7 din procedura MECS nr.47164/29.07.2015, inspectoratul scolar " poate elibera candidatilor promovati o adeverinta valabila pana la eliberarea certificatului, dar nu mai mult de un an de la data eliberarii acesteia". Eliberarea adeverintei de promovare a definitivatului se face pe baza unei cereri depusa de catre candidatul promovat la Registratura ISJ Bacau, cerere adresata inspectorului scolar general, in care vor fi mentionate urmatoarele date: numele si prenumele de pe CI( candidatii care s-au inscris la definitivat cu un nume si ulterior si-au schimbat numele vor mentiona ambele nume, mai intai numele conform CI si in paranteza numele pe care l-au purtat la inscriere), unitatea de invatamant la care a fost incadrat candidatul in anul scolar 2014-2015, functia didactica, specializarea, disciplina de examen, nota obtinuta la proba scrisa si MOTIVUL pentru care solicita eliberarea adeverintei, motiv care va fi mentionat si pe adeverinta eliberata de catre ISJ Bacau. Nu eliberam candidatilor, adeverinte de promovare a definitivarii in invatamant, fara ca acestia sa fi depus anterior eliberarii adeverintei de catre inspectoratul scolar a unei cereri de solicitare a adeverintei, cerere care sa includa toate datele mentionate.
File PROPUNERI COMISII BACALAUREAT 2015- SESIUNEA AUGUST -SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-14 09:56
Vă rugăm, respectuos, să completati machetele din fișierul atașat până la data de 19 august 2015 ,ora 12. Fișiere excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII BACALAUREAT și trimise la adresa de mail coranechita@yahoo.co.uk Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
BACALAUREAT_IMPORTANT_INSCRIERE CANDIDATI_SESIUNEA AUGUST- SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2015-08-11 11:22
FINALIZAREA inscrierii candidatilor la examenul de bacalaureat sesiunea august-septembrie 2015, in aplicatia CL trebuie realizata până miercuri, 12 august 2015, ora 10 Vă rugăm să confirmați finalizarea la inspectorul scolar prof. Nechita Cora Mariana Menționăm că perioada de înscriere s-a terminat în 17 iulie 2015 iar acuma trebuie introdusi elevii clasei a XII-a promotia curenta care au sustinut examenul de corigenta si l-au promovat.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-08-10 12:22
In fisierul atasat sunt scolile care vor primi bani la titlul 59 maine 11.08.2015.Va rog sa ne comunicati de urgenta daca in urma deschiderilor care se vor opera maine 11.08.2015,va raman bani in cont,pentru ca sunt unitati scolare care nu le ajung banii.Urgent comunicati la Bir.Contabilitate,pentru a putea face modificari.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-08-05 10:30
In fisierul anexat gasiti unitatile scolare carora saptamana viitoare li se vor deschide credite la titlul 59 "Burse".Daca mai aveti corectii la sume sunati la Bir Contabilitate.
File Situație autorizații sanitare de funcționare ( A.S.F.) unități de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-03 12:25
În atenția directorilor/secretariatului unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău!!! Vă informăm că macheta anexată trebuie verificată de către toți directorii/secretariatele unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău și apoi completată cu datele cerute. După actualizare, NUMAI ACOLO UNDE ESTE CAZUL, macheta va fi trimisă pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până joi, 06.08.2015, ora 16.30. Respectați modul de completare din sheet-ul al doilea al machetei!!! Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată la 31.07.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-07-31 17:18
Actiuni document