Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Aprilie 2024 »
Aprilie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Situatie nominala si statistica- debutanti, incadrati in anul scolar 2014-2015 by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-05-07 14:58
Urmare a adresei MECS nr.506M/06.05.2015, va rugam sa completati, in mod corect si complet, macheta transmisa(anexa la adresa de inaintare din partea scolii) pana la data limita de 14.05.2015, ora 14.00. Adresa de inaintare si anexa acesteia, dupa completare, inregistrare, semnare si stampilare vor fi scanate si transmise pe adresa de e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Va rugam sa respectati indicatiile privind modul de completare a anexei si termenul limita stabilit, astfel incat sa putem realiza centralizarea, la termen, a datelor si transmiterea situatiei centralizate la MECS.
File În atenţia unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat sau particular acreditate by Informatizare — Ultima modificare 2015-05-06 13:22
Referitor la Programul „EURO 200", va rugam sa preluati arhiva atasata.
File Tematica sedintelor de cerc - laboranti by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-05-06 13:03
Vineri, 8.05.2015, ora 10, se va desfasura activitate de cerc la Colegiul Tehnologic Darmanesti. Responsabil de cerc, laborant Casaneanu Gabriela, tel. 0724875682 e-mail gabycasaneanu@yahoo.com
Ședința publică pentru repartizarea cadrelor didactice în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 are loc la sediul inspectoratului școlar, în sala de ședințe de la etajul I, în 05.05.2015 la ora 12:00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-05-04 09:31
File In atentia cadrelor didactice inscrise la examenul national de definitivat- sesiunea 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-04-30 15:33
Revenire informatii referitoare la examenul de definitivat-sesiunea 2015 si noutati, in documentul atasat.
URGENT IN ATENTIA CONDUCERII UNITATILOR DE INVATAMNAT by Contabilitate — Ultima modificare 2015-04-30 14:09
Unitatile de invatamnat care au salariati ce au castigat in instanta prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila acordarea ajutorului financiar de 100 E,sunt rugate ca pina pe data de 05.05.2015 sa trimita la fax nr.0234/518089-Bir.Contabilitate suma in euro castigata si acelasi timp sa depuna la registratura I.S.J.Bacau copie dupa hotararea judecatoreasca definitiva si irevocabila,insotita de un tabel cu persoanele beneficiare.
In atentia directorilor! 2015-04-30 10:35 by Inspector scolar
Procesele verbale de la inspectiile de definitivat si celelalte documente necesare completarii dosarelor de inscriere la definitivat, respectiv rapoartele scrise de la inspectiile pentru grade didactice si celelalte documente necesare completarii dosarelor de inscriere la grade didactice, vor fi depuse la ISJ BACAU- PERFECTIONARE, in perioada 8-12 iunie 2015, dupa un grafic care va fi postat pe site-ul ISJ Bacau, dupa incheierea perioadei de efectuare a inspectiilor curente si speciale. Odata cu graficul de depunere vor fi postate si machetele tuturor documentelor care trebuie intocmite pentru completarea dosarelor de inscriere(adeverinte vechime, adeverinte calificative anuale, etc.).
File ANUNT IMPORTANT-SESIUNE SPECIALA BACALAUREAT 2015 by Informatizare — Ultima modificare 2015-04-29 14:51
Vă aducem la cunoştinţă că sesiunea specială de Bacalaureat 2015 se va susţine în judeţul Ilfov, într-un centru de examen ce urmează a fi nominalizat de acest inspectorat.Perioada vizată este 16-29 mai , iar înscrierea candidaţilor se face în zilele de 16 şi 17 mai 2015, la secretariatul unităţii şcolare nominalizate ca centru de examen.Conducerile unităţilor şcolare din care provin candidaţi la sesiunea specială a bacalaureatului 2015 răspund de încheierea situaţiei şcolare a acestora în timp util.Anexăm tabelul unităţilor şcolare cu candidaţi la sesiunea specială de bacalaureat din judeţul Bacău, precum şi tabelul ce trebuie completat de aceste unităţi până pe 4 mai 2015, ora 12, pe adresa de email : coranechita@yahoo.co.uk Vă recomandăm să urmăriţi site-ul I.S.J. Ilfov : http://isjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=133&Itemid=320
File Nota referitoare la perioada de desfasurare a sesiunii speciale de evaluare nationala pentru absolventii clasei a VIII a, in anul scolar 2014-2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-29 10:36
File Inspectoratul General al Politiei Române - Serviciul de Ordine Publică by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-29 10:30
Având în vedere prevederile ,,Planului teritorial comun de acţiune – cadru pentru creşterea gradului de siguranţă a elevilor şi a personalului didactic şi prevenirea delicvenţei juvenile în incinta şi în zonele adiacente unităţilor de învăţământ preuniversitar’’ nr. 228251 / 2013, în urma adresei 327984/18.03.2015 a Inspectoratului General al Poliţiei Române – Serviciul de Ordine Publică, înregistrată la I.Ş.J. Bacău cu nr. 3203/21.04.2015, vă comunicăm lista unităţilor de învăţământ preşcolar şi gimnazial care nu au gard împrejmuitor precum şi unităţile liceale fără nicio formă de pază. Rugăm directorii acestor unităţi de învăţământ să ia măsurile care se impun, în vederea remedierii acestor nereguli. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
File Inspectoratul General al Politiei Române - Serviciul de Ordine Publică by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-27 13:25
Având în vedere prevederile ,,Planului teritorial comun de acţiune – cadru pentru creşterea gradului de siguranţă a elevilor şi a personalului didactic şi prevenirea delicvenţei juvenile în incinta şi în zonele adiacente unităţilor de învăţământ preuniversitar’’ nr. 228251 / 2013, în urma adresei 327984/18.03.2015 a Inspectoratului General al Poliţiei Române – Serviciul de Ordine Publică, înregistrată la I.Ş.J. Bacău cu nr. 3203/21.04.2015, vă comunicăm lista unităţilor de învăţământ preşcolar şi gimnazial care nu au gard împrejmuitor precum şi unităţile liceale fără nicio formă de pază. Rugăm directorii acestor unităţi de învăţământ să ia măsurile care se impun, în vederea remedierii acestor nereguli. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
File LISTA POSTURILOR/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE COMPLETE/INCOMPLETE REACTUALIZATA LA 22.04.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-22 18:24
File URGENT PROIECT 700 RON! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-22 15:02
PANA LUNI 27.04.2015 TREBUIE SA COMPLETATI RAPORTUL DE ANALIZA NR.1, CONFORM ANEXEI 1a (PE CARE O GASITI IN FISIERUL ATASAT). RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 SE VA INTOCMI PRIN CENTRALIZAREA SI ANALIZA DATELOR DIN RAPOARTELE INDIVIDUALE DE DEZVOLTARE PROFESIONALA ALE PERSOANELOR DIN GRUPUL TINTA. RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 VA FI ADUS LA ISJ IN URMATOAREA FORMA: 1. PE CD, IN FORMAT EXCEL SI IN FORMAT SCANAT PDF (SE VA SCANA FORMA FINALA A RAPORTULUI, COMPLETAT, CU PAGINILE NUMEROTATE, SEMNATE SI STAMPILATE). DENUMIREA CD-ULUI VA FI DE FORMA BC_R1_denumire unitate de invatamant_localitate. SE VOR REALIZA 2 CD-URI IDENTICE, UNUL VA RAMANE IN SCOALA SI UNUL VA FI PREDAT LA ISJ. 2. RAPORTUL LISTAT IN 3 EXEMPLARE IN ORIGINAL, VALIDAT PRIN SEMNATURA DIRECTORULUI SI STAMPILA INSTITUTIEI PE FIECARE PAGINA, FIECARE PAGINA FIIND NUMEROTATA. UN EXEMPLAR LISTAT SE VA PASTRA IN SCOALA, IAR CELELALTE DOUA VOR FI ADUSE LA ISJ. COMPLETAREA RAPORTULUI DE ANALIZA NR.1 SE VA FACE CONFORM INSTRUCTIUNILOR DIN ANEXE LA PROCEDURA DE ANALIZA (VEZI ATASAMENTUL ANEXAT).
File Nota VET/1010/16.04.2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-22 11:44
Privind aprobarea Precizarilor referitoare la completarea fisei de inscriere la invatamantul profesional cu durata de 3 ani, pentru anul scolar 2015 - 2016 si codificarea calificarilor pentru fisa de inscriere in invatamantul profesional cu durata de 3 ani
File Simpozionul national „ Creativitate si tehnologie” - editia a II-a by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-21 18:30
Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi Onesti organizeaza, in ziua de 22 mai 2015, Simpozionul national „ Creativitate si tehnologie” - editia a II-a. Simpozionul şi concursul va fi un bun prilej pentru prezentarea, dezbaterea, diseminarea şi promovarea rezultatelor cadrelor didactice şi elevilor, stimularea creativităţii elevilor, cunoaşterea celor mai noi realizări în domeniul tehnologiilor creative, dezvoltarea parteneriatelor dintre şcoală-agenţi economici/asociaţii profesionale în scopul menţinerii contactului între specialişti şi al abordării unor proiecte şi participări la programe europene. Se adreseaza: directorilor, personalului didactic si didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar, elevilor din învăţământul liceal, elevilor din învăţământul profesional.
File Simpozionul Chimia - prieten sau dușman by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-21 15:00
Anunț organizarea Simpozionului Chimia - prieten sau dușman
File Program de formare Monitori de calitate/membru evaluator la examenul de certificare a competentelor profesionale nivelul 3,4,5 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-21 12:18
Programul de formare se va desfasura dupa urmatorul program: 1. Marti, 5 mai 2015, ora 16, la sala de sedinte ISJ Bacau, pentru zona Bacau, Buhusi, Podu Turcului, Parincea, Sascut, etc... (depinde de distanta). 2. Miercuri, 6 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "Gh. Asachi" Onesti, Clubul Elevilor, pentru zona Onesti, Tg. Ocna. 3. Joi, 7 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "G. Cobalcescu" Moinesti, cantina, pentru zona Moinesti, Comanesti, Faget, Darmanesti.
File LISTA OCUPARILOR ETAPA PRETRANSFER - 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-20 14:19
File Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar din Inspectoratul Școlar Județean Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-20 12:08
Perioada de înscriere la concurs este 27 aprilie-4 mai 2015, în intervalul orar 09.00-15.00, la sediul inspectoratului școlar, etajul I, cam. 2. Nu se depun dosare în zilele de 1, 2 și 3 mai 2015.
File Forumul educaţional Magister - 6 mai 2015 - Universitatea "G. Bacovia" Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-17 11:52
Evenimentul este destinat profesorilor de matematica, limba si literatura romana si limba engleza din invatamantul preuniversitar. In acest an, tema conferintei este „Relatia cultura didactica – tehnologie, la catedra”, cu subtitlul „Scoala si incredere – o proiectie comparativa”. Pentru mai multe informaţii despre eveniment, vedeţi invitaţia şi formularul de înscriere (trebuie trimis la adresa: forumul.educational.magister@niculescu.ro) ataşate.
Actiuni document