Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Lista posturilor didactice/catedrelor repartizate în ședința publică din 18.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-19 11:44
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase nerepartizate în ședința publică din 18.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-18 17:57
Pentru ocuparea acestor posturi didactice/catedre se aplică art. 96 alin. (3) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic anexă la OMEN nr. 5451/2913, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu art. 2, alin. (2) din Metodologia de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar, anexă la OMEN nr. 4959/02.09.2013.
ANUNȚ IMPORTANT! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-18 13:53
Consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-17 14:44
Către , Unitățile de invatamant din județul Bacău In atenția directorilor si a responsabililor Erasmus+ Va informam ca joi, 25 septembrie, ora 13,00, in Sala de Conferințe din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny” va avea loc Consfătuirea Județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău. Prezenta responsabilului Erasmus+ din instituția dvs. este obligatorie.
In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 by Inspector scolar
Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
File Lista reactualizată a posturilor didactice pentru ședința publică din 18.09.2014 ora 14:00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-17 11:20
File Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din fișierul atașat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-16 16:53
Joi, 18.09.2014, ora 14:00, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
File Anunț pentru organizarea concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la Școala Gimnazială Frumoasa, comuna Balcani by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-16 16:34
File Macheta pentru comunicarea posturilor didactice/catedrelor eliberate după 15.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-16 15:49
Macheta se transmite în format electronic pe adresa mru.isjbacau@gmail.com
File ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT - COMUNICAT ARACIP EVALUARE EXTERNĂ PERIODICĂ by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-09-13 11:11
Vă rugăm să citiți comunicatul trimis de către A.R.A.C.I.P. (mesajul există și pe e-mail-ul școlilor selectate) și să respectați termenele și solicitările precizate. În arhiva rar atașată mesajului sunt incluse: modelul tabelului cu propuneri pentru cursuri și lista școlilor care vor fi evaluate în această fază prin proiecte. Vă mulțumim! Doamnă / Domnule director, Vă informăm că, în anul şcolar 2014-2015, unitatea de învăţământ pe care o conduceţi se află în proceduri de evaluare externă periodică, în baza propunerii inspectoratului şcolar judeţean. Costurile activităţilor provin din fonduri europene atrase de ARACIP (proiectele ID 133316 şi 138879). Prin urmare, vă rugăm următoarele: 1. Să finalizaţi procedurile de autoevaluare, în „Aplicaţia informatică de sprijin al autoevaluarii” (platformă disponibilă la adresahttps://calitate.aracip.eu), cf. Notei ARACIP nr. 1488/18.06.2014. 2. Să propuneţi trei cadre didactice titulare ale şcolii, membre ale CEAC, care vor participa la cursuri de formare în luna octombrie/noiembrie a.c. (v. tabelul ataşat). Termen de trimitere: 15 septembrie 2014. 3. Să precizaţi dacă doriţi să participaţi la conferinţa de lansare a proiectelor, din 24-25 octombrie 2014, de la Bucureşti. Participarea dvs. vă creează obligaţia de a deveni persoană resursă la nivel judeţean, în sprijinul ARACIP. Pentru acest eveniment, ARACIP a rezervat 140 de locuri pentru directorii de unităţi de învăţământ . Vă rugăm să confirmaţi primirea, să completaţi tabelul anexat şi să-l trimiteţi la e-mail proiectaracipnordest@gmail.com, până la 15 septembrie 2014, precizand la subiectul mesajului numele scolii.
File Validare dosare inscriere selectie metodisti - Disciplina/specialitatea TEHNOLOGII, An şcolar 2014- 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-09-12 20:23
Tabel nominal candidaţii cu dosare validate/nevalidate Disciplina/specialitatea TEHNOLOGII, An şcolar 2014- 2015
File Lista posturilor didactice rămase neocupate după ședința publică din 12.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-12 17:55
Aceste posturi se vor ocupa până la începerea cursurilor conform art. 96 alin. 3 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2014-2015
File Lista posturilor ocupate în ședința publică din 12.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-12 17:52
File Validarea dosarelor pentru concursul de profesori metodiști, septembrie 2014 - Aria curriculară Arte by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-12 12:15
File Tabel dosare validate concurs metodiști învățământ special 2014 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-11 23:29
File Lista actualizată a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate 11.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-11 20:53
File Planificarea pe ore și discipline pentru ședința publică din 12.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-11 11:07
SE VOR REPARTIZA CANDIDAȚII CONFORM ART. 94 ALIN. (4) DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC PENTRU ANUL ȘCOLAR 2014-2015, RESPECTIV CANDIDAȚII CARE AU OBȚINUT CEL PUȚIN NOTA 5(CINCI) CARE SOLICITĂ ANGAJARE PE PERIOADĂ DETERMINATĂ ÎN BAZA NOTELOR DE LA CONCURSUL DIN IULIE 2011
File SITUAŢIA REALIZĂRII PLANULUI DE ŞCOLARIZARE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL DE ZI DE STAT ŞI PARTICULAR CU DURATA DE 2 ANI PENTRU ANUL ȘCOLAR 2014-2015 - SITUAŢIA LA DATA DE 08.09.20 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-09-09 19:49
File SITUAŢIA REALIZĂRII PLANULUI DE ŞCOLARIZARE LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL, DE STAT ŞI PARTICULAR, CU DURATA DE 3 ANI, PENTRU ANUL ȘCOLAR 2014-2015 - SITUAŢIA LA DATA DE 10.09.2014 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2014-09-09 19:48
File Lista actualizată a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate 09.09.2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2014-09-09 18:21
Actiuni document