Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Februarie 2018 »
Februarie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:50
Pe data de 03.02.2018 ora : 10 la Colegiul Tehnic Karpen , se va sustine examenul scris pentru cursurile facute in anul 2017.Prezenta obligatorie.
File Programe CDS - Adresa nr. 116/DGISSEP by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-25 11:27
URGENT !! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ din judeţul Bacău by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-23 10:37
În perioada 23-26 ianuarie 2018, comisiile SIIIR din toate unităţile de învăţământ din judeţul Bacău vor verifica cu maximă atenţie şi responsabilitate datele pentru fiecare elev din aplicaţia informatică SIIIR. Verificarea se va face dupa: CNP, Nume, Prenume, Număr matricol, Asocierea la formaţiunile de studiu, Limba de predare, Limbile moderne studiate, Religia studiată, Procesarea cererilor de transfer elevi. La nivelul unităţile de învăţământ se va realiza şi corectarea datelor unde este cazul. Vă atenţionăm că aveti responsabilitatea asumării corectitudinii datelor din SIIIR, acestea trebuind să coincidă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole. O adresă semnată si stampilată de către directorul şi presedintele comisiei SIIIR din unitatea de învăţământ prin care de confirmă corectitudinea datelor din SIIIR privind elevii şi că acestea sunt în concordanţă cu înscrisurile din cataloage şi registrele matricole, vor fi transmise la ISJ Bacau, pe adresa de e-mail: confirmari.isjbc@gmail.com, până cel tarziu 26.01.2018, ora 16.
File FIȘA DE EVALUARE ÎN CONFORMITATE CU ANEXA NR. 2 DIN METODOLOGIA-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ȘCOLAR 2018-2019, ANEXĂ A OMEN NR. 5485/13.11.2017 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 19:18
File Modificarea Calendarului mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2018-2019 conform OMEN 3017/08.01.2018 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 17:42
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-22 12:22
IMPORTANT!!! REF: Asigurarea manualelor scolare, prin retipariri, pentru clasele a VII-XII, anul scolar 2018-2019
File OMEN 3017/08.01.2017 PRIVIND MODIFICAREA METODOLOGIEI-CADRU SI A CALENDARULUI MOBILITATII by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-22 08:56
File In atentia unitatilor de invatamant cu formatiuni de studiu, clase I-V ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-19 13:09
Referitor la asigurarea manualelor scolare pentru anul scolar 2018-2019 ! Perioada de completare in aplicatia informatica MANUALE SCOLARE este 29-31 ianuarie 2018.
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-18 15:03
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-18 12:42
prof. Nicoleta-Laura Olaru (tel. 0754033705), prof. Daniela Tarasă (0754033704); program de lucru cu publicul pentru luna IANUARIE 2018: LUNI-09:00-15:00, MARTI-11:00-15:00,MIERCURI-12:00-15:00, JOI-11:00-15:00, VINERI-9:00-13:00, mail: mru.isjbacau@gmail.com
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-18 12:36
Noua aplicatie DDS TRIM IV 2017 poate fi descarcata.
Image Burse de studiu - MAREA BRITANIE by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-01-18 10:11
File Cerere de inscriere pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa pentru completarea normei didactice pe perioada nedeterminata by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-17 14:32
Cererile se depun la ISJ Bacau, la registratura, pana la data de 23.01.2018. Art. 4, alin. (7) Cadrele didactice titulare care solicită întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare, completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă nedeterminată, transferul pentru restrângere de activitate sau pretransferul consimţit între unităţi de învăţământ pe catedre constituite şi din discipline care nu sunt înscrise în documentul de numire/transfer/repartizare susţin inspecții speciale la clasă la disciplinele solicitate care nu se regăsesc în documentul de numire/transfer/repartizare, conform anexei nr. 4, cu excepţia posturilor didactice/catedrelor pentru care se susţin probe practice prevăzute la alin. (4). Pentru inscriere la proba practica/orala, va adresati inspectorului de specialitate la care veti depune o cerere conform modelului solicitat de fiecare inspector, tot pana la data de 23.01.2018.
File Cerere de inscriere pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa pentru intregirea normei didactice by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-01-17 14:24
Se depune la ISJ Bacau, la registratura, pana pe 23.01.2018. Art. 4, alin. (7) Cadrele didactice titulare care solicită întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare, completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă nedeterminată, transferul pentru restrângere de activitate sau pretransferul consimţit între unităţi de învăţământ pe catedre constituite şi din discipline care nu sunt înscrise în documentul de numire/transfer/repartizare susţin inspecții speciale la clasă la disciplinele solicitate care nu se regăsesc în documentul de numire/transfer/repartizare, conform anexei nr. 4, cu excepţia posturilor didactice/catedrelor pentru care se susţin probe practice prevăzute la alin. (4). Cadrele didactice care doresc sa sustina proba practica se vor inscrie tot pana la data de 23.01.2018 la inspectorii de specialitate, depunand o cerere dupa modelul pe care fiecare inspector il solicita.
File În atenţia unităţilor de învăţământ (PJ+ structuri arondate) care au în anul şcolar 2017-2018 formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a !!! by Informatizare — Ultima modificare 2018-01-17 13:32
Vă comunicăm faptul că toate unităţile de învăţământ care au formaţiuni de studiu clasa a-VIII-a, trebuie să completeze în aplicaţia SIIIR atributul Unitate de admitere (Managementul elevului →adăugare rapidă atribut elevi→ se selectează elevul→ dreapta sus -atribut→se selectează unitate admitere→ se selectzează din listă unitatea de invatamant→salveză) ce permite adăugarea la fiecare elev de clasa a-VIII-a a opţiunii privind unitatea de învăţământ la care ar dori să se înscrie la Admiterea 2018. Unitaţile de învăţământ care şcolarizează elevi în clasa a VIII a au obligaţia de a opera în SIIIR şi opţiunile elevilor care intenţionează să urmeze cursurile clasei a IX a la o unitate de învăţământ din alt judeţ. Proiectul planului de şcolarizare la clasa a IX-a liceu/învăţământ profesional se va realiza în funcţie de numărul elevilor care optează să plece în alt judeţ, respectiv numărul elevilor care vin în judeţ. Termen limită de completare : 18.01.2018, ora 15.00 Consilier reţea şcolară, plan de şcolarizare Burcă Petronela Elena
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-17 11:12
Momentan nu fuctioneaza server-ul prin intermediul caruia trebuie sa transmiteti aplicatia DDS TRIM IV 2017.Va rugam astepatati.
File ORDIN 3022 din 08.01.2018 privind aprobarea auxiliarelor didactice din invatamantul preuniversitar by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-01-16 14:09
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-16 11:14
In acest moment transmisia datelor catre ISJ Bacau prin DSS TRIM.IV 2017,nu functioneaza din cauza server-ului.Incercati mai tirziu in cursul zilei de azi sau maine.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-16 10:10
In urma numeroaselor telefoane primite de azi de dimineata 16.01.2018,prin disponibil ramas in contul de salarii NE-AM REFERIT LA SUMELE ALOCATE DE ISJ BACAU IN LUNA IANUARIE 2018 PENTRU ACHITAREA SALARIILOR SI NU LA DISPONIBILUL CARE V-A RAMAS IN CONT IN LUNA DECEMBRIE 2017 CARE APARTINEA DE BUGETUL LOCAL SI CARE ORICUM NUMAI EXISTA IN CONT LA SFARSITUL ANULUI 2017.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2018-01-16 09:17
In fisierul atasat gasiti programul aferent DDS TRIMESTRUL IV, pentru 31 decembrie 2017.Manualul de utilizare este acelasi ca la celelalte trimestre..Termen de completare 18.01.2018.
Actiuni document