Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2013-2014
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Mobilitatea personalului didactic 2013-2014

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2013-02-08 16:49
File CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-04 14:56
Cronologic, cu activități și tipuri de mobilitate conform modificărilor date prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3104/30.01.2013 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2013-2014
File Fișa de evaluare în conformitate cu anexa nr. 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014 anexă la O.M.E.C.T.S. nr. 6239/13.11.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-07 19:24
File Lista orelor/catedrelor vacante/rezervate, pentru soluționarea completărilor de normă by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-26 16:24
Înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice (anexa nr. 14 din Metodologia-cadru aprobată prin OMECTS nr. 6239/14.11.2012 cu modificările și completările ulterioare) la registratura inspectoratului școlar se face în 26.02.2013 în intervalul orar 12:00-15:00 și în 27.02.2013 în intervalul orar 9:00-15:00, după verificarea acestora de către inspectorii școlari de specialitate. Ședința publică pentru completarea normei are loc în data de 28.02.2013, începând cu ora 10:00, la sediul inspectoratului școlar conform unei planificări pe discipline care va fi afișată în data de 27.02.2013, după ora 17:00.
File Programarea disciplinelor în ședința publică de completare a normei didactice by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-27 17:55
File Rezultatele completării normei didactice a personalului didactic titular în ședința publică organizată la nivelul inspectoratului școlar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-04 19:04
File Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-07 11:17
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante pentru soluționarea restrangerilor de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 19:07
În atenția cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-11 18:03
În perioada 11-18 martie 2013 se înregistrează, verifică și avizează cererile pentru soluționarea restrângerii de activitate (al treilea model din anexa nr. 14 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014, anexă la OMECTS nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare), la comisia de mobilitate a personalului didactic constituită la nivelul inspectoratului școlar. Cadrele didactice care au obținut acord de transfer pentru restrângere de activitate vor avea completat punctajul, în cererea de transfer menționată mai sus, de către unitatea de învățământ care a dat acordul, unitate care va certifica exactitatea datelor, pe prima pagină a cererii.
În atenția conducerilor unităților de învățământ care au emis acord privind transferul pentru restrângere de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-11 18:11
În conformitate cu art. 41(1) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014, anexă la OMECTS nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare, folosind al treilea model din anexa nr. 18 la metodologia menționată mai sus, vă rugăm să ne înștiințați până pe data de 13.03.2013, ora 16,00.
File EXTREMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-15 16:17
Cadrele didactice din lista atașată nu au depus dosarele pentru soluționarea restrângerilor de activitate până azi, 15.03.2013, ora 16,00. Rugăm directorii să informeze cadrele didactice menționate că depunerea dosarelor se face până luni, 18.03.2013, ora 16,00. În cazul în care un cadru didactic titular aflat în restrângere de activitate refuză să-şi întocmească dosarul, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte dosarul acestuia, iar comisia de mobilitate a inspectoratului şcolar îi atribuie din oficiu un post didactic/catedră vacant(ă) la finalul etapei de transferare pentru restrângere de activitate din lista afişată, conform punctajului, cu respectarea condiţiilor din prezenta Metodologie. Cadrului didactic titular aflat în restrângere de activitate, căruia i s-a atribuit un post didactic/catedră din oficiu şi care nu se prezintă la postul/catedra atribuit(ă), i se aplică, în mod corespunzător, dispoziţiile legale privind concedierea individuală, conform art. 47(4) din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014, anexă la Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/13.11.2012, cu modificările și completările ulterioare.
În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
File LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
File PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
File Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
File PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
File Precizări ISJ BACAU referitoare la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-03 15:44
File Planificarea ședinței publice din 12.04.2013 pentru soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-11 13:56
File Soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică din 12.04.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 10:50
Înregistrarea contestațiilor la registratura ISJ Bacău cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică, are loc în 15.04.2013, între 9:00-14:00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate după soluționarea cererilor de pretransfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-18 17:47
Acest raport conține date în curs de actualizare
File Menținerea/recunoașterea calității de titular în anul școlar 2013-2014 peste vârsta standard de pensionare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:08
File Modificarea duratei contractelor individuale de muncă ale cadrelor didactice netitulare în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:10
File Cerere tip pentru modificarea duratei contractelor individuale de muncă în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:12
File Prelungirea duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul școlar 2013-2014 (continuitate) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:15
File Cerere privind recunoasterea calității de titular (pensionabili/pensionari) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:42
Cererea va fi depusă, înpreună cu documentele solicitate la unitatea de învățământ la care a fost titular.
File Declarație pe propria răspundere (pensionabili/pensionari) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:40
Declarația va fi depusă la dosarul privind prelungirea calității de titular pentru personalul didactic de predare pensionabil sau care solicită întoarcerea la catedră.
MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 10:50
Miercuri, 17.04.2013, ora 11:00, în sala de ședințe din cantina Colegiului Tehnic ”Anghel Saligny” Bacău are loc ședința cu directorii pe probleme de mobilitate a personalului didactic: titularizare în baza art. 253, prelungirea contractului de muncă pentru perioadă determinată (continuitate), menținerea/recunoașterea ca titular peste vârsta standard de pensionare, organizarea concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate. Prezența directorului unității de învățământ este obligatorie (nu vine la ședință directorul adjunct sau secretara unității)!
File Soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică din 12.04.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 18:04
Nu s-a depus nicio contestație la registratura ISJ Bacău cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică.
File LISTA FINALĂ CU CADRELE DIDACTICE CARE ÎNDEPLINESC CONDIȚIILE LEGALE DE PENSIONARE ȘI CARE SOLICITĂ MENȚINEREA ÎN ACTIVITATE CA TITULAR, ÎN FUNCȚIA DIDACTICĂ ÎN ANUL ȘCOLAR 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-25 09:18
Contestațiile se depun la registratura inspectoratului școlar în 25.04.2013, între orele 9:00-15:00
File LISTA FINALĂ CU CADRELE DIDACTICE CARE AU AVUT CALITATEA DE TITULAR ȘI CARE NU A DEPĂȘIT CU 3 ANI VÂRSTA DE PENSIONARE, RAPORTATĂ LA DATA DE 1 SEPTEMBRIE 2013, CARE SOLICITĂ RECUNOAȘTEREA CALITĂȚII DE TITULAR, ÎN ANUL ȘCOLAR 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-24 16:33
Contestațiile se depun la registratura inspectoratului școlar în 25.04.2013, între orele 9:00-15:00.
File Lista finală care cuprinde cadrele didactice netitulare propuse pentru a deveni titulare începând cu 1 septembrie 2013 validată de consiliul de administrație al ISJ Bacău în ședința din 26.04.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-26 15:22
Contestaţiile privind soluţionarea cererilor de titularizare în învăţământul preuniversitar în baza rezultatelor obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar de stat susţinute în specialitatea postului didactic/catedrei în august 2012, iulie 2011, iulie 2010, iulie 2009 sau iunie - iulie 2008, se depun la registratura inspectoratului şcolar în 29.04.2013, în intervalul orar 9:00-15:00.
File MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT LICEAL ÎN CARE NU S-A REALIZAT PLANUL DE ȘCOLARIZARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-01 13:57
Pentru desemnarea cadrelor didactice pentru care nu se poate constitui norma didactică completă sau care intră în restrângere de activitate aplicați prevederile art. 25-27 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014, anexă la OMECTS nr. 6239/2012 cu modificările și completările ulterioare, stabilind termene de realizare a acestor activități în funcție de perioada de depunere a dosarelor la inspectoratul școlar (16-20 august 2013). Descărcați adresa atașată prezentului anunț și comunicați informațiile solicitate, strict în termenul stabilit.
File Model cerere de înscriere pentru candidaţii care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-08 09:38
Dosarul de înscriere se verifică de către inspectorul școlar pentru managementul resurselor umane și se depune la registratura inspectoratului școlar în perioada 16-20 august 2013. Depun dosar la inspectoratul școlar numai candidații care nu au precizat în cererea de înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, sesiunea 2013, că beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2013-2014.
File Model cerere de înscriere pentru candidații care solicită angajare pe perioadă determinată în baza mediilor/notelor de la concursul din sesiunea 2012, de la concursul din iulie 2011 sau de la de la concursul din iulie 2010 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-08 09:36
Dosarul de înscriere se verifică de către inspectorul școlar pentru managementul resurselor umane și se depune la registratura inspectoratului școlar în perioada 16-20 august 2013. Depun dosar la inspectoratul școlar numai candidații care nu au solicitat în cererea de înscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, sesiunea 2013, angajarea pe perioadă determinată în baza mediilor/notelor de la concursul din sesiunea 2012, de la concursul din iulie 2011 sau de la de la concursul din iulie 2010.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate neocupate la data de 16.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-16 19:08
Lista este în curs de actualizare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate neocupate la data de 19.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-19 16:57
Lista este în curs de actualizare
Proba practică/orală eliminatorie, în profilul postului didactic solicitat by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-19 22:41
În data de 21 august 2013 se organizează probe practice/orale în profilul postului pentru titularii (care nu provin de pe posturi similare) înscriși pentru detașare la cerere/în interesul învățământului și n-au susținut aceste probe practice/orale în etapele anterioare. Totodată, la probele practice/orale, în data de 21 august 2013, pot participa și suplinitori, care au în intenție de a ocupa posturi didactice/catedre care necesită probe practice/orale și n-au susținut aceste probe în cadrul concursurilor de titularizare din 2013, 2012 și/sau 2011.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat detașare la cerere - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-21 17:35
Contestațiile la punctajele acordate se depun la registratura inspectoratului școlar în 22.08.2013, în intervalul 9:00-15:00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat soluționarea restrîngerii de activitate - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-21 17:37
Contestațiile se depun la registratura inspectoratului școlar în 22.08.2013, în intervalul 9:00-15:00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat completarea normei didactice - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-21 17:50
Contestațiile la punctajele acordate se depun la registratura inspectoratului școlar în 22.08.2013, în intervalul 9:00-15:00.
File Lista finală cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat detașare la cerere - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-23 16:58
Soluționarea cererilor se face în ședința publică din 27.08.2013 conform unui grafic ce va fi afișat ulterior.
File Lista finală cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat completarea normei didactice - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-23 17:00
Soluționarea cererilor se face în ședința publică din 27.08.2013 conform unui grafic ce va fi afișat ulterior.
File Lista finală cu punctajele cadrelor didactice care au solicitat soluționarea restrîngerii de activitate - august 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-23 17:02
Soluționarea cererilor se face în ședința publică din 27.08.2013 conform unui grafic ce va fi afișat ulterior.
File Programarea ședinței publice din 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-26 15:08
În ședința publică se vor soluționa restrângerile de activitate, completările de normă pentru titulari, detașările la cerere, continuitățile prin prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată pentru candidații cu nota/media cel puțin 5 sau între 5 și 7 obținute la concursurile de titularizare din 2012 și/sau 2011 conform graficului atașat.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete reactualizată 26.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-26 20:41
Lista este în curs de reactualizare.
File Lista cadrelor didactice repartizate prin detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate - 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 19:19
File Lista cadrelor didactice titulare repartizate pentru completarea normei didactice - 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 19:20
File Lista cadrelor didactice detașate la cerere - 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 19:22
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizată după ședința publică din 27.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-27 20:48
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete rămase după ședințele publice din 28-29.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 20:58
Lista este în curs de actualizare.
File Calendarul de mobilitate septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-30 19:25
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizata 05.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-05 23:51
REPARTIZAREA DIN ȘEDINȚA PUBLICĂ 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-06 08:38
Ședința de repartizare din 06.09.2013 va avea loc în sala de ședințe a ISJ Bacău, după cum urmează: - detașări la cerere ale titularilor din anii anteriori, care au depus dosare în perioada 16-20 august 2013 și nu au fost soluționați în ședințele anterioare; - ora 9.00 candidații nerepartizați sau repartizați pe catedră incompletă, care au obținut note peste 5,00 la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor în anii 2013, 2012, 2011, neanulate de concursuri ulterioare; - ora 12.00 personal didactic care solicită plata cu ora, ce nu au obținut aviz de la o unitate de învățământ.
File Lista posturilor didactice/catedrelor neocupate după ședințele publice din 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-09 18:32
Listă în curs de actualizare.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizată la 10.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-10 20:01
Lista este în curs de actualizare.
Graficul repartizării în ședința publică din 13 septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-12 14:30
Ședința de repartizare din 13.09.2013 va avea loc în sala de ședințe a ISJ Bacău, după cum urmează (conform Metodologiei de mobilitate și a adresei MEN 56764/2013): a) 9.00 - cadre didactice titulare, candidaţi rămaşi nerepartizaţi în baza rezultatelor obţinute la concursurile de titularizare din 2013,2012 şi/sau 2011 şi în regim de plata cu ora; b) 11.00 - candidaţi repartizaţi după concursul din sesiunea 2013, care nu s-au prezentat la posturi didactice/catedre şi care solicită o nouă repartizare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare; c) 14.00 - candidaţi care au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) şi solicită angajare pe perioadă determinată în baza notelor de la concursul de titularizare din iulie 2010, care ulterior acestui concurs nu au obţinut note sub 5 (cinci) la următoarele concursuri de titularizare, în ordinea descrescătoare a notelor.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizată la 12.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-12 18:48
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete rămase după ședința publică din 13.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-13 18:11
Pentru ocuparea acestora se aplică art. 96 alin. 3 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 6239/2012, cu modificările şi completările ulterioare. Macheta cu ocupările realizate va fi transmisă pe adresa de email a unității de învățământ. Fișierul îl salvați în calculator, completați și transmiteți la adresa mru.isjbacau@gmail.com în data de 14.09.2013 până la ora 20:00.
File MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR TUTUROR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN JUDEȚUL BACĂU by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-13 22:52
Până pe 14.09.2013, ora 10:00, trimiteți completată, macheta atașată prezentului anunț, la adresa de email: mru.isjbacau@gmail.com. VĂ RUGĂM SĂ RESPECTAȚI CU STRICTEȚE TERMENUL COMUNICAT!
Urgent! În atenția directorilor tuturor unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-17 18:36
Veificați urgent mail-ul școlilor!
În atenția directorilor unităților de învățământ din județul Bacău by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-10-21 17:34
Urgent, verificați finalizarea completării machetei de reactualizare a datelor de contact ale unităților de învățământ. Verificați și ce a completat serviciul sectretariat în machetele trimise deja deoarece, în cele primite până în prezent, s-au observat numeroase neconcordanțe între cerințele câmpurilor din tabel și conținutul introdus, precum și câmpuri rămase necompletate în mod nejustificat. Macheta se află pe căsuța de mail a școlii, modificările se trimit la adresa precizată în mail