Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Arhiva mobilitate Mobilitatea personalului didactic 2012-2013 Planificarea ședinței publice de ocupare a posturilor/catedrelor prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Iunie 2015 »
Iunie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 

Planificarea ședinței publice de ocupare a posturilor/catedrelor prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2012-08-23 21:04
Filed under:
Ședința va avea loc la ISJ Bacău, sala de ședințe, începând cu ora 10.00

Programare sedinta pretransfer 24.08.2012.xls — Excel spreadsheet, 28 kB (28672 bytes)