Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitate 2021-2022 Sedinte de repartizare dupa 13.09.2021 Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 20.01.2022
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 20.01.2022

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2022-01-19 17:48
Filed under:
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 20.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 20.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.

POSTURI PENTRU SEDINTA DE REPARTIZARE DIN 20.01.2022.xlsx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet, 9 kB (9935 bytes)