Unelte personale
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Precizari prvind detasarea la cerere 2015-2016

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2015-07-28 18:35
1. Afişarea la ISJ Bacău a listei posturilor didactice/catedrelor neocupate: 29 iulie 2015; 2. Înregistrarea la ISJ Bacău a cererilor de înscriere (Anexa nr. 4, pag. 96 din Metodologie) însoţite de documentele solicitate în acestea, pentru cadrele didactice titulare care solicită detaşare la cerere (detaşare la cerere prin continuitate, respectiv detaşare la cerere prin concurs specific): 30-31 iulie 2015 şi 17-18 august 2015; a. Detaşarea la cerere prin continuitate se referă la titularii detaşaţi la cerere în anul şcolar 2014-2015 pe baza notei obţinută la concursul de titularizare din 2014 (Art. 84, alin. 2 din Metodologie); b. Detaşarea la cerere prin concurs specific (Art. 84, alin. 7 din Metodologie) se referă la detaşarea pe baza punctajului obţinut prin evaluarea activităţii profesionale, didactice şi ştiinţifice (Fişa de evaluare elaborată conform Anexei nr. 2 la Metodologie). 3. Afişarea la ISJ Bacău a listei punctajelor obţinute de candidaţii care solicită detaşare la cerere prin concurs specific: 19 august 2015; 4. Înregistrarea la ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele obţinute ca urmare a evaluării activităţii în vederea detaşării la cerere prin concurs specific: 19-20 august 2015; 5. Organizarea şi desfăşurarea probelor practice/orale în profilul postului (dacă este cazul, conform Art. 31, alin. 5-6 din Metodologie): 20 august 2015. 6. Soluţionarea în Consiliul de administraţie al ISJ Bacău a contestaţiilor referitoare la punctajele pentru detaşare la cerere prin concurs specific; afişarea listelor cu punctajele finale: 20-21 august 2015; 7. Reactualizarea şi afişarea listei posturilor didactice/catedrelor neocupate după aprobarea detaşărilor în interesul învăţământului: 21 august 2015; 8. Organizarea în data de 24 august 2015, la ISJ Bacău, a şedinţelor publice pentru: a. soluţionarea cererilor de continuitate pentru detaşare la cerere; b. repartizarea prin detaşare la cerere a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, care au obţinut cel puţin media 5,00 la concursul din 15 iulie 2015, în ordinea descrescătoare a mediilor; c. repartizarea prin detaşare la cerere prin concurs specific a cadrelor didactice titulare anterior concursului din 2015, în ordinea descrescătoare a punctajelor. 9. Inspectoratul Şcolar Judeţean Bacău emite şi comunică deciziile inspectorului şcolar general pentru detaşările la cerere aprobate: 25-28.08.2015. Notă: 1. În conformitate cu prevederile Art. 84, alin. 13 din Metodologie (OMEN nr. 4895/10.11.2014, cu modificările şi completările ulterioare), detaşarea în primul an după concurs a personalului didactic titularizat pe baza rezultatelor la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice din învăţământul preuniversitar – sesiunea 2015 şi a cadrelor didactice titularizate în anul 2015 pe baza Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se face astfel: “(13) Cadrele didactice numite cu statut de titular în baza rezultatelor obţinute la concursul de ocupare a posturilor didactice vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar, sesiunea 2015, precum şi cadrele didactice repartizate pe perioadă nedeterminată în baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, care s-au prezentat la postul didactic/catedra pe care au fost repartizate şi pentru care s-au încheiat contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, pot beneficia de detaşare la cerere, în baza punctajelor obţinute conform anexei nr. 2, în primul an după repartizare, respectiv concurs, conform Calendarului. Acestea pot beneficia şi de detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, în primul an după repartizare, respectiv concurs şi pe parcursul anului şcolar, în baza hotărârii comisiei paritare de la nivelul inspectoratului şcolar, cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale.” 2. Detaşarea personalului didactic titular se realizează cu avizul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care cadrul didactic este titular, ţinând seama de prevederile art. 247, art. 248, art. 262 şi art. 263 alin. (1)-(10) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, de condiţiile prevăzute în Metodologie şi de principiile fundamentale prevăzute la art. 3 din Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.