Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2018-2019 Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-14:00, miercuri: 12:00-16:00, vineri: 9:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iunie 2022 »
Iunie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

Ridicarea deciziilor de repartizare/ocupare a cadrelor didactice care au participat in sedintele din 25,26 si 27 iulie 2018

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2018-08-06 14:13
Filed under:
Deciziile vor fi ridicate pe baza de carte de identitate de la ISJ Bacau, camera 1, etajul I, in zilele de 13-14 august 2018, interval orar 10.00-14.00.