Unelte personale
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2016 »
August
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Sedinta publica de repartizare a cadrelor didactice titulare ce au solicitat detasarea la cerere prin concurs specific

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-08-22 14:27
Filed under: ,
Sedinta publica va avea loc pe 24.08.2016, incepand cu ora 9.00, pentru toate disciplinele, in sala mare de sedinte a Inspectoratului Scolar Judetean Bacau, str. Oituz nr. 24. Repartizarea se va realiza in ordinea descrescatoare a punctajelor.