Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Perfectionare
Navigare
Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Iulie 2014 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Perfectionare

by admin Ultima modificare 2011-05-23 11:23
Arhiva 2013 - 2014 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-05 10:42
Important-In atentia directorilor unitatilor de invatamant si tuturor cadrelor didactice! 2014-09-05 10:45 by Inspector scolar de specialitate
Toate documentele si anunturile postate, pe pagina- Perfectionare, in anul scolar 2013-2014, au fost introduse in folderul arhiva(an scolar 2013- 2014) aflat pe pagina inspectorului cu perfectionarea, spre a putea fi accesate in cazul in care se va impune acest lucru.
Perfectionare- Program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 by Inspector scolar de specialitate
In anul scolar 2014- 2015, programul de relatii cu publicul va fi in zilele de marti si joi, in intervalul orar 10.00-14.00. In saptamana 8- 12 septembrie 2014 nu este program de relatii cu publicul. Ridicarea adeverintelor care certifica promovarea examenului national de definitivare in invatamant, de catre cadrele didactice, se realizeaza numai in zilele si intervalul orar stabilite pentru relatii cu publicul.Date de contact inspector perfectionare: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com.
Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-09-05 11:05 by Inspector scolar de specialitate
Incepand din sesiunea 2012, examenul de definitivat a devenit examen national, fiind organizat de catre minister prin inspectoratele scolare. Certificarea promovarii examenului s-a facut doar prin eliberarea unei adeverinte -tip, transmisa de minister sau generata de aplicatia nationala a examenului, fara ca ulterior adeverinta eliberata sa fie inlocuita cu un certificat de promovare a examenului. Intrucat, in acest moment, unele cadre didactice care au promovat examenul in sesiunile:2012, 2013 si 2014 nu si-au ridicat inca adeverintele de promovare a examenului, rugam toti directorii unitatilor de invatamant sa aprobe acordarea drepturilor salariale cuvenite, acestor cadre didactice, numai dupa depunerea la dosarul personal a copiei xerox dupa aceasta adeverinta si nu pe baza declaratiei pe proprie raspundere a cadrului didactic!
File Amanare grade didactice, an scolar 2014- 2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-05 11:54
Documentul atasat contine toate informatiile referitoare la modul de solicitare a amanarii sustinerii gradelor didactice, modul de reinscriere la gradul II pentru candidatii care nu au promovat examenul in sesiunea 2014, precum si machetele cererilor de amanare pentru gradul II(anexa 1) si gradul I(anexa 2). Cererile de amanare corespunzatoare gradului didactic pentru care se solicita amanarea avizate si de catre directorul unitatii de invatamant si numai insotite de toate documentele justificative mentionate in atasament, vor fi depuse la Registratura ISJ Bacau, in perioada 15 septembrie- 15 octombrie 2014. Solicitarile cadrelor didactice care nu respecta toate precizarile din documentul atasat nu vor fi supuse aprobarii CA al ISJ Bacau. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa printeze si sa afiseze la loc vizibil documentul atasat anuntului.
File Important- Concurs pentru completarea corpului de metodisti ai ISJ Bacau, 8-22 septembrie 2014! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-05 16:39
Urmare adresei MEN nr.52898/august 2014, privind noua componenta a corpului de metodisti ai inspectoratelor scolare, care la pct. f) precizeaza ca metodistii nu trebuie sa ocupe functii de conducere/indrumare si control, ISJ Bacau organizeaza in perioada 8-22 septembrie 2014 concurs de selectie a metodistilor pentru completarea corpului de metodisti. Concursul vizeaza numai disciplinele/specialitatile mentionate in Anexa 1 a metodologiei concursului( atasata anuntului). Fisa completa de evaluare a CV-ului va fi postata de catre fiecare inspector scolar de la disciplina/specialitate, pe pagina sa de pe site-ul ISJ Bacau. Dosarele se depun la Registratura ISJ Bacau in perioada 8-10 septembrie 2014.
In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 by Inspector scolar de specialitate
Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
File Precizari si documente necesare pentru inscrierea cadrelor didactice la grade didactice(gradul II si gradul I)- an scolar 2014-2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-25 12:22
Inscrierea cadrelor didactice la grade didactice se desfasoara in perioada 1-31 octombrie 2014, in doua etape: 1-20 octombrie la nivelul unitatii de invatamant, 21-31 octombrie la nivelul ISJ Bacau(depunerea dosarelor de inscriere, cererilor de preinspectii si a celorlalte documente de inscriere, de catre directori/secretar). Arhiva, atasata anuntului, contine toate informatiile si documentele necesare inscrierii. CERERILE -TIP si FISELE DE INSCRIERE se descarca din arhiva atasata. Nu se distribuie documente de inscriere prin inspectoratul scolar.
File Echivalare studii universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare), sesiunea 2014-2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-25 15:28
Prin nota MEN nr. 939M/24.09.2014 suntem informati privind organizarea unei noi sesiuni de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa afiseze la loc vizibil documentele din arhiva atasata anuntului, in vederea intocmirii dosarelor de echivalare, de catre cadrele didactice interesate si care indeplinesc conditiile pentru echivalare. Cererea de inscriere este inclusa in arhiva atasata anuntului. Dosarele de echivalare, intocmite de cadrele didactice, se inregistrează şi se depun la Registratura ISJ Bacau, in perioada 1- 31 octombrie 2014.
File Adeverinte echivalare studii universitare scurta durata- ses. 2014, Universitatea de Vest Timisoara! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-01 16:09
Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2013-2014 pentru disciplina fizica, respectiv chimie si se regasesc in tabelele anexate anuntului, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, in zilele de marti si joi, in intervalul orar 10.00- 14.00(cu exceptia perioadei 21- 31 octombrie cand se desfasoara activitatea de inscriere a cadrelor didactice la grade didactice). Adeverintele se ridica numai personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
File Legislatie formare continua, an scolar 2014- 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-02 08:06
Arhiva contine: Metodologia formarii continue 5561/2011, cu modificarile si completarile ulterioare si Metodologia de echivalare credite transferabile 5562/2011
Urgent! In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de gradul II cu media 10, sesiunea 2014! 2014-10-07 08:55 by Inspector scolar de specialitate
Cadrele didactice care au promovat examenul de gradul II- sesiunea 2014 cu media 10 si doresc sa se inscrie la gradul didactic I- sesiunea 2017, sunt rugate sa depuna urgent la Registratura ISJ Bacau o cerere pentru efectuarea preinspectiei( inspectiei curente 1), insotita de documentul care atesta absolvirea examenului de grad II cu media 10, in sesiunea 2014( cu exceptia cadrelor didactice care au sustinut examenul de gradul II la Universitatea " Al.I. Cuza" Iasi, universitate care a transmis rezultatele pentru sesiunea 2014). Preinspectia(inspectia curenta 1) trebuie sustinuta pana la data de 31 octombrie 2014, data pana la care aceasta categorie de cadre didactice trebuie sa depuna si dosarul de inscriere la gradul I- sesiunea 2017, dosar in care trebuie sa introduca si copia xerox, certificata pentru conformitate cu originalul de catre conducerea unitatii de invatamant, alaturi de celelalte documente prevazute in metodologie. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa informeze, in timp util, cadrele didactice aflate in aceasta situatie.
File OMECTS NR. 5562/2011- echivalare credite profesionale transferabile(acumulare 90 credite o data la 5 ani) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-07 09:21
File Documente lucru- Comisie perfectionare, an scolar 2014-2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-07 16:45
Pentru a veni in sprijinul unitatilor de invatamant, atasam o serie de documente care vor fi utilizate de catre comisiile de perfectionare/formare continua din scoli, pentru organizarea activitatii in cadrul comisiei. De asemenea, arhiva contine o adresa de solicitare a datelor de contact ale responsabilului cu perfectionarea/formarea continua din scoala, adresa care va fi completata cu datele solicitate si transmisa de catre directorii unitatilor de invatamant odata cu depunerea dosarelor de grade didactice la ISJ Bacau. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa popularizeze informatiile din prezenta arhiva, la nivelul unitatii de invatamant si responsabilului comisiei de perfectionare/formare continua.
In atentia tuturor directorilor unitatilor de invatamant- referitor la inscrierea la examenul de definitivat- sesiunea 2015! 2014-10-09 13:50 by Inspector scolar de specialitate
Perioada 1-31 octombrie 2014, este perioada de inscriere a cadrelor didactice NUMAI la examenele pentru obtinerea gradelor didactice. Definitivatul NU este grad didactic. Pentru cadrele didactice care urmeaza sa se inscrie la definitivat- sesiunea 2015, nu exista, in acest moment, metodologie de inscriere si in consecinta, cadrele didactice interesate sa se inscrie la definitivat, nu depun dosare de inscriere pentru definitivat la unitatea de invatamant, pana nu primim metodologia de inscriere pentru sesiunea- 2015. Va rugam accesati zilnic site-ul ISJ Bacau, Compartimentul Management- pagina Perfectionare, unde vor fi postate, imediat ce primim metodologia de inscriere, toate informatiile necesare inscrierii cadrelor didactice la examenul national de definitivat- sesiunea 2015. Va rugam sa transmiteti acest mesaj tuturor cadrelor didactice, din unitatea de invatamant.
In atentia directorilor! 2014-10-21 12:15 by Inspector scolar de specialitate
Dosarele cadrelor didactice depuse la unitatile de invatamant, in vederea inscrierii la grade didactice(grad II- 2016 si grad I- 2017) si care urmeaza sa fie transmise de catre directori/ secretari la ISJ Bacau, conform graficului zonal de depunere a dosarelor, pana la data de 31 octombrie 2014, vor include si fisele de analiza a lectiilor sustinute in cadrul preinspectiei( deci, copie raport scris+copie fisa analiza lectii sustinute)
File In atentia responsabilului cu formarea continua din unitatea de invatamant! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-22 11:39
Reatasez, separat de restul documentelor necesare elaborarii portofoliului comisiei pentru perfectionare/ formare continua care au fost postate anterior pe site, macheta pentru centralizarea datelor referitoare la perfectionarea/formarea continua a cadrelor didactice in ultimii 5 ani.
File Important! Definitivat- sesiunea 2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-24 14:25
Metodologia si calendarul examenului national de definitivat- sesiunea 2015 au fost publicate in Monitorul Oficial. Atasam spre informare cele doua documente, urmand ca in cursul saptamanii viitoare sa postam toate informatiile si documentele necesare inscrierii cadrelor didactice la acest examen.
File Documente inscriere examen national de definitivat- sesiunea 2015! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-10-29 10:30
Arhiva contine, atat metodologia si calendarul examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea2015, cat si toate documentele necesare cadrelor didactice pentru intocmirea dosarului de inscriere la examenul national de definitivat- sesiunea 2015. Rugam directorii unitatilor de invatamant, sa posteze la loc vizibil documentele din arhiva(cu exceptia adresei de inaintare si anexei specifice acesteia) pentru informarea cadrelor didactice interesate.