Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Salarizare Arhiva CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA
Navigare
Proiecte

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2024 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2012-02-14 21:03
Filed under:
EDUSAL versiunea 1.14.2

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 1.14.2 a aplicaţiei desktop (varianta exe şi zip- folositi numai o varianta)


Modificări aduse la versiunea 1.14.2 faţă de versiunea 1.14.1:
1. Au fost adaugată informaţiile de: “Anexa 1” pe Statul de personal, “Anexa 3” pe Situaţia centralizatoare privind plata salariilor, “Anexa 2” pe Statul de plată, “Anexa 2a” pe Statul de avans;
2. A fost modificat formatul de dată pentru câmpul de Dată de emitere din Situaţia centralizatoare privind plata salariilor, din “.” in “/”.
3. A fost adaugată la nivelul formei de Recapitulaţie taxe detalierea sumelor pe surse de finanţare şi pe categorii de învăţământ.
4. A fost corectată problema preluării persoanelor în întreţinere de la luna precedentă.
5. A fost adăugat raportul “Persoane în întreţinere” în meniul de Utilitare pentru verificarea persoanelor în întreţinere de la luna curentă.
6. A fost adăugat un total pe campul de Zile CO din rapoartele din meniul Utilitare.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v1.14.2, vă informăm că nu puteţi trimite la server state şi nici primi răspuns de la server până nu instalaţi noua versiune (v1.14.2).

La versiunea 1.14.1 a apărut o problemă de preluare a persoanelor în întretinere de la luna precedentă.
După instalarea noii versiuni va rugăm să verificaţi persoanele în întreţinere rulănd raportul “Persoane în întreţinere” din meniul Utilitare.
Unităţile de învăţământ care au plătit luna ianuarie 2012 fără persoane în întreţinere se va crea un stat de plată rectificativ pe luna ianuarie 2012.
Fluxul de lucru pentru crearea unui stat de plată rectificativ pentru a corecta persoanele în întreţinere şi a plăti diferenţele rezultate sunt:
- Se va crea statul de plată rectificativ
- Se va merge pe fiecare angajat cu persoană în întreţinere, se va intra în forma de Detalii persoana în întreţinere şi se va acţioan butonul Salvează pentru actualizarea Numărului de persoane în întreţinere.
- Se va tipări statul de plată pentru diferenţe;
- Se va trimite statul de plată rectificativ la avizat
- După obţinerea avizării se va închide statul de plată rectificativ şi se va genera Situaţia centralizatoare privind plata salariilor pentru plata diferenţelor rezultate.
- Se vor genera fişierele la banci
- Se vor tipări fluturaşii şi se va întocmi Declaraţia 112 rectificativă pentru luna ianuarie 2012.
- Diferenţa de impozit rezultată şi plătită în plus se va corecta la luna curentă prin întocmirea unui ordin de plată mai mic.

Numai bine!