Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Plan salarizare Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului
Navigare
CRED

cred.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. IDA VLAD miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. CAMELIA STAMATE luni: 12:00-14:00; marti: 09:00-11:00, joi 12:00-14:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Octombrie 2020 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 

Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2011-12-21 10:47
Filed under:
In baza ,,Protocolului nr. 5969/29.06.2011 privind furnizarea în mod reciproc a datelor şi informaţiilor referitoare la absenţele şcolare nemotivate înregistrate de copiii de vârstă şcolară din familiile care beneficiază de alocaţie pentru susţinerea familiei” , incheiat intre A.J.P.S. Bacau si I.S.J. Bacău, vă rugăm să completati macheta din ataşament, pentru elevii care au mai mult de 9 absenţe nemotivate pe semestrul I al anului şcolar 2011-2012. Dirginţii si invăţătorii, vor transmite tabelul având urmatoarele informatii: CNP-ul elevului, numele si prenumele , numărul de absenţe nemotivate sau data şi motivul abandonului, dupa caz, secretarului unitatii de invatamant, care va completa macheta ataşată. Situaţia se transmite la ISJ Bacău compartimentul Reţea şcolară-salarizare, in format electronic, pe CD si pe suport de hartie, semnat si parafat de directorul unităţii, până pe data de 12.01.2012 Vă rugăm sa finalizaţi aceasta lucrare in termenul stabilit si cu maxim de responsabilitate. Telefon de contact: 0745288657

Revenire-Macheta si Adr-Aloc sprijin.rar — application/rar, 797 kB (816432 bytes)