Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Conducere Inspector scolar general adjunct management
Navigare
PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. FLORIN LAZĂR miercuri: 11:00-13:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. ANA-MARIA EGARMIN marti: 10:00 - 12:00; joi: 13:00-15:00, vineri: 11:00-13:00


Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. 0234/511899  sau 0754033740.

Inspect

inspect.png

iadoc

iadoc.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

« Noiembrie 2017 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

Inspector scolar general adjunct management

by admin Ultima modificare 2017-05-02 10:34
prof. Vlad Ida, tel. 0754033722, tel/fax 0372533717. Program audienţe: luni: 10:00-12:00; miercuri: 13:00-15:00, vineri: 10:00-12:00.
File Rezultatele selectării dosarelor de înscriere la concursul în vederea ocupării funcției contractuale de execuție de consilier juridic by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-07-12 16:07
File Structura anului școlar 2016-2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-07-22 08:21
aprobată prin Ordinul Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 4577/20.VII.2016
File Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-07-28 08:46
Toate datele referitoare la concurs se găsesc în documentele atașate prezentului anunț.
File Lista cuprinzând candidaţii admişi în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie on-line, în cadrul concursului de selecție pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 10-a by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-08-08 15:58
Candidații declarați admiși depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău, cu sediul în Municipiul Bacău, str. Oituz, nr. 24, în perioada 08.08.2016 – 10.08.2016 în intervalul orar 9:00 – 16:00, portofoliul cu documentele prevăzute la art. 7 din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.549/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
File Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct în cadrul ISJ Bacău, respectiv director Casa Corpului Didactic by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-08-19 18:25
Dosarele se vor depune la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, compartimentul managementul resurselor umane (etaj I, cam. 4) în perioada 22 august-02 septembrie 2016, în intervalul orar 8:00-16:00. Toate datele referitoare la concurs se găsesc în documentele atașate prezentului anunț.
File Curriculum vitae by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-08-24 17:34
Concurs directori/directori adjuncți - septembrie-decembrie 2016 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-09-18 20:36
File În atenția cadrelor didactice - selecție membri în consiliul consultativ by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-09-27 16:06
Consiliul consultativ la nivelul fiecărei discipline, directori, coordonatori proiecte şi programe, educaţie permanentă şi mentorat, minorităţi
File Număr locuri scoase la concurs pentru constituirea consiliilor consultative by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-10-03 22:22
File Rezultatele înregistrate în urma desfășurării probei scrise din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-10-12 21:36
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-10-13 10:13
Eventualele contestații se depun în 13.10.2016 în intervalul orar 12:00-16:00, respectiv în 14.10.2016 în intervalul orar 9:00-12:00.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care şi-au depus dosarul pentru concursul de selecţie a membrilor consiliului consultativ 2016 – 2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-10-13 19:23
ACTUALIZATĂ CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE ȘI-AU DEPUS DOSARUL LA DISCIPLINA CHIMIE
File Graficul de desfășurare a analizei curriculumului vitae și a interviului din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-10-14 15:26
File Adresa MENCȘ referitoare la comunicarea internă și la corespondența cu părinții preșcolarilor și elevilor din învățământul în limbile minorităților naționale by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-11-01 11:21
În atenția conducerii Școlii Gimnaziale "Dani Gergely" Ghimeș, comuna Ghimeș-Făget
File Rezultatele obținute de către candidații programați pentru susținerea probelor b) și c) din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar - 7.XI.2016 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-11-07 16:06
Vineri, 2 decembrie 2016, zi liberă by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-11-24 17:58
În conformitate cu decizia Guvernului României, ziua de vineri, 2 decembrie 2016, este liberă pentru toți salariații din sectorul public, după cele două zile nelucrătoare de sărbătoare legală: 30 noiembrie (Sfântul Andrei) şi 1 decembrie (Ziua Națională a României). Prin urmare, potrivit prevederilor legale în vigoare, cursurile școlare planificate pentru data de 2 decembrie vor fi recuperate pe parcursul anului școlar 2016-2017, pe baza unui grafic stabilit de fiecare instituție de învățământ în parte. În școlile din învățământul preuniversitar privat, hotărârea de a acorda această zi liberă este la latitudinea conducerilor acestor unități de învățământ. Reamintim, în acest context, că vacanța de iarnă a elevilor este programată între 24 decembrie 2016 și 8 ianuarie 2017.
File Ordinul Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr. 5784/22.XI.2016 by Ida Vlad — Ultima modificare 2016-12-09 13:13
Privind aprobarea calendarului desfășurării concursului de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 11-a
File Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 11-a, ianuarie - februarie 2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-01-11 13:21
Toate datele referitoare la concurs se găsesc în documentele atașate.
File Anunț suspendare cursuri în unele unități de învățământ din municipiul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-01-14 19:33
Din cauza avariei la conducta de transport apă care a generat întreruperea furnizării căldurii de către centralele termice de cvartal care utilizează apa din rețeaua publică, în 6 unități de învățământ se suspendă cursurile în 16 și 17 ianuarie 2017. În celelalte unități de învățământ, directorii vor lua măsuri pentru a avea rezerve de apă în vederea asigurării condițiilor optime de desfășurare a activității. Unitățile în care se suspendă cursurile sunt nominalizate în documentul atașat prezentului anunț.
File Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 3382/24.02.2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-03 17:37
privind structura anului școlar 2017-2018
File Apel pentru selecția cadrelor didactice în grupurile de lucru constituite în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a în anul școlar 2017-2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-13 19:46
File APEL pentru selecția membrilor Comisiei specializate de acreditare by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-03-15 18:09
Ministerul Educației Naționale organizează selecția cadrelor didactice din învățământul universitar și preuniversitar în vederea constituirii Comisiei specializate de acreditare (CSA). Toate documentele sunt atașate prezentului anunț. Comisia specializată de acreditare este un organism oficial care funcționează în coordonarea Direcţiei Formare Continuă din cadrul Direcţiei Generale Management Preuniversitar, în conformitate cu prevederile Metodologiei de acreditare şi evaluare periodică a furnizorilor de formare continuă și a programelor de formare oferite de aceştia, aprobată prin OMECTS nr. 5564/2011, cu modificările şi completările ulterioare şi cu Regulamentului - cadru de organizare şi funcţionare a Comisiei specializate de acreditare a programelor de formare continuă pentru personalul didactic din învățământul preuniversitar, aprobat prin OMENCȘ nr. 6045/2016. Atribuțiile principale ale Comisiei specializate de acreditare sunt: evaluarea programelor de formare continuă în vederea acreditării, alocarea de credite profesionale transferabile pentru programele de formare continuă propuse spre acreditare, precum şi echivalarea numărului de credite profesionale transferabile obţinute de personalul didactic care a participat la programe speciale. Anunțul se află postat pe site-ul Ministerului Educației Naționale la adresa http://edu.ro/apel-pentru-selec%C8%9Bia-membrilor-comisiei-specializate-de-acreditare-csa.
Concurs personal contractual by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-10 14:53
File Nota Ministerului Educației Naționale privind reînscrierea/înscrierea în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2017-2018 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-04-28 08:25
Concurs directori/directori adjuncți - sesiunea iunie-iulie 2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-07-03 20:26
Concurs de selecție a cadrelor didactice pentru dobândirea calității de membru al corpului național de experți în management educațional, seria a 12-a, iulie - august 2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-07-05 08:49
File Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-04 18:07
File Nota MEN nr. 1836/2017 privind ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-04 18:10
File Metodologia privind managementul Sistemului Informatic Integrat al Invățământului din România (SIIIR) by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-08 09:18
aprobată prin Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 4371/13.07.2017
File Lista funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preunversitar din județul Bacău rămase vacante după concursul din iulie 2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-11 14:32
reactualizată cu funcțiile de director ocupate prin concurs și contract de management suspendat (Școala Gimnazială "Miron Costin" Bacău și Școala Gimnazială "Nicolae Bălcescu" comuna Nicolae Bălcescu)
File Programarea la interviu a cadrelor didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-18 14:53
Interviul se va desfășura la COLEGIUL TEHNIC DE COMUNICAȚII „NICOLAE VASILESCU-KARPEN” BACĂU
File Rezultatele obținute la interviul susținut în 21.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-21 15:34
File Rezultatele obținute la interviul susținut în 22.VIII.2017 de către cadrele didactice care și-au exprimat, în scris, opțiunea privind ocuparea unei funcții de director sau director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-08-22 16:56
File Ordinul ministrului educației naționale nr. 4802/31.08.2017 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-09-01 20:50
privind modificarea Metodologiei de organizare a Programului "Școală după școală", aprobată prin OMECTS nr. 5349/2011
File Calendarul de organizare și desfășurare a examenului național de definitivare în învățământ (2017-2018) by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-09-05 19:04
aprobat prin Ordinul Ministrului Educației Naționale nr. 4815/30.08.2017
File Ședință cu directorii unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-09-26 12:29
Data, ora și locația sunt menționate în documentul atașat
Ministerul Educației Naționale alocă un număr de 400 locuri pentru o nouă sesiune de selecție a Corpului de Experți ai Corpului de Control by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-10-11 09:37
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-10-11 18:17
[Consultare publică] – Proiectul de ordin de ministru privind aprobarea Calendarului etapelor şi acţiunilor pentru stabilirea cifrei de şcolarizare la învăţământul dual şi la învăţământul profesional pentru anul şcolar 2018-2019 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-10-11 18:16
[Consultare publică] Proiectul Metodologiei privind fundamentarea cifrei de școlarizare pentru învățământul preuniversitar în anul școlar 2018-2019 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-10-18 18:39
OMEN nr. 5357 din 16.10.2017 privind constituirea unei comisii pentru acordarea Avizului Ministerului Educației Naționale privind oportunitatea realizării unor investiții finanțate prin Programul Operațional Regional – POR/2016/4 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-10-18 18:41
File Procedura operațională - Managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-11-18 11:14
în vederea aplicării ordinului comun al ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, ministrului sănătăţii şi ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 1985/1305/5805 din 2016, publicat în Monitorul Oficial al României. Partea I, nr. 1019/19.XII.2016
File Aplicarea Hotărârii de Guvern nr. 691/2015 by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-11-09 18:32
Etape: 1. Serviciul Public de Asistență Socială (SPAS) solicită unităților de învățământ din raza sa administrativ-teritorială, în ultimul trimestru calendaristic, date și informații cu privire la copiii cu părinți plecați la muncă în străinătate și cei care au revenit în țară după o perioadă de ședere în străinătate alături de părinți o perioadă mai mare de un an. 2. Unitatea de învățământ are obligația de a transmite SPAS situația solicitată în cel mult 15 zile de la solicitare. Modelul instrumentului de culegere a datelor de către școală este prezentat în Anexa 1, iar modelul de tabel în care va fi transmisă situația copiilor este prezentat în Anexa 2 (atașate prezentei informări). 3. SPAS se deplasează la adresele la care sunt îngrijiți/domiciliile copiilor din lista transmisă de unitatea de învățământ. 4. SPAS colectează date cu privire la copiii cu părinți plecați la muncă în străinătate și cei care au revenit în țară după o perioadă de ședere în străinătate alături de părinți o perioadă mai mare de un an neînscriși în sistemul de educație. 5. SPAS comunică unităților de învățământ situația constatată în teren cu privire la copiii înscriși în sistemul educațional, cel târziu până la data de 1 aprilie a anului următor. Obs. Pe lângă transmiterea datelor către SPAS în ultimul trimestru al anului, la cererea SPAS este recomandat ca ori de câte ori este nevoie, unitatea de învățământ să transmită SPAS date, atunci când află despre alți copii care au părinții plecați la muncă în străinătate.
Consultare privind tipărirea manualelor din învățământul primar și gimnazial by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-11-09 20:27
Ministerul Educației Naționale organizează în perioada 9-14 noiembrie 2017 o consultare privind tipărirea manualelor școlare pentru diferitele discipline din planurile-cadru aferente învățământului primar și gimnazial Consultarea se adresează exclusiv elevilor, părinților și cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial. Chestionarul are o serie de întrebări specifice și este astfel construit încât răspunsurile să fie filtrate pentru fiecare categorie de respondenți. Nu se solicită date cu caracter personal, iar răspunsurile sunt confidenţiale şi vor fi utilizate exclusiv în scopul consultării. Link chestionar: https://www.surveymonkey.com/r/manuale_tiparite
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) by Ida Vlad — Ultima modificare 2017-11-14 18:47